Oferta formativa

Atenció al client

Formació SUBVENCIONADA pel Consorci de la Formació Continua de la Generalitat de Catalunya.

Codi A105-17

Dates presencials

Dijous 19, 26 d'octubre i 2, 16, 23, i 30 de novembre del 2017

Horari

De 09'00 a 14'00

Hores

30 h

Lloc de realització

Escola Efa

C/ Vallirana 69 baixos, 2a
08006 Barcelona

Descripció:

Aquest curs et permetrà adquirir els coneixements, habilitats i destreses per, a través de la comunicació, oferir una qualitat de servei i atenció al client. 

Impartit per:

Mariona Sebastian, pedagoga i experta en educació emocional, cooperació, globalització i desenvolupament.

Dirigit a:

 Totes aquelles persones que vulguin oferier un servei excel·lent als clients. 

Continguts:

  1. Aspectes generals de la comunicació
    • 1.1. El procés comunicatiu
    • 1.2. Principis que regeixen la comunicació interpersonal
    • 1.3. Nivells i tipus de comunicació
    • 1.4. Analitzar els obstacles, barreres i dificultats de la comunicació
  2. La comunicació oral
    • 2.1. Introducció. Como em veig, com em comunico
    • 2.2. L'expressió verbal
    • 2.3. Técnicas de expresión oral
  3. La comunicació escrita
    • 3.1. L'expressió escrita
    • 3.2. Estructura del tex
    • 3.3. Estil. Claus per millorar la comunicació escrita.
  4. Atenció al públic
    • 4.1. Atenció personal
    • 4.2. Atenció telefònica
    • 4.3. La importància de la Imatge Personal
  5. El consumidor
    • 5.1. Establir els tipus de clients/consumidors i les seves característiques diferencials.
    • 5.2. Comportament de compra i postcompra
    • 5.3. Fidelització del client
    • 5.4. Aspectes legals

Objectiu:

  • Conèixer el procés de comunicació. 
  • Adquirir destreses en el llenguatge no verbal i la comunicació oral. 
  • Conèixer la tipologia de la comunicació escrita. 
  • Desenvolupar pautes de conducta: l'escolta i les preguntes i una actitud positiva cap als clients. 

Observacions:

Per obtenir la certificació que atorga el Consorci per a la Formació Contínua i l’escola Efa cal superar la prova d’avaluació que es realitzarà el darrer dia del curs i haver assistit al menys el 75% de les hores del curs, en aquest cas, mínim 22.5 hores de les 30 hores totals. Serà imprescindible assistir en el moment en que es realitzi la prova d’avaluació per poder superar la formació.

Més informació

Telèfon: 934 180 257
(matins: de dilluns a divendres de 10'00 a 14'00; tardes: dimarts i dijous de 16'00 a 18'00).

Correu electrònic: info@escolaefa.cat

Inscriu-te aquí