Cursos disponibles

La intervenció dins el món educatiu té una gran rellevància en l'evolució dels nens i nenes diagnosticats amb algun trastorn de l'espectre autista, per tant els seus respectius educador/es poden contribuir activament en el seu desenvolupament i benestar.

Les criatures diagnosticades de TEA es troben dins el grup de persones amb necessitats dins del món de la diversitat, el que significa que precisen d'una metodologia adaptada, reforç escolar i adaptació del currículum escolar.

Hi ha diverses teràpies i intervencions conductuals dissenyades per remeiar els trets característics específics i aportar una millora substancial en la qualitat de vida dels infants diagnosticats amb TEA; partint de que els trastorns de l'espectre autista no tenen cura, per que no són cap malaltia.

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

La comunicació forma part del teu dia a dia. Dominar les teves habilitats comunicatives et facilitarà la relació amb altres persones i serà un bon recurs per assolir els reptes amb els que t'aniràs trobant. Si vols millorar la teva comunicació i la teva forma d’expressar-te, en aquesta formació et proporcionarem els coneixements i les habilitats necessàries.

Totes les empreses i entitats han de promoure les mesures necessàries per evitar l’assetjament sexual i per raó de sexe. Per això són necessaris uns protocols actualitzats i adequats a la realitat de cada entitat, de manera que permetin un ambient laboral respectuós amb les persones que hi treballen i que erradiqui qualsevol forma d’assetjament o discriminació il·lícita.

Aquest curs et permetrà conèixer el marc normatiu en el qual s’han de basar aquests protocols, així com eines i recursos per garantir aquest entorn de treball respectuós amb la dignitat i la llibertat personal de totes les persones de la teva entitat.

Fa anys que es treballa per promoure models relacionals basats en valors com la igualtat, l’equitat i el respecte, i prevenir la violència en les interaccions personals per raons de diversitat afectiva sexual, i malgrat aquesta feina de divulgació i defensa, encara falta molt de camí per fer.

En aquest curs t’acompanyarem perquè puguis fomentar el coneixement i el respecte de la diversitat afectiva, sexual i de gènere en els teus projectes educatius i treballar-la des de la infància.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

La mort forma part de la nostra existència malgrat no sempre estem preparats per afrontar el buit que provoca la pèrdua d’un ser estimat. Quan això passa s’inicia un procés de dol, un procés emocional que ens ajudarà a superar aquest moment.

Tot i que és una experiència diferent per a cada persona, té unes fases comunes i unes reaccions freqüents. Al llarg de les setmanes que dura aquest curs t’ajudarem a adquirir eines per a iniciar-te en l'acompanyament a les persones que es troben en aquesta situació.

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Qualsevol persona que treballi manipulant aliments, ja sigui cuinant-lo o servint-lo, ha de conèixer i aplicar la normativa actual. Durant les 10 hores del curs aprofundiràs en les pautes per treballar amb aliments de manera segura i evitar contaminacions.

La mort forma part de la nostra existència malgrat no sempre estem preparats per afrontar el buit que provoca la pèrdua d’un ser estimat. Quan això passa s’inicia un procés de dol, un procés emocional que ens ajudarà a superar aquest moment.

Tot i que és una experiència diferent per a cada persona, té unes fases comunes i unes reaccions freqüents. Al llarg de les setmanes que dura aquest curs t’ajudarem a adquirir eines per a iniciar-te en l'acompanyament a les persones que es troben en aquesta situació.

Tothom parla de l'imprescindible del treball en equip, però, què passa quan hem de lidiar amb conflictes interns, canvis laborals importants, pèrdues, falta de comunicació, esgotament emocional, manca de recursos, entre d'altres?

En aquestes situacions es posa en relleu reconèixer les emocions de les persones amb les quals treballem i fomentar el diàleg.

Aquest curs és una oportunitat professional per enriquir les teves habilitats en la dinamització de grups; tractarà eines pràctiques que contemplen la vessant emocional, inherent en qualsevol relació humana.

Explorareu tècniques que ajuden a comprendre, expressar i gestionar les emocions d'una manera més saludable, fomentant la participació activa i la cohesió social amb l'objectiu de contribuir positivament al benestar emocional tant en l'àmbit personal de les persones amb les quals treballeu, com en termes grupals.

