Oferta formativa

Bullying - online

Prevenció, detecció i actuació en el lleure educatiu i sociocultural (3a edició)
Codi E014-19

Del 7 d'octubre al 10 de novembre de 2019

Preu socis

Empreses: l'import d'aquest curs és bonificable a través de FUNDAE.
Per a més informació clica aquí.
logo de fundae

La formació s’emmarca dins la col•laboració entre Escola Efa i el Programa PDA Bullying d’Equip SEER (Salut i Educació Emocional), neix com una iniciativa global que pretén donar una resposta oberta a tota la comunitat del lleure educatiu, responent així a la necessitat actual de progrés en l’abordatge del fenomen Bullying.

L'Equip SEER defineix “Bullying” com: persecució moral i/o física, sempre psicològica, que neix a entorns educatius on un o més infants o joves exerceixen abús de poder sobre un/a altre/a.

Impartit per:

Equip SEERSalut i Educació Emocional.

Tots els professionals interessats en l'abordatge del fenomen Bullying en entorns de lleure educatiu i sociocultural.

1. Mirada global
  2. Prevenció
    Provenció + Sensibilització
  3. Detecció
    Observació continuada situacions de risc i tipificació
  4. Actuació
    Resposta integral des de l'aturada de la violència i fins a la reparació

Objectiu:

- Reconèixer els principals signes de Bullying en els diferents agents implicats.
- Sensibilitzar de la importància del treball preventiu dins els nostres entorns pedagògics.
- Fomentar la mirada d'actius de benestar en l'abordatge integral del bullying.
- Treballar per a la bona resposta davant d'una situació de risc.
- Entrenar específicament la tipificació de casos de maltractament.
- Fer conscient la necessitat de ser un/a referent positiu davant els conflictes.
- Desenvolupar eines pròpies per tal de facilitar una resolució pacifica dels conflictes.

La organització permet treballar de forma asincrònica. De forma que cada participant, dins dels límits d’inici i finalització de cada tasca, podrà realitzar el curs en moment que més li convingui.
Es dissenya preveient una càrrega de treball per l’alumne de 5 hores setmanals i es recomana connectar-se a la plataforma, com mínim, cada dos dies.

Telèfon: 934 180 257