Aquesta és una prova
Skip available courses
Available courses
Aquesta és una prova
- Teacher: Yolanda Colás
- Teacher: Andrea Balaguer
- Teacher: Mercè Bouyssi
- Teacher: Manuel Casares
- Teacher: Yolanda Colás
- Teacher: Laia Duaso
- Teacher: Marina Egea
- Teacher: Elena Gimenez-Frontin
- Teacher: Amal Kab
- Teacher: Alejandro Lopez
- Teacher: Silvia Miguel
- Teacher: Jana Orbegozo
- Teacher: Cristina Ugia
- Teacher: Nadia Velilla
- Teacher: Noah Vilela
- Teacher: Andrea Balaguer
- Teacher: Mercè Bouyssi
- Teacher: Manuel Casares
- Teacher: Yolanda Colás
- Teacher: Laia Duaso
- Teacher: Marina Egea
- Teacher: Elena Gimenez-Frontin
- Teacher: Amal Kab
- Teacher: Alejandro Lopez
- Teacher: Silvia Miguel
- Teacher: Jana Orbegozo
- Teacher: Cristina Ugia
- Teacher: Nadia Velilla
- Teacher: Noah Vilela
- Teacher: Andrea Balaguer
- Teacher: Mercè Bouyssi
- Teacher: Manuel Casares
- Teacher: Yolanda Colás
- Teacher: Laia Duaso
- Teacher: Marina Egea
- Teacher: Elena Gimenez-Frontin
- Teacher: Amal Kab
- Teacher: Alejandro Lopez
- Teacher: Silvia Miguel
- Teacher: Jana Orbegozo
- Teacher: Cristina Ugia
- Teacher: Nadia Velilla
- Teacher: Noah Vilela
Aprofitar els conflictes per créixer, i resoldre’ls de manera satisfactòria per a totes les parts és tot un art, i necessita molta experiència. En aquest curs et donarem eines i recursos per treure’n el màxim profit, minimitzant el cost emocional de la gestió dels conflictes.

- Teacher: Gemma Ros
Parlar davant una càmera és diferent a parlar en públic o comunicar-se a un grup.
En aquest curs aprendrem eines per una bona comunicació, estruturarem un discurs en funció del temps i adquirerm confiança a l’hora de parlar davant de càmera.
- Teacher: Blanca Pascual
Els trastorns alimentaris com l'anorèxia nerviosa, bulímia nerviosa o el trastorn per afartament es caracteritzen normalment, per una alteració de la conducta davant els aliments, ja sigui per excés o per defecte.
Es consideren greus perquè tenen conseqüències físiques, psicològiques i socials.
Habitualment considerem la franja entre els 12 i els 24 anys com la més vulnerable però ja ens comencem a trobar molts casos que ronden als 8-9 anys.
La família i l’educació formal han d'estar alerta i controlar els hàbits d'alimentació i els estats d’ànim de les criatures.
L'ajuda terapèutica és necessària en pràcticament tots els casos.

- Teacher: Clara Vergés i Torra

- Teacher: Maria Goday

- Teacher: Maria Goday

- Teacher: Maria Goday
La formació s’emmarca dins la col•laboració entre Escola Efa i el Programa PDA Bullying d’Equip SEER (Salut i Educació Emocional), neix com una iniciativa global que pretén donar una resposta oberta a tota la comunitat del lleure educatiu, responent així a la necessitat actual de progrés en l’abordatge del fenomen Bullying.
L'Equip SEER defineix “Bullying” com: persecució moral i/o física, sempre psicològica, que neix a entorns educatius on un o més infants o joves exerceixen abús de poder sobre un/a altre/a.

- Teacher: Ramiro Ortegon
Quan parlem de Mindfulness parlem d’atenció plena, de ser conscient del moment present parant atenció de forma intencionada, sense jutjar i sense tractar de controlar. La seva pràctica habitual t’ajudarà a reduir l’estrès i l’ansietat, potenciarà la teva atenció i concentració en el teu dia a dia.
Amb aquest curs et donem l’oportunitat de tornar a prendre el control de la teva vida i respondre de forma conscient a les situacions i reptes de la vida quotidiana.