I tu, et preguntes si ets o series un/a bon/a líder?

La CNV és essencialment empatia, una qualitat valuosa i profundament humana que tots i totes podem desenvolupar. La CNV promou, doncs, l’entesa empàtica, primer cap a un mateix (autoempatia) i, després, cap a l’altre.

Per poder arribar a aquesta connexió el primer pas a fer és poder desempallegar-nos de la comunicació apresa més violenta i aempàtica, plena de judicis i culpabilització. La comunicació violenta no connecta ni amb les emocions pròpies ni amb les dels altres.

Vols connectar i obrir un canal de comunicació positiva amb les altres persones? Ens desempalleguem dels retrets i les acusacions, les amenaces, les ordres, les advertències, les comparacions o el sarcasme?

Conèixer i/o aprofundir en els processos, estructures i funcions de la dinamització, així com en els aspectes bio-psicològics que intervenen en la motivació i la participació de les persones que conviuen.  


Aprofitar els conflictes per créixer, i resoldre’ls de manera satisfactòria per a totes les parts és tot un art, i necessita molta experiència. En aquest curs et donarem eines i recursos per treure’n el màxim profit, minimitzant el cost emocional de la gestió dels conflictes.

Quan parlem de Mindfulness parlem d’atenció plena, de ser conscient del moment present parant atenció de forma intencionada, sense jutjar i sense tractar de controlar. La seva pràctica habitual t’ajudarà a reduir l’estrès i l’ansietat, potenciarà la teva atenció i concentració en el teu dia a dia.


Amb aquest curs et donem l’oportunitat de tornar a prendre el control de la teva vida i respondre de forma conscient a les situacions i reptes de la vida quotidiana.

Qualsevol persona que treballi manipulant aliments, ja sigui cuinant-lo o servint-lo, ha de conèixer i aplicar la normativa actual. Durant les 10 hores del curs aprofundiràs en les pautes per treballar amb aliments de manera segura i evitar contaminacions.

Les al·lèrgies i intoleràncies alimentàries (AIA’s) són reaccions adverses als aliments, atribuïbles a la ingesta, el contacte o la inhalació d’un aliment, o algun dels seus components.

L'única manera eficaç de prevenir les al·lèrgies i les intoleràncies alimentàries és suprimir de la dieta els aliments que les causen, i per poder fer-ho cal identificar-los. Per aquest motiu és imprescindible disposar d'informació detallada sobre la composició dels aliments i, en concret, dels ingredients que pertanyen als grups d'aliments identificats com a al·lergògenes potencials.

Sobre el Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat hi ha moltes opinions, hi convivim, i molts cops generalitzem i exagerem sense saber que ho fem.

En aquesta formació començarem analitzant falsos mites per ajudar a reduir estigmes i acabarem creant plans de treball per actuar com agents educatius.

En aquest curs volem ajudar-te a identificar un nen amb Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat (TDA/H) i saber com tractar-lo, aprenent varietat de recursos i tècniques per el seu tractament. 

Quan parlem de Mindfulness parlem d’atenció plena, de ser conscient del moment present parant atenció de forma intencionada, sense jutjar i sense tractar de controlar. La seva pràctica habitual t’ajudarà a reduir l’estrès i l’ansietat, potenciarà la teva atenció i concentració en el teu dia a dia.


Amb aquest curs et donem l’oportunitat de tornar a prendre el control de la teva vida i respondre de forma conscient a les situacions i reptes de la vida quotidiana.

Conèixer i/o aprofundir en els processos, estructures i funcions de la dinamització, així com en els aspectes bio-psicològics que intervenen en la motivació i la participació de les persones que conviuen.  


Instagram és molt fàcil de fer servir i una de les xarxes socials més utilitzades en el món. Si tens un negoci, a més, t’obre una infinitat de possibilitats si saps com, quan i quins continguts penjar.


Arribar al teu públic objectiu és tot un repte que pots assolir amb èxit, si tens una bona estratègia i coneixes les eines que t’ofereix la mateixa plataforma. Amb aquest curs descobriràs com treure el màxim rendiment d'aquesta aplicació.

