Igualtat i no discriminació en l'entorn laboral

Online   Subvencionat Gènere

Del 22/03/2022 al 10/04/2022

Amb aquest curs aprendràs a fomentar la igualtat d’oportunitats entre homes i dones i a promoure una cultura laboral no discriminatòria. A través dels diversos mòduls, aprofundiràs en les desigualtats de gènere i en com revertir-les, coneixeràs la importància d’incorporar la mirada interseccional a la feina i descobriràs eines per millorar els usos del temps i la conciliació en el sí de la teva organització.

Persones treballadores en actiu, aturades o autònomes.

1. Igualtat d’oportunitats i no discriminació a la feina

2. La no discriminació de col·lectius a la feina

3. Igualtat entre homes i dones

4. Usos del temps

5. Recursos per a la igualtat d’oportunitats i no discriminació a la feina

• Dotar a l'alumnat de les eines necessàries per a fomentar la igualtat d’oportunitats i no discriminació a l’empresa.

La organització permet treballar de forma asincrònica. De forma que cada participant, dins dels límits d’inici i finalització de cada tasca, podrà realitzar el curs en el moment que més li convingui.

Es dissenya preveient una càrrega de treball per a l’alumne/a de 5 hores setmanals i es recomana connectar-se a la plataforma, com a mínim, cada dos dies.

El curs no té cap cost directe per a l'alumnat i està 100% subvencionada pel Consorci per a la Formació Continua de Catalunya. A l'hora de la inscripció s'haurà de presentar la capçalera de la nòmina, el rebut d'autònoms o el document DARDO, segons el cas particular.

Per superar el curs s’han de realitzar totes les tasques en els terminis establerts (en el cas de que un alumne/a no pugui complir amb els terminis haurà de justificar-ho, prèviament, al tutor/a del curs, qui valorarà la possibilitat de fer una excepció).

Igualtat i no discriminació en l'entorn laboral

Per una cultura laboral basada en la igualtat d'oportunitats

T7.1-22

Júlia Altés, Llicenciada en Ciències Polítiques i de l’Administració a l’Universitat Pompeu Fabra amb Màster en Acció Humanitària Internacional i ONG a l’Université Paris XII-UPEC. En els últims anys s'ha dedicat, tant des de l'administració pública com des del tercer sector social, a projectes i polítiques socials, educatives i d’igualtat, amb especialitat en l’àmbit del gènere i dels usos del temps.