Diversitat sexual

Online   Subvencionat Gènere

Del 14/02/2023 al 12/03/2023

Fa anys que es treballa per promoure models relacionals basats en valors com la igualtat, l’equitat i el respecte, i prevenir la violència en les interaccions personals per raons de diversitat afectiva sexual, i malgrat aquesta feina de divulgació i defensa, encara falta molt de camí per fer.

En aquest curs t’acompanyarem perquè puguis fomentar el coneixement i el respecte de la diversitat afectiva, sexual i de gènere en els teus projectes educatius i treballar-la des de la infància.

Qualsevol persona que vulgui formar-se per acompanyar a infants i joves en el descobriment de la diversitat sexual des del respecte.

1. Conceptes bàsics. El sistema binari
  2. Orientació/Identitat/expresió de gènere
  3. Diversitat a la infància
  4. Intervencions inclusives amb la diversitat sexual

• Conèixer els conceptes bàsics de la diversitat sexual
  • Reflexionar sobre la diversitat sexual als espais educatius
  • Crear intervencions educatives inclusive

La organització permet treballar de forma asincrònica. De forma que cada participant, dins dels límits d’inici i finalització de cada tasca, podrà realitzar el curs en el moment que més li convingui.

Es dissenya preveient una càrrega de treball per l’alumne de 5 hores setmanals i es recomana connectar-se a la plataforma, com a mínim, cada dos dies.

Per superar el curs s’han de realitzar totes les tasques en els terminis establerts (en el cas de que un alumne no pugui complir amb els terminis haurà de justificar-ho, prèviament, al tutor/a del curs, qui valorarà la possibilitat de fer una excepció).

Diversitat sexual

S10.1-23

Aquest curs forma part del programa de Formació continua.