- Teacher: Núria Duran
Quan parlem de Mindfulness parlem d’atenció plena, de ser conscient del moment present parant atenció de forma intencionada, sense jutjar i sense tractar de controlar. La seva pràctica habitual t’ajudarà a reduir l’estrès i l’ansietat, potenciarà la teva atenció i concentració en el teu dia a dia.
Amb aquest curs et donem l’oportunitat de tornar a prendre el control de la teva vida i respondre de forma conscient a les situacions i reptes de la vida quotidiana.

- Teacher: Núria Duran
Quan parlem de Mindfulness parlem d’atenció plena, de ser conscient del moment present parant atenció de forma intencionada, sense jutjar i sense tractar de controlar. La seva pràctica habitual t’ajudarà a reduir l’estrès i l’ansietat, potenciarà la teva atenció i concentració en el teu dia a dia.
Amb aquest curs et donem l’oportunitat de tornar a prendre el control de la teva vida i respondre de forma conscient a les situacions i reptes de la vida quotidiana.

- Teacher: Núria Duran
Quan parlem de Mindfulness parlem d’atenció plena, de ser conscient del moment present parant atenció de forma intencionada, sense jutjar i sense tractar de controlar. La seva pràctica habitual t’ajudarà a reduir l’estrès i l’ansietat, potenciarà la teva atenció i concentració en el teu dia a dia.
Amb aquest curs et donem l’oportunitat de tornar a prendre el control de la teva vida i respondre de forma conscient a les situacions i reptes de la vida quotidiana.

- Teacher: Núria Duran
- Teacher: Clara Vergés i Torra
- Teacher: Clara Vergés i Torra
La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.
Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.

- Teacher: Clara Vergés i Torra
Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.
Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments.

- Teacher: Anna Burgués
Un curs per identificar els aspectes claus de les mesures de millora de la qualitat i la sostenibilitat de
l’alimentació i conèixer aspectes bàsics de la nutrició i l’alimentació saludable vinculats al menjador escolar.
- Teacher: Anna Burgués
Un curs per identificar els aspectes claus de les mesures de millora de la qualitat i la sostenibilitat de
l’alimentació i conèixer aspectes bàsics de la nutrició i l’alimentació saludable vinculats al menjador escolar.
- Teacher: Anna Burgués
Les al·lèrgies i intoleràncies alimentàries (AIA’s) són reaccions adverses als aliments, atribuïbles a la ingesta, el contacte o la inhalació d’un aliment, o algun dels seus components.
L'única manera eficaç de prevenir les al·lèrgies i les intoleràncies alimentàries és suprimir de la dieta els aliments que les causen, i per poder fer-ho cal identificar-los. Per aquest motiu és imprescindible disposar d'informació detallada sobre la composició dels aliments i, en concret, dels ingredients que pertanyen als grups d'aliments identificats com a al·lergògenes potencials.

- Teacher: Anna Burgués
Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.
Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments.

- Teacher: Anna Burgués
Els equips que treballem en àmbits socials, educatius i culturals ens estem formant contínuament en l’àmbit de la lluita contra les discriminacions i l’inclusió: l’antirracisme, els feminismes, la lluita de les persones LGTBI,... i un llarg etcètera. Tanmateix, no es tracta tant d’anar sumant ulleres, sinó de combinar-les. 1+1 no sempre és igual a 2!
Sabem que treballem en realitats complexes, amb situacions canviants i ciutadania diversa des de diferents perspectives.

- Teacher: Caro Astudillo
A qui adrecem els projectes d’innovació social?
Com detectem necessitats reals? Les accions que dissenyem, tindran un impacte real sobre el públic objectiu a qui ens adrecem? I ells, què en pensen? Quins recursos hi adreço?
Aquestes preguntes són les que ens hem estat fent durant els darrers anys. La crisi econòmica i social viscuda ha obert les portes a millores en el disseny, implementació i avaluació de projectes d’innovació social. També ens ha ajuda a adonar-nos-en que treballar amb els usuaris finals i amb els stakeholders involucrats en el procés de disseny i implementació són condicions “sine qua non” per a l’èxit d’aquest tipus de projectes. Com ho fem però per canviar el marc d’actuació vigent? Com inclourem de manera efectiva i col·laborat iva a tots els implicats? Durant aquest curs intentarem donar unes pautes comunes d’actuació, treballarem amb casos reals (els vostres projectes) i en veurem exemples. Les sessions es realitzaran sota l’òptica del millor assoliment i inclusió dels ODS (i criteris de sostenibilitat) en els mateixos projectes i, també, sota una claríssima perspectiva de gènere.