La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.

Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.

Evitar l’abús infantil als projectes educatius és una responsabilitat dels professionals que els desenvolupen. Per fer-ho, és molt important detectar i respondre a situacions que amenacen el benestar i el desenvolupament dels infants i joves. Els projectes educatius han d’assegurar un entorn segur pels infants i vetllar perquè no es donin situacions de vulnerabilitat.

Amb aquest curs podràs adquirir els coneixements i les competències necessàries per prevenir, detectar i actuar davant de situacions d’abús o de la revelació d’un abús.

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

La intervenció dins el món educatiu té una gran rellevància en l'evolució dels nens i nenes diagnosticats amb algun trastorn de l'espectre autista, per tant els seus respectius educador/es poden contribuir activament en el seu desenvolupament i benestar.

Les criatures diagnosticades de TEA es troben dins el grup de persones amb necessitats dins del món de la diversitat, el que significa que precisen d'una metodologia adaptada, reforç escolar i adaptació del currículum escolar.

Hi ha diverses teràpies i intervencions conductuals dissenyades per remeiar els trets característics específics i aportar una millora substancial en la qualitat de vida dels infants diagnosticats amb TEA; partint de que els trastorns de l'espectre autista no tenen cura, per que no són cap malaltia.

Com són els lavabos del teu centre educatiu? Com s'explica el cos? "Marica" és un insult habitual? Com juguem? Quines històries expliquem? Com parlem de salut sexual?
I nosaltres, què? Hi tenim alguna cosa a veure?

Fem-nos preguntes sobre gènere, orientació sexual, llenguatge inclusiu, vincles sexo-afectius, comunicació amb les famílies, espais de joc, el nostre paper com a educadoris, etc. 
 
Qüestionem el model educatiu actual per transformar-lo en l'eina que necessitem per construir una societat més lliure, més igualitària i més justa per a tothom.


Vols profunditzar en els desafiaments emocionals que enfronten els i les adolescents per saber com acompanyar-los d'una manera més satisfactòria?

L'adolescència sempre ha anat acompanyada d'una mirada social esteriotipada, en què als adults i professionals del seu entorn proper hem patit moments díficils d'acompanyar i fins i tot comprendre. 

Si tens ganes de transformar aquesta mirada en una postura més comprensiva, d'escolta i millora en la gestió d'emocions, aquest curs et dona l'oportunitat d'explorar la complexitat dels seus sentiments i les seves inquietuds per poder incidir en el seu benestar emocional. 

Es tractaran estratègies pràctiques sobre la gestió de conflictes interns com l'ansietat, l'estrès, la predisposició a les noves tecnologies, amb l'objectiu de contribuir a crear un entorn més saludable en aquesta etapa crucial de la vida.


Com a professionals, un dels reptes que afrontem diàriament és la gestió conflictes. I sovint, la teoria no ens dona respostes específiques a les necessitats reals amb les quals ens trobem.

L'objectiu és crear i incorporar nous recursos i eines pràctiques, alhora que construir un marc d'actuació propi en el que ens sentim més còmodes quan intervenim amb infants.

Com poso els límits? Parlem d'emocions? Què fem amb la violència als espais educatius? Són preguntes complexes que sovint ens plantegem.

També estàs en la recerca d'una intervenció professional conscient? 

L’adolescència és l’etapa de transició entre la infantesa i l’edat adulta, un moment de canvis físics i psicològics que pot generar incertesa i temors, i també una oportunitat per desenvolupar fortaleses i creixement personal. No està exempta de desafiaments tant per als adolescents com per als adults que els acompanyem en està etapa.

En aquest curs t’ensenyarem els conceptes claus i metodologies per a que el treball amb ells sigui enriquidor i els ajudi a desenvolupar les serves fortaleses

Evitar l’abús infantil als projectes educatius és una responsabilitat dels professionals que els desenvolupen. Per fer-ho, és molt important detectar i respondre a situacions que amenacen el benestar i el desenvolupament dels infants i joves. Els projectes educatius han d’assegurar un entorn segur pels infants i vetllar perquè no es donin situacions de vulnerabilitat.

