Mindfulness

Dimarts, 28 de desembre de 10:00 a 13:30
Dimecres, 29 de desembre de 10:00 a 13:30
Dijous, 30 de desembre de 10:00 a 13:30

Veures totes les dates i horaris

Quan parlem de Mindfulness parlem d’atenció plena, de ser conscient del moment present parant atenció de forma intencionada, sense jutjar i sense tractar de controlar. La seva pràctica habitual t’ajudarà a reduir l’estrès i l’ansietat, potenciarà la teva atenció i concentració en el teu dia a dia.

Amb aquest curs et donem l’oportunitat de tornar a prendre el control de la teva vida i respondre de forma conscient a les situacions i reptes de la vida quotidiana

Professionals que volen aprendre a gestionar el nivell d'estrès personal i professional mitjançant eines i estratègies pràctiques.

1.Consciència emocional. Aprendre a relaxar-se i a deixar anar.

• 1.1. Com fer una relaxació corporal i aprendre a meditar en la vida quotidiana
  • 1.2. Identificar els teus estressos i superar-los
  • 1.3. Identificar les teves emocions i aprendre a gestionar-les La consciència plena i la reducció de l’estrès.
  • 1.4. Com parar el teu cap?

2. Actuar en comptes de reaccionar Aprendre a gestionar el conflicte.

• 2.1. Aprendre a comunicar-te de una forma assertiva
  • 2.2. Tècniques d’assertivitat

3. L’estrès i la gestió del temps.

• 3.1. Gestiona el temps de forma eficaç
  • 3.2. Els lladres del temps: imprevistos, distraccions, interrupcions

4. Aprendre a optimitzar la presa de decisions.

• 4.1. Aprendre a veure altres perspectives
  • 4.2. Com disminuir els judicis i les expectatives

•  Dotar de les tècniques necessàries per augmentar els nivells de consciència, contribuint a gestionar millor els canvis, optimitzar la presa de decisions, gestionar les crisis i els desafiaments del dia a dia, així com obtenir benestar i un alt rendiment personal i professional.
  • Establir un pla d'acció per a la millora personal i professional en els aspectes d’autoconsciència, control emocional, gestió dels canvis i  benestar general.

Per obtenir la certificació que atorga el Consorci per a la Formació Contínua i l’Escola Efa cal superar la prova d’avaluació que es realitzarà el darrer dia del curs i haver assistit al menys el 75% de les 30 hores totals del curs.

Mindfulness

Estratègies personals pel control de l'estrès. Equilibra cos i ment amb aquest curs 100 % SUBVENCIONAT.

T13.1-22

Núria Duran. Experta en gestió de l'estrès, gestió d'equips, comunicació, resolució de conflictes, treball en equip i professora de yoga. És també fundadora de Made of Yoga.