Tècniques de relaxació

Online   Subvencionat Salut

Del 20/09/2022 al 16/10/2022

Gaudir d’un estil de vida saludable és important per mantenir el benestar, tant físic com mental. Al llarg de la vida, és normal trobar-nos moments durant els quals els nivells d'ansietat són més elevats. El nostre cos i la nostra ment estan preparats per resistir aquests moments, sempre i quan no es mantinguin constants en el temps.

Podem reforçar la nostra resistència a l’estrès i l’ansietat a través de diferents tècniques de relaxació. Amb aquest curs, i una mica d’entrenament, aprendràs a fer-ho.

Qualsevol persona que vulgui alleugerir, de forma saludable, la tensió i l'ansietat quotidiana. Persones treballadores en actiu, aturades o autònomes.

1. Introducció: La relaxació com a teràpia de base.

2. Diferents tècniques de relaxació.

3. Diferents tipus de massatge.

- Adquirir recursos per afrontar les tensions laborals i del dia a dia.

- Desenvolupar la capacitat de viure el moment present per potenciar la concentració i viure  amb plenitud.

- Desenvolupar recursos per disminuir els nivells d' ansietat, tensió mental i depressió.

La organització permet treballar de forma asincrònica. De forma que cada participant, dins dels límits d’inici i finalització de cada tasca, podrà realitzar el curs en el moment que més li convingui. Es dissenya preveient una càrrega de treball per l’alumne de 5 hores setmanals i es recomana connectar-se a la plataforma, com a mínim, cada dos dies.

Per superar el curs s’han de realitzar totes les tasques en els terminis establerts (en el cas de que un alumne no pugui complir amb els terminis haurà de justificar-ho, prèviament, al tutor/a del curs, qui valorarà la possibilitat de fer una excepció). Els terminis sempre seran setmanals, els mòduls s’obriran cada dilluns i s’hauran de realitzar les tasques abans del diumenge a les 23:55h.

Tècniques de relaxació

Disminueix el teu nivell d’estrès i ansietat

EU13.3-22

Núria Duran. Instructora de Ioga & meditació (mindfulness), especialitzada en la gestió d'estrès. Formadora d’empreses en els àmbits de management, lideratge, qualitat i sostenibilitat, a més de creadora i directora de made of Yoga, organització que implanta el Benestar en el món empresarial (www.madeofyoga.es).