A qui adrecem els projectes d’innovació social?

Com detectem necessitats reals? Les accions que dissenyem, tindran un impacte real sobre el públic objectiu a qui ens adrecem? I ells, què en pensen? Quins recursos hi adreço?

Aquestes preguntes són les que ens hem estat fent durant els darrers anys. La crisi econòmica i social viscuda ha obert les portes a millores en el disseny, implementació i avaluació de projectes d’innovació social. També ens ha ajuda a adonar-nos-en que treballar amb els usuaris finals i amb els stakeholders involucrats en el procés de disseny i implementació són condicions “sine qua non” per a l’èxit d’aquest tipus de projectes. Com ho fem però per canviar el marc d’actuació vigent? Com inclourem de manera efectiva i col·laborat iva a tots els implicats? Durant aquest curs intentarem donar unes pautes comunes d’actuació, treballarem amb casos reals (els vostres projectes) i en veurem exemples. Les sessions es realitzaran sota l’òptica del millor assoliment i inclusió dels ODS (i criteris de sostenibilitat) en els mateixos projectes i, també, sota una claríssima perspectiva de gènere.