- Teacher: Escola Efa
- Teacher: Emma Pivetta
Proposta formativa basada en la disciplina de l’artteràpia, a través de tallers vivencials tractant d'identificar les pròpies capacitats i recursos i ampliant l'experiència per a l’acompanyament de persones en entorns socioeducatius.
- Teacher: Eva Cascos
- Teacher: Ariadna Delcort
- Teacher: Núria Ferreres
- Teacher: Tánia Lázaro
- Teacher: Víctor Malràs
- Teacher: Yolanda Colás
- Teacher: Andrea Comaposada
- Teacher: Nuria Garcia
- Teacher: Carles Juaní
- Teacher: Gemma Ros
- Teacher: Joan Antoni Rovira
- Teacher: Blai Tomas
- Teacher: Clara Vergés i Torra
Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.
Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

- Teacher: Cristina Oliva
Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.
Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

- Teacher: Cristina Oliva
- Teacher: Yolanda Colás
- Teacher: Andrea Comaposada
- Teacher: Nuria Garcia
- Teacher: Carles Juaní
- Teacher: Joan Antoni Rovira
- Teacher: Blai Tomas
- Teacher: Clara Vergés i Torra
- Teacher: Yolanda Colás
- Teacher: Andrea Comaposada
- Teacher: Nuria Garcia
- Teacher: Carles Juaní
- Teacher: Joan Antoni Rovira
- Teacher: Blai Tomas
- Teacher: Clara Vergés i Torra
- Teacher: Yolanda Colás
- Teacher: Nuria Garcia
- Teacher: Carles Juaní
- Teacher: Joan Antoni Rovira
- Teacher: Clara Vergés i Torra
- Teacher: Yolanda Colás
- Teacher: Andrea Comaposada
- Teacher: Nuria Garcia
- Teacher: Carles Juaní
- Teacher: Joan Antoni Rovira
- Teacher: Blai Tomas
- Teacher: Clara Vergés i Torra
- Teacher: Yolanda Colás
- Teacher: Andrea Comaposada
- Teacher: Nuria Garcia
- Teacher: Carles Juaní
- Teacher: Joan Antoni Rovira
- Teacher: Blai Tomas
- Teacher: Clara Vergés i Torra
- Teacher: Yolanda Colás
- Teacher: Andrea Comaposada
- Teacher: Nuria Garcia
- Teacher: Carles Juaní
- Teacher: Joan Antoni Rovira
- Teacher: Blai Tomas
- Teacher: Clara Vergés i Torra
- Teacher: Yolanda Colás
- Teacher: Andrea Comaposada
- Teacher: Nuria Garcia
- Teacher: Carles Juaní
- Teacher: Blanca Pascual
- Teacher: Joan Antoni Rovira
- Teacher: Blai Tomas
- Teacher: Clara Vergés i Torra
- Teacher: Yolanda Colás
- Teacher: Andrea Comaposada
- Teacher: Nuria Garcia
- Teacher: Carles Juaní
- Teacher: Joan Antoni Rovira
- Teacher: Blai Tomas
- Teacher: Clara Vergés i Torra
Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.
Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

- Teacher: Cristina Oliva
- Teacher: Blanca Pascual
Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.
Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

- Teacher: Blanca Pascual
Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.
Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

- Teacher: Blanca Pascual
El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

- Teacher: Cristina Oliva
- Teacher: Blanca Pascual
- Teacher: Joan Antoni Rovira
Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.
Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

- Teacher: Anna Estela
- Teacher: Júlia Matons
El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

- Teacher: Anna Estela
- Teacher: Cristina Oliva
- Teacher: Gabri Potrony
- Teacher: Joan Antoni Rovira
El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

