Cursos de monitor/a. Estiu 2022

Forma't i aconsegueix la titulació oficial que expedeix la Direcció General de Joventut. Aquest estiu a... Barcelona, Cambrils, Mataró, Valls i Sant Pere de Riudebitlles!

Un curs que:

• Prepara per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil.
  • Forma per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure.
  • Aporta tècniques d'animació de grups d'infants i joves.

Els cursos de monitors i monitores està dissenyat per aconseguir el  Títol Oficial de Monitor/a d'Activitats d'Educació en el  Lleure Infantil i juvenil. Els alumnes han de tenir els 18 anys complerts el primer dia de curs.

Som Escola d'Educadors en el Lleure Infantil i Juvenil,  habilitats per la Direcció General de Joventut amb el número 41, i els cursos de monitor/a de lleure que impulsem està reglats segons l'ordre BSF/192/2015, de 18 de juny per la qual s'estableixen els programes dels cursos de formació de monitor/a i de director/a d'activitats d'educació en el lleure infantil i juvenil.