Oferta formativa

Acompanyament en transport escolar i de menors

Curs SUBVENCIONAT destinat a aquelles persones responsables de l'acompanyament escolar i de menors, i als conductors d'aquest servei
Codi A136-18

Dimarts, 10 d'abril de 09:00 a 12:00
Dijous, 12 d'abril de 09:00 a 12:00

Escola Efa

Vallirana 69 Baixos 2a

L'acompanyament en transport escolar i de menors és una feina de gran responsabilitat. Conèixer la normativa que regula aquest servei és molt important per garantir la seguretat dels infants i joves que diàriament el fan servir.

Formació SUBVENCIONADA pel Consorci de la Formació Continua de la Generalitat de Catalunya.

Impartit per:

Joan Antoni Rovira, expert en seguretat i mestre.

Responsables del servei de transport d'escolar i de menors (tant acompanyament com conducció), monitors que fan l'acompanyament i conductors.

1. Transport escolar i de menors
8. Obligacions de l'entitat organitzadora del transport
9. Infraccions i sancions

Objectiu:

Coneixer les generalitats del marc reglamentari relacionat amb el transport escolar i de menors.
Diferenciar les diferents tipologies de transport escolar de menors que existeixen.
Analitzar els requisits que en relació amb els precisa per cada tipus de transport.
Valorar els requsits generals que precisa els vehicles.
Estudiar les condicions dels viatgers i altres aspectes a tenir en conte en relació al transport escolar i de menors.

Per obtenir la certificació que atorga el Consorci per a la Formació Contínua i l’escola Efa cal superar la prova d’avaluació que es realitzarà el darrer dia del curs i haver assistit al menys el 75% de les hores del curs, en aquest cas, mínim 4.5 hores de les 6 hores totals. Serà imprescindible assistir en el moment en que es realitzi la prova d’avaluació per poder superar la formació.

Telèfon: 934 180 257
(matins: de dilluns a divendres de 10'00 a 14'00; tardes: dimarts i dijous de 16'00 a 18'00).