Mindfulness

Online   Subvencionat Salut

Del 9 març al 18 abril del 2021

El nostre entorn ens exposa a riscos laborals d'origen psicosocial: estrès, mobbing i les seves variants. Aquest curs et donarà recursos per avaluar aquests riscos i aprendràs mesures preventives per minimitzar el seu impacte al teu dia a dia.

Professionals que volen aprendre a gestionar el nivell d'estrès personal i professional mitjançant eines i estratègies pràctiques.

1.CONSCIÈNCIA EMOCIONAL Aprendre a relaxar-se i a deixar anar.

• 1.1. Com fer una relaxació corporal i aprendre a meditar en la vida quotidiana
  • 1.2. Identificar els teus estressos i superar-los
  • 1.3. Identificar les teves emocions i aprendre a gestionar-les La consciència plena i la reducció de l’estrès.
  • 1.4. Com parar el teu cap?

2. Actuar en comptes de reaccionar Aprendre a gestionar el conflicte.

• 2.1. Aprendre a comunicar-te de una forma assertiva
  • 2.2. Tècniques d’assertivitat

3. L’estrès i la gestió del temps.

• 3.1. Gestiona el temps de forma eficaç
  • 3.2. Els lladres del temps: imprevistos, distraccions, interrupcions

4. Aprendre a optimitzar la presa de decisions.

• 4.1. Aprendre a veure altres perspectives
  • 4.2. Com disminuir els judicis i les expectatives

•  Dotar de les tècniques necessàries per augmentar els nivells de consciència, contribuint a gestionar millor els canvis, optimitzar la presa de decisions, gestionar les crisis i els desafiaments del dia a dia, així com obtenir benestar i un alt rendiment personal i professional.
  • Establir un pla d'acció per a la millora personal i professional en els aspectes d’autoconsciència, control emocional, gestió dels canvis i  benestar general.

Mindfulness

Estratègies personals pel control de l'estrès. Equilibra cos i ment amb aquest curs 100 % SUBVENCIONAT.

T9.1-21

Núria Duran. Experta en gestió de l'estrès, gestió d'equips, comunicació, resolució de conflictes, treball en equip i professora de yoga. És també fundadora de Made of Yoga.