Oferta formativa

Atenció a la diversitat: Autisme

Formació SUBVENCIONADA pel Consorci de la Formació Continua de la Generalitat de Catalunya.

Codi A144-17

Dates presencials

27, 28 i 29 de desembre 2017 i 3 i 4 de gener 2018

De 9'00 a 15'00

Hores

Divertàlia

c/Vídua Almirall 2
08720 Vilafranca del Penedès

Si ets educador i treballes, o vols treballar, amb infants amb autisme aquest curs et pot ajudar a saber com tractar-los i a orientar als seus familiars, ja que es donaran recursos, eines i tècniques per el seu tractament i el seu procés educatiu.

Impartit per:

Clara Vergés, psicòloga, assesora, coach  i formadora.

Mestres, professors, monitors de lleure, vetlladors, monitors de suport, educadors socials... i tots els professionals de l'educació que vulguin conèixer els principals elements derivats de l'espectre autista.

Neurodesenvolupament
Trastorns
Desenvolupament a les diferents àrees
Necessitats educatives
Detecció
Intervenció
Àrea psicoeducativa

Objectiu:

• Saber identificar un nen amb autisme i saber com tractar-lo
  • Aprendre a orientar als familiars amb un nen amb autisme
  • Conèixer la varietat de recursos i tècniques per el seu tractament i el seu procés educatiu

Per obtenir la certificació que atorga el Consorci per a la Formació Contínua i l’Escola Efa cal superar la prova d’avaluació que es realitzarà el darrer dia del curs i haver assistit al menys el 75% de les hores del curs.

El curs no te cap cost per l'alumne que sigui treballador en actiu, autònom o en situació d'atur. A l'hora de la inscripció s'haurà de presentar la capçalera de la nòmina, el rebut d'autònom o el DARDO, segons el cas particular.

Telèfon: 934 180 257
(matins: de dilluns a divendres de 10'00 a 14'00; tardes: dimarts i dijous de 16'00 a 18'00).