Oferta formativa

Atenció a la diversitat: Autisme

Recursos, eines i tècniques per treballar amb infants amb autisme. Formació 100% SUBVENCIONADA pel Consorci de la Formació Continua de la Generalitat de Catalunya.
Codi A170-18

Dimarts, 30 d'octubre de 17:00 a 20:30
Dimarts, 06 de novembre de 17:00 a 20:30
Dijous, 08 de novembre de 17:00 a 20:30
Dimarts, 13 de novembre de 17:00 a 20:30
Dijous, 15 de novembre de 17:00 a 20:30
Dimarts, 20 de novembre de 17:00 a 20:30
Dijous, 22 de novembre de 17:00 a 20:30
Dimarts, 27 de novembre de 17:00 a 20:30
Dijous, 29 de novembre de 17:00 a 19:00

Quiràlia

Pg. de Sant Joan 177
08560 Manlleu

La intervenció dins el món educatiu té una gran rellevància en l'evolució dels nens i nenes diagnosticats amb algun trastorn de l'espectre autista, per tant els seus respectius educador/es poden contribuir activament en el seu desenvolupament i benestar.

Les persones diagnosticades de TEA es troben dins el grup de persones amb necessitats dins del món de la diversitat, el que significa que precisen d'una metodologia adaptada, reforç escolar i adaptació del currículum escolar.

Hi ha diverses teràpies i intervencions conductuals dissenyades per ajudar amb els trets característics específics i aportar una millora substancial en la qualitat de vida dels infants diagnosticats amb TEA; partint de que els trastorns de l'espectre autista no tenen cura, per què no són cap malaltia.

Impartit per:

Clara Vergés, psicòloga, assesora, coach  i formadora.
Núria García, pedagoga i psicopedagoga experta en educació emocional.

Mestres, professors, monitors de lleure, vetlladors, monitors de suport, educadors socials... i tots els professionals de l'educació interessades en l'educació inclusiva i l'atenció a la diversitat, que vulguin conèixer els principals elements derivats de l'espectre autista.

Persones treballadores en actiu o autònoms.

1. Neurodesenvolupament
  2. Trastorns
  3. Desenvolupament a les diferents àrees
  4. Necessitats educatives
  5. Detecció
  6. Intervenció
  7. Àrea psicoeducativa

Objectiu:

• Saber identificar un nen amb autisme i saber com tractar-lo
  • Aprendre a orientar als familiars amb un nen amb autisme
  • Conèixer la varietat de recursos i tècniques per el seu tractament i el seu procés educatiu

Per obtenir la certificació que atorga el Consorci per a la Formació Contínua i l’Escola Efa cal superar la prova d’avaluació que es realitzarà el darrer dia del curs i haver assistit al menys el 75% de les hores del curs.

El curs no te cap cost directe per a l'alumne. A l'hora de la inscripció s'haurà de presentar la capçalera de la nòmina, el rebut d'autònom o el DARDO, segons el cas particular.

Telèfon: 934 180 257