Premonitor/a d'activitats de lleure

Del 29 de març al 2 d'abril del 2021

En modalitat de videoconferències de 10 a 14h

Preu socis

El curs de premonitors/es és un curs d'introducció al món de l'educació en el temps de lleure.

Persones entre 15 i 17 anys, interessades en formar-se com a monitors/es de lleure per desenvolupar-se com a professionals quan tinguin 18 anys.

1. Què és el lleure educatiu?  Què fa un monitor de lleure educatiu?
  2. Dels valors a les activitats. D’on surten les idees per fer les activitats?
  3. Com es preparen les activitats? La seguretat i la responsabilitat en l’execució.
  4. Recursos educatius: jocs, cançons i danses.
  5. Recursos educatius: contes, teatralització i tallers.

• Adquirir una visió àmplia i general del món del lleure.
  • Conviure amb els seus companys de curs amb la mateixa metodologia utilitzada en aquest món.
  • Practicar diverses tècniques educatives com jocs i tallers.

La organització en aquest curs permet treballar de forma sincrònica.

Per superar el curs s’han de realitzar totes les tasques en els terminis establerts (en el cas de que un alumne no pugui complir amb els terminis haurà de justificar-ho, prèviament, al tutor/a del curs, qui valorarà la possibilitat de fer una excepció).

La correcta realització de les tasques donarà dret a rebre la certificació que expedeix l’Escola Efa, Escola de Formació de l’Acellec.

Premonitor/a d'activitats de lleure

Per a joves de 15 a 17 anys