Lideratge d'equips

Online   Subvencionat Gestió empresarial

Del 04/01/2022 al 13/02/2022

Si ets líder d'un equip de persones, aquest curs t'ajudarà a canviar la forma d'observar-lo per trobar les oportunitats de millora que s'amaguen rera el dia a dia dels equips. També et permetrà millorar el teu propi lideratge, amb el qual arribaràs al màxim potencial del teu equip.

Coordinadors i coordinadores, caps de departament i qualsevol professional que lideri equips de persones i vulgui millorar el seu potencial.

1. Liderar-se un mateix per poder liderar als altres

5.2. Fonts de conflicte
5.3.Prevenció, anàlisi i solució
5.4. Negociació i mediació

• Liderar equips amb consciencia i control d’un mateix.
  • Conèixer definir i identificar situacions de lideratge.
  • Definir objectius per un grup al qual has de liderar.
  • Incorporar eines de motivació en el lideratge d’equips.
  • Incorporar al lideratge de grup tècniques de negociació davant conflictes.

La organització permet treballar de forma asincrònica. De forma que cada participant, dins dels límits d’inici i finalització de cada tasca, podrà realitzar el curs en el moment que més li convingui.

Es dissenya preveient una càrrega de treball per l’alumne de 5 hores setmanals i es recomana connectar-se a la plataforma, com a mínim, cada dos dies.

Per superar el curs s’han de realitzar totes les tasques en els terminis establerts (en el cas de que un alumne no pugui complir amb els terminis haurà de justificar-ho, prèviament, al tutor/a del curs, qui valorarà la possibilitat de fer una excepció).

Lideratge d'equips

Per a LÍDERS D'EQUIP en constant evolució

T10.1-22

Albert Soler. Enginyer de Telecomunicacions. Ha passat bona part de la seva carrera professional en el sector tecnològic, i en els darrers 10 anys s'ha format en el camp del desenvolupament personal. Actualment és soci i formador de [útil] en habilitats com lideratge, cohesió d’equips de treball, intel·ligència emocional, coaching i mindfulness.