Màrqueting digital per a activitats de lleure, educació i cultura

Online   Subvencionat Acellec digital

De l'11 al 30 de maig del 2021

Aquest curs forma part del pla de formació vinculat al projecte ACELLEC Digital, un projecte  subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya. Els objectius del projecte són fomentar la transformació digital i crear nous models de negoci al sector del lleure educatiu i sociocultural.

Només hi ha 25 places disponibles, inscriu-te i aprèn els primers passos per crear un pla Social Media!

Aquelles persones responsables de l'àrea de comunicació i màrqueting o que vulguin conèixer què és un pla Social Media i fer els primers passos.

1. Definició corporativa
  2. Creació del buyer-persona
  3. Tria de les xarxes socials més interessants per arribar al públic objectiu l’entitat.
  4. Recursos per utilitzar en xarxes socials:
    1. Storytelling
    2. Continguts interessants per XXSS
    3. Idees per a la redacció de posts
    4. Periodicitat dels continguts
  5. Google My Business
    1. Beneficis
    2. Creació i optimització d’una fitxa d’empresa
    3. Gestió de ressenyes

• Construir una definició corporativa.
  • Definir, captar i fidelitzar el “buyer-persona” ideal de l’entitat a través dels canals online.
  • Elaborar un pla de Social Mèdia i selecció de les xarxes socials més adients per a l’entitat.
  • Crear i gestionar una fitxa d’empresa a Google My Business.

El curs no té cap cost directe per a l'alumnat i està 100% subvencionat pel Consorci per a la Formació Continua de Catalunya. A l'hora de la inscripció s'haurà de presentar la capçalera de la nòmina, el rebut d'autònoms o el document DARDO, segons el cas particular.

La organització permet treballar de forma asincrònica. De forma que cada participant, dins dels límits d’inici i finalització de cada tasca, podrà realitzar el curs en el moment que més li convingui. Es dissenya preveient una càrrega de treball per a l’alumne/a de 5 hores setmanals i es recomana connectar-se a la plataforma, com a mínim, cada dos dies.

La comunicació amb el/la tutor/a es podrà realitzar a través de la plataforma moodle en la que es realitza el curs. Els dubtes es podran fer arribar a través de correu electrònic obtenint resposta en un temps màxim de 48 hores (excepte si la consulta es realitza en divendres).

Per superar el curs s’han de realitzar totes les tasques en els terminis establerts (en el cas de que un alumne/a no pugui complir amb els terminis haurà de justificar-ho, prèviament, al tutor/a del curs, qui valorarà la possibilitat de fer una excepció).  Els terminis sempre seran setmanals, els mòduls s’obriran cada dilluns i s’hauran de realitzar les tasques abans del diumenge a les 23:55h.

Màrqueting digital per a activitats de lleure, educació i cultura

Prepara el pla de Social Mèdia de la teva empresa!

TEC14-20

Anna Cabanillas. Responsable de l'área Digital en Totoro Comunicació