Oferta formativa

Atenció a la diversitat: Autisme

Recursos, eines i tècniques per treballar amb infants amb autisme. Formació SUBVENCIONADA pel Consorci de la Formació Continua de la Generalitat de Catalunya.

Codi A124-18

Dates presencials

Dissabtes.
Dies: 10, 17, 24 de febrer i 3, 10, 17 i 24 de març 2018

Horari

9'30 a 14'00 (excepte 17 de febrer 9'30 a 13'30 i el 24 de març de 9'30 a 13'00)

Hores

Divertàlia

c/Vídua Almirall 2
08720 Vilafranca del Penedès

Si ets educador i treballes, o vols treballar, amb infants amb autisme aquest curs et pot ajudar a saber com tractar-los i a orientar als seus familiars, ja que es donaran recursos, eines i tècniques per el seu tractament i el seu procés educatiu.

Impartit per:

Clara Vergés, psicòloga, assesora, coach  i formadora.
Núria García, pedagoga i psicopedagoga experta en educació emocional.

Mestres, professors, monitors de lleure, vetlladors, monitors de suport, educadors socials... i tots els professionals de l'educació que vulguin conèixer els principals elements derivats de l'espectre autista.

1. Neurodesenvolupament
  2. Trastorns
  3. Desenvolupament a les diferents àrees
  4. Necessitats educatives
  5. Detecció
  6. Intervenció
  7. Àrea psicoeducativa

Objectiu:

• Saber identificar un nen amb autisme i saber com tractar-lo
  • Aprendre a orientar als familiars amb un nen amb autisme
  • Conèixer la varietat de recursos i tècniques per el seu tractament i el seu procés educatiu

Per obtenir la certificació que atorga el Consorci per a la Formació Contínua i l’Escola Efa cal superar la prova d’avaluació que es realitzarà el darrer dia del curs i haver assistit al menys el 75% de les hores del curs.

El curs no te cap cost per l'alumne que sigui treballador en actiu, autònom o en situació d'atur. A l'hora de la inscripció s'haurà de presentar la capçalera de la nòmina, el rebut d'autònom o el DARDO, segons el cas particular.

Telèfon: 934 180 257
(matins: de dilluns a divendres de 10'00 a 14'00; tardes: dimarts i dijous de 16'00 a 18'00).