Oferta formativa

Atenció a la diversitat: Autisme

Recursos, eines i tècniques per treballar amb infants amb autisme. Formació 100% SUBVENCIONADA per a persones treballadores
Codi S003-19

Dijous, 27 de desembre de 09:00 a 15:00
Divendres, 28 de desembre de 09:00 a 15:00
Dimecres, 02 de gener de 09:00 a 15:00
Dijous, 03 de gener de 09:00 a 15:00
Divendres, 04 de gener de 09:00 a 15:00

Centre Cívic Fort Pienc

Plaça Fort Pienc 4

La intervenció en el món educatiu té una gran rellevància en l'evolució dels nens i nenes diagnosticats amb algun trastorn de l'espectre autista, per tant, els seus respectius educador/es poden contribuir activament en el seu desenvolupament i benestar.

Les persones diagnosticades de TEA estan en el grup de persones amb necessitats dintre del món de la diversitat, això significa que precisen d'una metodologia adaptada, reforç escolar i adaptació del currículum escolar.

Hi ha diverses teràpies i intervencions conductuals dissenyades per ajudar amb els trets característics específics, aportant una millora substancial en la qualitat de vida dels infants diagnosticats amb TEA; partint de que els trastorns de l'espectre autista no tenen cura, per què no són cap malaltia.

Impartit per:

Víctor Adé Guardiola Mestre, psicopedagog i Director del Centre d'Educació Especial GURU.

Mestres, professors/es, monitors/es de lleure, vetlladors/es, monitors/es de suport, educadors/es socials... i tots els professionals de l'educació interessades en l'educació inclusiva i l'atenció a la diversitat, que vulguin conèixer els principals elements derivats de l'espectre autista, exceptuant les persones treballadores de l'administració pública.

Persones treballadores en actiu o autònoms (preferència) o persones aturades.

1. Neurodesenvolupament
  2. Trastorns
  3. Desenvolupament a les diferents àrees
  4. Necessitats educatives
  5. Detecció
  6. Intervenció
  7. Àrea psicoeducativa

Objectiu:

• Saber identificar un infant amb autisme i saber com tractar-lo
  • Aprendre a orientar als familiars amb un infant amb autisme
  • Conèixer la varietat de recursos i tècniques per el seu tractament i el seu procés educatiu

Per obtenir la certificació que atorga el Consorci per a la Formació Contínua i l’Escola Efa cal superar la prova d’avaluació que es realitzarà el darrer dia del curs i haver assistit al menys el 75% de les 30 hores totals del curs.

El curs no te cap cost directe per a l'alumne i està 100% subvencionada pel Consorci de la Formació Continua de la Generalitat de Catalunya. A l'hora de la inscripció s'haurà de presentar la capçalera de la nòmina o el rebut d'autònom, o el DARDO segons el cas particular.

Telèfon: 934 180 257