Amb aquest curs podràs adquirir els coneixements i les competències necessàries per prevenir, detectar i actuar davant de situacions d’abús o de la revelació d’un abús.

Què entenem per mediació? Què és un professional de joventut?

En aquest curs treballarem temes com la resolució de conflictes, la intel.ligència emocional i la comunicació, entre altres.

Endinsa't en l'àmbit de joventut a nivell professional!

El benestar de les persones depèn, entre d’altres, de la seva salut mental. Al llarg del procés vital de cada persona, és normal trobar-se davant de situacions que poden afectar la seva estabilitat.

Aquest curs et permetrà saber com afecta la salut mental en les esferes social, educativa, formativa i laboral. També coneixeràs elements i factors per treballar en favor de la seva promoció i prevenir trastorns mentals

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

La CNV és essencialment empatia, una qualitat valuosa i profundament humana que tots i totes podem desenvolupar. La CNV promou, doncs, l’entesa empàtica, primer cap a un mateix (autoempatia) i, després, cap a l’altre.

Per poder arribar a aquesta connexió el primer pas a fer és poder desempallegar-nos de la comunicació apresa més violenta i aempàtica, plena de judicis i culpabilització. La comunicació violenta no connecta ni amb les emocions pròpies ni amb les dels altres.

Vols connectar i obrir un canal de comunicació positiva amb les altres persones? Ens desempalleguem dels retrets i les acusacions, les amenaces, les ordres, les advertències, les comparacions o el sarcasme?

Aprofitar els conflictes per créixer, i resoldre’ls de manera satisfactòria per a totes les parts és tot un art, i necessita molta experiència. En aquest curs et donarem eines i recursos per treure’n el màxim profit, minimitzant el cost emocional de la gestió dels conflictes.

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Envellir és un procés vital que pot ser molt enriquidor, tant per a la persona que l’està vivint, com per a les que l’envolten. L’envelliment actiu és el procés que permet millorar la qualitat de vida de les persones, ajudant-les a cobrir les seves necessitats en funció de les seves capacitats i aspiracions.


Amb aquest curs aprendràs a dissenyar, impulsar i implementar projectes que tinguin com a objectiu el benestar de les persones grans, i d’aquesta manera ajudar a endarrerir l’aparició i el desenvolupament de malalties i discapacitats

El certificat de professionalitat de Dinamització d’activitats de temps lliure educatiu infantil i juvenil del SOC equival al curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil expedit per la Direcció General de Joventut, i és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil i el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.


Sobre el Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat hi ha moltes opinions, hi convivim, i molts cops generalitzem i exagerem sense saber que ho fem.

En aquesta formació començarem analitzant falsos mites per ajudar a reduir estigmes i acabarem creant plans de treball per actuar com agents educatius.

En aquest curs volem ajudar-te a identificar un nen amb Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat (TDA/H) i saber com tractar-lo, aprenent varietat de recursos i tècniques per el seu tractament. 

La intervenció dins el món educatiu té una gran rellevància en l'evolució dels nens i nenes diagnosticats amb algun trastorn de l'espectre autista, per tant els seus respectius educador/es poden contribuir activament en el seu desenvolupament i benestar.

Les criatures diagnosticades de TEA es troben dins el grup de persones amb necessitats dins del món de la diversitat, el que significa que precisen d'una metodologia adaptada, reforç escolar i adaptació del currículum escolar.

Hi ha diverses teràpies i intervencions conductuals dissenyades per remeiar els trets característics específics i aportar una millora substancial en la qualitat de vida dels infants diagnosticats amb TEA; partint de que els trastorns de l'espectre autista no tenen cura, per que no són cap malaltia.

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Els trastorns alimentaris com l'anorèxia nerviosa, bulímia nerviosa o el trastorn per afartament es caracteritzen normalment, per una alteració de la conducta davant els aliments, ja sigui per excés o per defecte.

Es consideren greus perquè tenen conseqüències físiques, psicològiques i socials. 

Habitualment considerem la franja entre els 12 i els 24 anys com la més vulnerable però ja ens comencem a trobar molts casos que ronden als 8-9 anys.

