Tècniques de relaxació

Online   Subvencionat Salut

Gaudir d’un estil de vida saludable és important per mantenir el benestar, tant físic com mental. Al llarg de la vida, és normal trobar-nos moments durant els quals els nivells d'ansietat són més elevats. El nostre cos i la nostra ment estan preparats per resistir aquests moments, sempre i quan no es mantinguin constants en el temps.

Podem reforçar la nostra resistència a l’estrès i l’ansietat a través de diferents tècniques de relaxació. Amb aquest curs, i una mica d’entrenament, aprendràs a fer-ho.

Qualsevol persona que vulgui alleugerir, de forma saludable, la tensió i l'ansietat quotidiana. Persones treballadores en actiu, aturades o autònomes.

1. Introducció: La relaxació com a teràpia de base.

2. Diferents tècniques de relaxació.

3. Diferents tipus de massatge.

- Adquirir recursos per afrontar les tensions laborals i del dia a dia.

- Desenvolupar la capacitat de viure el moment present per potenciar la concentració i viure  amb plenitud.

- Desenvolupar recursos per disminuir els nivells d' ansietat, tensió mental i depressió.

Per superar el curs s’han de realitzar totes les tasques en els terminis establerts (en el cas de que un alumne no pugui complir amb els terminis haurà de justificar-ho, prèviament, al tutor/a del curs, qui valorarà la possibilitat de fer una excepció). Els terminis sempre seran setmanals, els mòduls s’obriran cada dilluns i s’hauran de realitzar les tasques abans del diumenge a les 23:55h.

Tècniques de relaxació

Disminueix el teu nivell d’estrès i ansietat

EU13.3-22

Núria Duran. Instructora de Ioga & meditació (mindfulness), especialitzada en la gestió d'estrès. Formadora d’empreses en els àmbits de management, lideratge, qualitat i sostenibilitat, a més de creadora i directora de made of Yoga, organització que implanta el Benestar en el món empresarial (www.madeofyoga.es).