Oferta formativa

Com parlar en públic

Habilitats interpersonals, la comunicació organizacional i el màrquèting.

Codi A156-17

Dates presencials

Dimecres i dijous. 27, 28 de desembre 2017 i 3, 4, 10, 11, 17 i 18 de gener 2018.

18'30 a 21'00

Hores

Escola Efa

Vallirana 69 Baixos, 2a

Parlar en públic de forma eficaç requereix conèixer bé tots els aspectes de la comunicació verbal i no verbal, superar la por escènica i practicar tècniques per transmetre seguretat i ser convincent.

En aquest curs, pots aconseguir el teu repte de convertir-te en un orador que deixa empremta.

Impartit per:

Ivan Carnicero, expert comunicació estratègica, habilitats interpersonals i màrqueting.

Tots els professionals que en un moment donat necessiten parlar en públic, presentant una projecte, dinamitzant una xerrada, exposant una activitat, intervenint en una taula rodona o una reunió.

1. Estructura i elaboració del discurs

• Fases de la elaboració
  • Pautes a seguir: vocalitzar, lectura, respiració, ritme, volum, energia, correcta pronunciació, els silencis, guio, durada.
  • La regla de les 6W.
  • Alimentació positiva.
  • Els “tempus “ rellevants del discurs.
  • Materials de suport. Quan i com utilitzar-los

2. Parlar en públic . Com vèncer la por

• Gestió de l’estrès.
  • Superació de la por escènica
  • Tècniques d’improvisació.
  • Entrenament per respirar i parlar. Les pauses

3.Importància i característiques de la comunicació

• Comunicació oral. Nivells de competència segons els llenguatges
  • Estratègies per desenvolupar les habilitats lingüístiques i comunicatives
  • Estratègies per realitzar una bona exposició. Com despertar l’interès d’un auditori
  • Orientacions per argumentar amb facilitat
  • Mitjans de comunicació. Identificar els diferents actes comunicatius . La figura del moderador, tertulià,..

4. La comunicació no verbal

• Expressió corporal.
  • Comunicació gestual
  • Atenció visual i naturalitat
  • Sintonitzar amb el públic

Objectiu:

• Refermar la importància de l’ús correcte de la llengua amb una estructura clara de missatge.
  • Dominar la preparació del contingut d’un discurs o comunicació per sintonitzar amb el públic receptor.
  • Identificar les característiques dels actes comunicatives

Per obtenir la certificació que atorga el Consorci per a la Formació Contínua i l’Escola Efa cal superar la prova d’avaluació que es realitzarà el darrer dia del curs i haver assistit al menys el 75% de les hores del curs.

El curs no te cap cost per l'alumne que sigui treballador en actiu, autònom o en situació d'atur. A l'hora de la inscripció s'haurà de presentar la capçalera de la nòmina, el rebut d'autònom o el DARDO, segons el cas particular.

Telèfon: 934 180 257
(matins: de dilluns a divendres de 10'00 a 14'00; tardes: dimarts i dijous de 16'00 a 18'00).