Tècniques de relaxació

Dimecres, 12 d'octubre de 16:00 a 20:00
Dimecres, 19 d'octubre de 16:00 a 20:00
Dimecres, 02 de novembre de 16:00 a 20:00

Gaudir d’un estil de vida saludable és important per mantenir el benestar, tant físic com mental. Al llarg de la vida, és normal trobar-nos moments durant els quals els nivells d'ansietat són més elevats. El nostre cos i la nostra ment estan preparats per resistir aquests moments, sempre i quan no es mantinguin constants en el temps.

Podem reforçar la nostra resistència a l’estrès i l’ansietat a través de diferents tècniques de relaxació. Amb aquest curs, i una mica d’entrenament, aprendràs a fer-ho.

Qualsevol persona que vulgui alleugerir, de forma saludable, la tensió i l'ansietat quotidiana.

Persones treballadores en actiu, aturades o autònomes.

1. Introducció: La relaxació com a teràpia de base.

2. Diferents tècniques de relaxació.

3. Diferents tipus de massatge.

- Adquirir recursos per afrontar les tensions laborals i del dia a dia.

- Desenvolupar la capacitat de viure el moment present per potenciar la concentració i viure  amb plenitud.

- Desenvolupar recursos per disminuir els nivells d' ansietat, tensió mental i depressió.

Avaluació continuada i certificació:

Per obtenir la certificació que atorga el Consorci per a la Formació Contínua i l’Escola Efa cal superar la prova d’avaluació que es realitzarà el darrer dia del curs i haver assistit al menys el 75% del curs.

Tècniques de relaxació

Disminueix el teu nivell d’estrès i ansietat

T18.1-22

Escola EFA