Iniciació per a mares/pares de dia

Dissabte, 27 de novembre de a
Dissabte, 11 de desembre de a
Dissabte, 18 de desembre de a

Formació teórico-vivencial construida any rere any des de l'amor i el respecte a la nostra professió, per formadores professionals expertes mares de dia.

Persones amb formació o experiència en l'àmbit educatiu o en la petita infància, que volen treballar de mare/pare de dia pel seu compte.

• PRESENTACIÓ - SER MARE/PARE DE DIA
  • APTITUDS I ACTITUDS - ESPAI I MATERIALS
  • COM ABORDAR POSSIBLES DIFICULTATS - LA RELACIÓ AMB LES FAMÍLIES
  • SEGURETAT A LA LLAR - LA DOCUMENTACIÓ PER LES FAMÍLIES
  • CURES I - CANVI DE BOLQUERS, CONTROL D’ESFÍNTERS, LA MIGDIADA, ETC.
  • ASPECTES LABORALS, LEGALS I FISCALS - PLA D’EMPRESA
  • CURES II: ALIMENTACIÓ I ÀPATS
  • EL PROJECTE SOCIOPEDAGÒGIC DE LA LLAR DE CRIANÇA
  • POSAR EN MARXA LA PRÒPIA LLAR DE CRIANÇA: VIVÈNCIES DE PRIMERA MÀ
  • TANCAMENT - CUIDAR-SE PER CUIDAR

• Adquirir eines i aptituds per poder acompanyar a infants en un entorn respectuós i familiar.
  • Aprendre les mesures de seguretat necessàries per a dur a terme aquest treball dins la teva pròpia llar.
  • Adquirir coneixements per a engegar el teu propi negoci (pla d'empresa, projecte sociopedagògic, estratègies de màrqueting).

50 HORES LECTIVES EN 10 MÒDULS - Sessions dissabtes al matí.

3 dels mòduls seran integralment on-line, amb una sessió de videoconferència en dissabte. La resta de mòduls tindran un component presencial. En el cas que, a causa de la pandèmia, no es puguin dur a terme presencialment en condicions de seguretat i comoditat, aquestes sessions també es faran per videoconferència.

PER A FER EL CURS t’has de fer sòcia “Persona o entitat amiga” de l’Associació Llars de criança.

Pots pagar la quota de 40€ mitjançant una transferència al número de compte: ES 41 1491 0001 24 2087064024, posant al concepte “NOM I COGNOM CURS PRIMAVERA 2021”, o bé pots omplir un formulari SEPA per a fer una domiciliació de la quota.

Per a rebre la fitxa de sòcia i el formulari SEPA posa’t en contacte amb nosaltres a formacio@llarsdecrianca.cat

En completar amb èxit el curs, l’Associació Llars de criança, en conjunt amb l’Escola EFA (escola de l’Associació ACELLEC), lliurà el certificat corresponent.

Iniciació per a mares/pares de dia

EF082-21

Txell Verdaguer i Mas, Diplomada en Nutrició Humana i Dietètica i Educació Social. Formadora de la Formació per a mares i pares de dia impartint els mòduls de cures i atenció en la vida quotidiana, i el mòdul de Projecte sociopedagògic.

Elisabel García García, Llicenciada en Psicología Clínica, i Terapeuta Gestalt. Creadora del Projecte Motriko, Psicoterapia y psicomotricitat per a infants i famílies. Consultora externa per la Generalitat de Catalunya, Departament de Familia.

Noemí Duran Llusà, Grau superior de Tècnica d’Educació Infantil. Llicenciada en Administració i Direcció d’Empreses. Creadora i acompanyant del projecte Parauletes d’amor (servei educatiu de criança a la pròpia llar per infants de 0 a 3 anys). Formadora de la Formació per a mares/pares de dia, impartint els mòduls d’Acords amb les famílies,
Seguretat a la llar, Aspectes legals i fiscals i Pla d’empresa.