Del 26 gener al 7 març del 2021
30 h
Què és la cultura de proximitat? Com podem intervenir com a professionals de la cultura?
Aquest formació obre el vincle per acostar el patrimoni cultural i turístic a un recurs educatiu de primer nivell.
Aportarem eines i recursos per entendre i identificar una relació directa entre l'Art, la cultura, el patrimoni i l'usuari amb una metodologia de l'aprenentatge basada en l'experiència directa.
Professionals o futurs professionals del patrimoni cultural, educadors/es de museus, docents i totes les persones interessades en la cultura, la el patrimoni i l'educació.
Persones treballadores en actiu, aturades o autònoms.
El curs no té cap cost directe per a l'alumne i està 100% subvencionada pel Consorci per a la Formació Continua de Catalunya. A l'hora de la inscripció s'haurà de presentar la capçalera de la nòmina, el rebut d'autònoms o el document DARDO, segons el cas particular.
Per obtenir la certificació que atorga el Consorci per a la Formació Contínua i l’Escola Efa cal realitzar totes les activitats del curs, i obtenir la qualificació d'apte.
Inscriu-te aquíEines per apropar el patrimoni cultural i turístic com a recurs educatiu
S7.1-21
Helena Minuesa, Llicenciada en Humanitats i Màster en Gestió del patrimoni cultural. Lidera el departament pedagògic dels Museus de Sant Cugat. Especialitzada en el disseny de propostes culturals que parteixen de l'accessibilitat i l'equitat social com a eixos fonamentals.
Correu electrònic: info@escolaefa.cat