La família i l’educació formal han d'estar alerta i controlar els hàbits d'alimentació i els estats d’ànim de les criatures. 

L'ajuda terapèutica és necessària en pràcticament tots els casos. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.

Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.

Les tendències futures dels menjadors escolars estan influenciades per una consciència creixent sobre la importància d'una alimentació saludable, sostenible i equitativa per als estudiants.

En aquest curs treballarem algunes de les principals tendències que s'entreveuen per als menjadors escolars, sempre des del punt de vista de la sostenibilitat i el compromís social, perquè entenem la sostenibilitat de manera àmplia i creiem fermament que aquesta depèn de molts factors i que es materialitza, no només en el producte que servim, sinó també amb les relacions comercials que es donen des del camp al plat.


Quan ens sentim al límit o tenim la sensació que perdem el control de la situació és possible que explotem, ens enfadem, amenacem, cridem, castiguem… treballarem sobre què sentim en aquests moments, què podem fer i també practicarem com fer-ho. Poder comunicar-ho a qui tenim al davant de forma respectuosa (infants, adolescents o adults). És un taller que aporta reflexió, pràctica amb situacions que us trobeu en els vostres dies.

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

La intel·ligència emocional és la capacitat de reconèixer els nostres propis sentiments i els dels altres, de motivar-nos i de gestionar les nostres relacions. Amb aquest curs aprendràs a identificar les teves emocions des d'una vessant teòrica i vivencial, per afrontar de manera conscient els reptes que ens trobem diàriament.

La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.

Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.

Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.

Un curs per identificar els aspectes claus de les mesures de millora de la qualitat i la sostenibilitat de 

l’alimentació i conèixer aspectes bàsics de la nutrició i l’alimentació saludable vinculats al menjador escolar.

Un curs per identificar els aspectes claus de les mesures de millora de la qualitat i la sostenibilitat de 

l’alimentació i conèixer aspectes bàsics de la nutrició i l’alimentació saludable vinculats al menjador escolar.

La formació s’emmarca dins la col•laboració entre Escola Efa i el Programa PDA Bullying d’Equip SEER (Salut i Educació Emocional), neix com una iniciativa global que pretén donar una resposta oberta a tota la comunitat del lleure educatiu, responent així a la necessitat actual de progrés en l’abordatge del fenomen Bullying. 

L'Equip SEER defineix “Bullying” com: persecució moral i/o física, sempre psicològica, que neix a entorns educatius on un o més infants o joves exerceixen abús de poder sobre un/a altre/a.

La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.

Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.

Quan parlem de Mindfulness parlem d’atenció plena, de ser conscient del moment present parant atenció de forma intencionada, sense jutjar i sense tractar de controlar. La seva pràctica habitual t’ajudarà a reduir l’estrès i l’ansietat, potenciarà la teva atenció i concentració en el teu dia a dia.


Amb aquest curs et donem l’oportunitat de tornar a prendre el control de la teva vida i respondre de forma conscient a les situacions i reptes de la vida quotidiana.

Quan ens sentim al límit o tenim la sensació que perdem el control de la situació és possible que explotem, ens enfadem, amenacem, cridem, castiguem… treballarem sobre què sentim en aquests moments, què podem fer i també practicarem com fer-ho. Poder comunicar-ho a qui tenim al davant de forma respectuosa (infants, adolescents o adults). És un taller que aporta reflexió, pràctica amb situacions que us trobeu en els vostres dies.

Quan parlem de Mindfulness parlem d’atenció plena, de ser conscient del moment present parant atenció de forma intencionada, sense jutjar i sense tractar de controlar. La seva pràctica habitual t’ajudarà a reduir l’estrès i l’ansietat, potenciarà la teva atenció i concentració en el teu dia a dia.


Amb aquest curs et donem l’oportunitat de tornar a prendre el control de la teva vida i respondre de forma conscient a les situacions i reptes de la vida quotidiana.

Quan ens sentim al límit o tenim la sensació que perdem el control de la situació és possible que explotem, ens enfadem, amenacem, cridem, castiguem… treballarem sobre què sentim en aquests moments, què podem fer i també practicarem com fer-ho. Poder comunicar-ho a qui tenim al davant de forma respectuosa (infants, adolescents o adults). És un taller que aporta reflexió, pràctica amb situacions que us trobeu en els vostres dies.

