Edició i tractament d’imatges

Online   Subvencionat Acellec digital

Del 2 al 21 de febrer del 2021

Aquest curs forma part del pla de formació vinculat al projecte ACELLEC Digital, un projecte destinat a microempreses i a persones treballadores autònomes que ocupin fins a 10 treballadores a jornada sencera, i està subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya. Els objectius del projecte són fomentar la transformació digital i crear nous models de negoci al sector del lleure educatiu i sociocultural.

Si tens un projecte empresarial del sector
La teva empresa pot incorporar-se al projecte per adaptar-se al nou context provocat per la Covid19, i enfortir el teu equip participant d'aquest pla de formació.

Si treballes per a una empresa del sector
Pots participar d'aquesta formació i millorar els teus recursos digitals per adaptar-te al nou context provocat per la Covid19. Per participar només cal que la teva empresa s'afegeixi al projecte.

En qualsevol cas, posa't en contacte amb el responsable del projecte, el Ferran Angulo a través del correu programes@escolaefa.cat o el telèfon 670027788.

Només hi ha 15 places disponibles, contacta amb nosaltres i afegeix-te al projecte!

Membres d'empreses i entitats del sector del Lleure Educatiu i Sociocultural amb coneixements bàsics d’informàtica, que volen millorar o adquirir coneixements en el tractament d’imatges i en l’elaboració de peces de comunicació gràfica mitjançant aplicacions gratuïtes.

1. Conceptes de comunicació gràfica
  2. Fonaments de disseny.
  3. Imatges i drets d’autor.
  4. Tendències.
  5. Obtenció d’imatges per a il·lustrar informació.
  6. Tria d’imatges i característiques.
  7. Tractament i retoc d’imatges amb eines digitals amb Adobe Photoshop Express.
  8. Procés de disseny.
  9. Funcionament del Canva (web i app) i disseny de peces comunicatives.
  10. Ús de plantilles.
  11. Disseny per a impremta (cartells, fulletons).
  12. Disseny per a dispositius (web, xarxes socials).

• Comprendre el disseny gràfic i el tractament d’imatges com un acte comunicatiu.
  • Aprendre a planificar la comunicació segon allò que volem transmetre.
  • Conèixer els fonaments de disseny gràfic per a tenir criteris d’estètica i comunicació efectiva.
  • Conèixer les necessitats comunicatives.
  • Conèixer les característiques tècniques de les imatges.
  • Conèixer com funciona i les utilitzats de l’aplicació Adobe Photoshop Express.
  • Conèixer el procés de disseny, des de l’encàrrec a l’execució.
  • Conèixer com funciona i les utilitats de l’aplicació Canva.

El curs no té cap cost directe per a l'alumne i està 100% subvencionat pel Consorci de la Formació Continua de Catalunya. A l'hora de la inscripció s'haurà de presentar la capçalera de la nòmina o el rebut d'autònom, segons el cas particular.

Per obtenir la certificació que atorga el Consorci per a la Formació Contínua i l’Escola Efa cal realitzar totes les activitats del curs, i obtenir la qualificació d'apte.

Edició i tractament d’imatges

Edició d'imatges per a la promoció de projectes socioculturals

TEC04-20

Jordi Padró