Ordinadors i mòbils, coneixements bàsics

Online   Subvencionat Actic

Vols saber tot el que et pot oferir el teu ordinador o mòbil? Aprèn les funcions i aplicacions bàsiques per defensar-te en el teu dia a dia.

Aquest curs forma part de l’oferta formativa de l’escola Efa que t’ajudarà a preparar-te per a la certificació ACTIC de nivell bàsic de la Generalitat de Catalunya.

A totes aquelles persones, majors de 16 anys, amb uns coneixements mínims de les tecnologies d’informació i comunicació, que vulguin millorar-los i superar la prova d'acreditació ACTIC de la Generalitat de Catalunya.

• Identificar els fonaments de la tecnologia digital i les seves aplicacions en diversos àmbits de la vida quotidiana
  • Utilitzar els components d’un sistema informàtic i les modalitats de treball en xarxa
  • Emprar les principals utilitats de programari i sistema operatiu

• Utilitzar les funcions bàsiques d’un equip informàtic i del seu sistema operatiu aplicant els fonaments de la tecnologia digital

Per superar el curs s’han de realitzar totes les tasques en els terminis establerts (en el cas de que un alumne no pugui complir amb els terminis haurà de justificar-ho, prèviament, al tutor/a del curs, qui valorarà la possibilitat de fer una excepció).

Ordinadors i mòbils, coneixements bàsics

Tecnologia digital i ús de l'ordinador i del sistema operatiu. Preparació certificació ACTIC/C2. Nivell bàsic

ACTIC19.1-21

Montse Guiral, maestra y formadora en el ámbito educativo-tecnològico. Co-fundadora de la iniciativa EDUKEM-NOS, un centre de robòtica educativa, que té per objectiu apropar les noves tecnologies, la robòtica i la programació a la socientat, als infants i al sector educatiu.