Quan parlem de Mindfulness parlem d’atenció plena, de ser conscient del moment present parant atenció de forma intencionada, sense jutjar i sense tractar de controlar. La seva pràctica habitual t’ajudarà a reduir l’estrès i l’ansietat, potenciarà la teva atenció i concentració en el teu dia a dia.


Amb aquest curs et donem l’oportunitat de tornar a prendre el control de la teva vida i respondre de forma conscient a les situacions i reptes de la vida quotidiana.

Quan parlem de Mindfulness parlem d’atenció plena, de ser conscient del moment present parant atenció de forma intencionada, sense jutjar i sense tractar de controlar. La seva pràctica habitual t’ajudarà a reduir l’estrès i l’ansietat, potenciarà la teva atenció i concentració en el teu dia a dia.


Amb aquest curs et donem l’oportunitat de tornar a prendre el control de la teva vida i respondre de forma conscient a les situacions i reptes de la vida quotidiana.

Els trastorns alimentaris com l'anorèxia nerviosa, bulímia nerviosa o el trastorn per afartament es caracteritzen normalment, per una alteració de la conducta davant els aliments, ja sigui per excés o per defecte.

Es consideren greus perquè tenen conseqüències físiques, psicològiques i socials. 

Habitualment considerem la franja entre els 12 i els 24 anys com la més vulnerable però ja ens comencem a trobar molts casos que ronden als 8-9 anys.

La família i l’educació formal han d'estar alerta i controlar els hàbits d'alimentació i els estats d’ànim de les criatures. 

L'ajuda terapèutica és necessària en pràcticament tots els casos. 

La formació s’emmarca dins la col•laboració entre Escola Efa i el Programa PDA Bullying d’Equip SEER (Salut i Educació Emocional), neix com una iniciativa global que pretén donar una resposta oberta a tota la comunitat del lleure educatiu, responent així a la necessitat actual de progrés en l’abordatge del fenomen Bullying. 

L'Equip SEER defineix “Bullying” com: persecució moral i/o física, sempre psicològica, que neix a entorns educatius on un o més infants o joves exerceixen abús de poder sobre un/a altre/a.

Un curs per identificar els aspectes claus de les mesures de millora de la qualitat i la sostenibilitat de 

l’alimentació i conèixer aspectes bàsics de la nutrició i l’alimentació saludable vinculats al menjador escolar.

Parlar davant una càmera és diferent a parlar en públic o comunicar-se a un grup. 

En aquest curs aprendrem eines per una bona comunicació, estruturarem un discurs en funció del temps i adquirerm confiança a l’hora de parlar davant de càmera.



A qui adrecem els projectes d’innovació social?

Com detectem necessitats reals? Les accions que dissenyem, tindran un impacte real sobre el públic objectiu a qui ens adrecem? I ells, què en pensen? Quins recursos hi adreço?

Aquestes preguntes són les que ens hem estat fent durant els darrers anys. La crisi econòmica i social viscuda ha obert les portes a millores en el disseny, implementació i avaluació de projectes d’innovació social. També ens ha ajuda a adonar-nos-en que treballar amb els usuaris finals i amb els stakeholders involucrats en el procés de disseny i implementació són condicions “sine qua non” per a l’èxit d’aquest tipus de projectes. Com ho fem però per canviar el marc d’actuació vigent? Com inclourem de manera efectiva i col·laborat iva a tots els implicats? Durant aquest curs intentarem donar unes pautes comunes d’actuació, treballarem amb casos reals (els vostres projectes) i en veurem exemples. Les sessions es realitzaran sota l’òptica del millor assoliment i inclusió dels ODS (i criteris de sostenibilitat) en els mateixos projectes i, també, sota una claríssima perspectiva de gènere. 

Aprofitar els conflictes per créixer, i resoldre’ls de manera satisfactòria per a totes les parts és tot un art, i necessita molta experiència. En aquest curs et donarem eines i recursos per treure’n el màxim profit, minimitzant el cost emocional de la gestió dels conflictes.

