Informació i orientació als usuaris

Online   Subvencionat Acellec digital

Del 2 al 28 de febrer del 2021

Aquest curs forma part del pla de formació vinculat al projecte ACELLEC Digital, un projecte destinat a microempreses i a persones treballadores autònomes que ocupin fins a 10 treballadores a jornada sencera, i està subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya. Els objectius del projecte són fomentar la transformació digital i crear nous models de negoci al sector del lleure educatiu i sociocultural.

Si tens un projecte empresarial del sector
La teva empresa pot incorporar-se al projecte per adaptar-se al nou context provocat per la Covid19, i enfortir el teu equip participant d'aquest pla de formació.

Si treballes per a una empresa del sector
Pots participar d'aquesta formació i millorar els teus recursos digitals per adaptar-te al nou context provocat per la Covid19. Per participar només cal que la teva empresa s'afegeixi al projecte.

En qualsevol cas, posa't en contacte amb el responsable del projecte, el Ferran Angulo a través del correu programes@escolaefa.cat o el telèfon 670027788.

Només hi ha 15 places disponibles, contacta amb nosaltres i afegeix-te al projecte!

Aquelles persones responsables de l'atenció als usuaris dels projectes o serveis de la seva empresa, i aquells professionals que volen millorar l'atenció als seus clients.

1. Relació entre empresa, comunicació i usuaris.
  2. La importància de transmetre la cultura i els valors de l'empresa.
  3. El treball en els valors i missió de l'empresa.
  4. La comunicació interna i externa.
  5. El client, la seva definició i coneixement.
  6. Trucs pràctics per una bona comunicació
  7. Eines pràctiques per agafar confiança en la comunicació
  8. Tècniques d'atenció al client.

• Conèixer el procés de comunicació a l’empresa.
  • Augmentar la confiança de l’usuari.
  • Desenvolupar pautes de conducta.

El curs no té cap cost directe per a l'alumne i està 100% subvencionat pel Consorci de la Formació Continua de Catalunya. A l'hora de la inscripció s'haurà de presentar la capçalera de la nòmina o el rebut d'autònom, segons el cas particular.

Per obtenir la certificació que atorga el Consorci per a la Formació Contínua i l’Escola Efa cal realitzar totes les activitats del curs, i obtenir la qualificació d'apte.

Informació i orientació als usuaris

Eines per informar i orientar als usuaris dels serveis educatius i socioculturals

TEC02-20

Emma Pivetta, sociòloga, consultora i professora amb experiència en projectes relacionats amb l'anàlisi dels usuaris i consumidors, projectes europeus i projectes relacionats amb l'impacte de les tendències socials sobre determinats sectors (sector de la cultura inclós).

Blanca Pascual, Llicenciada en Art Dramàtic, en l'especialitat de teatre físic. Postgraduada en Pedagogia del moviment. El seu treball es basa en la comunicació i el treball del cos, així com les dinàmiques de grup per millorar les relacions humanes i optimitzar els resultats comunicatius.