- Teacher: Mariona Bosch Saumell
- Teacher: Blanca Pascual
- Teacher: Joan Antoni Rovira
- Teacher: Vea Teijido
El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

- Teacher: Anna Bobadilla
- Teacher: Mariona Bosch Saumell
- Teacher: Blanca Pascual
- Teacher: Gabri Potrony
- Teacher: Gemma Ros
El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

- Teacher: Mariona Bosch Saumell
- Teacher: Blanca Pascual
- Teacher: Joan Antoni Rovira
- Teacher: Vea Teijido
El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

- Teacher: Mariona Bosch Saumell
- Teacher: Cristina Oliva
- Teacher: Blanca Pascual
- Teacher: Joan Antoni Rovira
El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

- Teacher: Willo Arunategui
- Teacher: Cristina Oliva
- Teacher: Blanca Pascual
- Teacher: Joan Antoni Rovira
- Teacher: Clara Vergés i Torra
El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

- Teacher: Mariona Bosch Saumell
- Teacher: Blanca Pascual
- Teacher: Joan Antoni Rovira
- Teacher: Vea Teijido
Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.
Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

- Teacher: Nuria Garcia
- Teacher: Júlia Matons
El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

- Teacher: Willo Arunategui
- Teacher: Cristina Oliva
- Teacher: Blanca Pascual
- Teacher: Joan Antoni Rovira
- Teacher: Alba Sanuy
El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

- Teacher: Cristina Oliva
- Teacher: Blanca Pascual
- Teacher: Joan Antoni Rovira
El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

- Teacher: Mariona Bosch Saumell
- Teacher: Blanca Pascual
- Teacher: Vea Teijido
El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

- Teacher: Anna Estela
- Teacher: Cristina Oliva
- Teacher: Joan Antoni Rovira
El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

- Teacher: Anna Bobadilla
- Teacher: Mariona Bosch Saumell
- Teacher: Blanca Pascual
- Teacher: Gabri Potrony
- Teacher: Gemma Ros
El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

- Teacher: Mariona Bosch Saumell
- Teacher: Gemma Ortiz
- Teacher: Blanca Pascual
- Teacher: Joan Antoni Rovira
- Teacher: Vea Teijido
El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

- Teacher: Willo Arunategui
- Teacher: Anna Estela
- Teacher: Cristina Oliva
- Teacher: Blanca Pascual
- Teacher: Joan Antoni Rovira
Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.
Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

- Teacher: Mariona Bosch Saumell
- Teacher: Blanca Pascual
- Teacher: Joan Antoni Rovira
- Teacher: Vea Teijido
El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

- Teacher: Cristina Oliva
Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.
Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

- Teacher: Alba Garcia
El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

- Teacher: Mariona Bosch Saumell
- Teacher: Anna Estela
- Teacher: Blanca Pascual
El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

- Teacher: Anna Estela
El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

- Teacher: Mariona Bosch Saumell
- Teacher: Blanca Pascual
- Teacher: Vea Teijido
El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

- Teacher: Francesc Pérez
El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

- Teacher: Victor Baroja
- Teacher: Victor Cobas
- Teacher: Dafne Martinez
- Teacher: Yolanda Ribas
El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

- Teacher: Francesc Pérez
El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

- Teacher: Albert Alonso (tito)
- Teacher: Anna Bobadilla
- Teacher: Mariona Bosch Saumell
- Teacher: Júlia Matons
- Teacher: Blanca Pascual
- Teacher: Gabri Potrony
- Teacher: Gemma Ros
El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

- Teacher: Magdalena Antychowicz
- Teacher: Adriana Brun
- Teacher: Ruben Carrillo
- Teacher: Berta Ferrer
- Teacher: Hanna Figini
- Teacher: Fernando Ortiz
- Teacher: Francesc Pérez
- Teacher: Axelle Sanmarti
Eines de disseny tecnopedagògic
prova office
Demo per a formadors/es

- Teacher: Laura Agustench
- Teacher: Mònica Álvarez Soler
- Teacher: Caro Astudillo
- Teacher: Yolanda Colás
- Teacher: Andrea Comaposada
- Teacher: Carme Comas
- Teacher: Núria Ferreres
- Teacher: Nuria Garcia
- Teacher: Helena Minuesa
- Teacher: Tània Muelas
- Teacher: Emma Pivetta
- Teacher: Gemma Ros
L'Escola Efa compta amb un equip estable i flexible, especialitzat en lleure educatiu. Els membres del claustre de lleure són un equip de professionals del sector amb experiència en docència que treballen en equip per donar el millor als gups de monitors/es i directors/es que s'estan formant.