Quan ens sentim al límit o tenim la sensació que perdem el control de la situació és possible que explotem, ens enfadem, amenacem, cridem, castiguem… treballarem sobre què sentim en aquests moments, què podem fer i també practicarem com fer-ho. Poder comunicar-ho a qui tenim al davant de forma respectuosa (infants, adolescents o adults). És un taller que aporta reflexió, pràctica amb situacions que us trobeu en els vostres dies.

La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.

Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.

Els equips que treballem en àmbits socials, educatius i culturals ens estem formant contínuament en l’àmbit de la lluita contra les discriminacions i l’inclusió:  l’antirracisme, els feminismes, la lluita de les persones LGTBI,... i un llarg etcètera. Tanmateix, no es tracta tant d’anar sumant ulleres, sinó de combinar-les. 1+1 no sempre és igual a 2! 

Sabem que treballem en realitats complexes, amb situacions canviants i ciutadania diversa des de diferents perspectives. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Un curs per identificar els aspectes claus de les mesures de millora de la qualitat i la sostenibilitat de 

l’alimentació i conèixer aspectes bàsics de la nutrició i l’alimentació saludable vinculats al menjador escolar.

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Les al·lèrgies i intoleràncies alimentàries (AIA’s) són reaccions adverses als aliments, atribuïbles a la ingesta, el contacte o la inhalació d’un aliment, o algun dels seus components.

L'única manera eficaç de prevenir les al·lèrgies i les intoleràncies alimentàries és suprimir de la dieta els aliments que les causen, i per poder fer-ho cal identificar-los. Per aquest motiu és imprescindible disposar d'informació detallada sobre la composició dels aliments i, en concret, dels ingredients que pertanyen als grups d'aliments identificats com a al·lergògenes potencials.

La comunicació forma part del teu dia a dia. Dominar les teves habilitats comunicatives et facilitarà la relació amb altres persones i serà un bon recurs per assolir els reptes amb els que t'aniràs trobant. Si vols millorar la teva comunicació i la teva forma d’expressar-te, en aquesta formació et proporcionarem els coneixements i les habilitats necessàries.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Aquest curs és una eina de sensibilització per desemmascarar la violència masclista i els estereotips de gènere, tan presents a la nostra societat. També pretén dotar d’eines d’intervenció davant aquest tipus de situacions.

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Evitar l’abús infantil als projectes educatius és una responsabilitat dels professionals que els desenvolupen. Per fer-ho, és molt important detectar i respondre a situacions que amenacen el benestar i el desenvolupament dels infants i joves. Els projectes educatius han d’assegurar un entorn segur pels infants i vetllar perquè no es donin situacions de vulnerabilitat.

Amb aquest curs podràs adquirir els coneixements i les competències necessàries per prevenir, detectar i actuar davant de situacions d’abús o de la revelació d’un abús.

Els trastorns alimentaris com l'anorèxia nerviosa, bulímia nerviosa o el trastorn per afartament es caracteritzen normalment, per una alteració de la conducta davant els aliments, ja sigui per excés o per defecte.

Es consideren greus perquè tenen conseqüències físiques, psicològiques i socials. 

Habitualment considerem la franja entre els 12 i els 24 anys com la més vulnerable però ja ens comencem a trobar molts casos que ronden als 8-9 anys.

La família i l’educació formal han d'estar alerta i controlar els hàbits d'alimentació i els estats d’ànim de les criatures. 

L'ajuda terapèutica és necessària en pràcticament tots els casos. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Formació teórica-vivencial construida des de l'amor i el respecte a la nostra professió, per formadores professionals expertes mares de dia.

Dirigit a persones amb formació en l'àmbit educatiu o en la petita infància, que volguin treballar de mare/pare de dia.

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.

Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Un curs per identificar els aspectes claus de les mesures de millora de la qualitat i la sostenibilitat de 

l’alimentació i conèixer aspectes bàsics de la nutrició i l’alimentació saludable vinculats al menjador escolar.

Proposta formativa basada en la disciplina de l’artteràpia, a través de tallers vivencials tractant d'identificar les pròpies capacitats i recursos i ampliant l'experiència per a l’acompanyament de persones en entorns socioeducatius.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.