Aquest curs forma part del pla de formació vinculat al projecte ACELLEC Digital, un projecte destinat a microempreses i a persones treballadores autònomes que ocupin fins a 10 treballadores a jornada sencera, i està subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya.
Al llarg de les properes setmanes coneixereu la plataforma El Guaita, aprendreu les funcionalitats bàsiques i com resoldre les principals incidències.

- Teacher: Ferran Angulo
- Teacher: Juanjo Sola Alonso
Aquest curs forma part del pla de formació vinculat al projecte ACELLEC Digital, un projecte destinat a microempreses i a persones treballadores autònomes que ocupin fins a 10 treballadores a jornada sencera, i està subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya.
En aquest curs coneixeràs eines de gestió telemàtiques per a la teva empresa.

- Teacher: Yolanda Colás
- Teacher: Emma Pivetta
Aquest curs forma part del pla de formació vinculat al projecte ACELLEC Digital, un projecte destinat a microempreses i a persones treballadores autònomes que ocupin fins a 10 treballadores a jornada sencera, i està subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya.
Aquest curs està orientat a l'adquisició d'eines per informar i orientar als usuaris dels serveis educatius i socioculturals.

- Teacher: Blanca Pascual
- Teacher: Emma Pivetta
Aquest curs forma part del pla de formació vinculat al projecte ACELLEC Digital, un projecte destinat a microempreses i a persones treballadores autònomes que ocupin fins a 10 treballadores a jornada sencera, i està subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya.
Aquest curs està orientat a iniciar-te en el desenvolupament del pla Social Mèdia de la teva empresa.

- Teacher: Anna Cabanillas
Aquest curs forma part del pla de formació vinculat al projecte ACELLEC Digital, un projecte destinat a microempreses i a persones treballadores autònomes que ocupin fins a 10 treballadores a jornada sencera, i està subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya.
Aquest curs està orientat a l'aplicació de les TIC, TAC i TEP als projectes educatius i socioculturals.

- Teacher: Yolanda Colás
Aquest curs forma part del pla de formació vinculat al projecte ACELLEC Digital, un projecte destinat a microempreses i a persones treballadores autònomes que ocupin fins a 10 treballadores a jornada sencera, i està subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya.
Aquest curs està orientat al coneixement i ús d'eines d'edició d'imatges per a la promoció de projectes socioculturals.

- Teacher: Jordi Padró Catalán
Aquest curs forma part del pla de formació vinculat al projecte ACELLEC Digital, un projecte destinat a microempreses i a persones treballadores autònomes que ocupin fins a 10 treballadores a jornada sencera, i està subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya.
Aquest curs està orientat a iniciar-te en el desenvolupament del pla Social Mèdia de la teva empresa.

- Teacher: Anna Cabanillas
Aquest curs forma part del pla de formació vinculat al projecte ACELLEC Digital, un projecte destinat a microempreses i a persones treballadores autònomes que ocupin fins a 10 treballadores a jornada sencera, i està subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya.
Aquest curs està orientat al coneixement i ús d'eines d'edició d'imatges per a la promoció de projectes socioculturals.

- Teacher: Jordi Padró Catalán
Aquest curs forma part del pla de formació vinculat al projecte ACELLEC Digital, un projecte destinat a microempreses i a persones treballadores autònomes que ocupin fins a 10 treballadores a jornada sencera, i està subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya.
Aquest curs està orientat a l'adquisició d'eines per informar i orientar als usuaris dels serveis educatius i socioculturals.

- Teacher: Blanca Pascual
- Teacher: Emma Pivetta
Aquest curs forma part del pla de formació vinculat al projecte ACELLEC Digital, un projecte destinat a microempreses i a persones treballadores autònomes que ocupin fins a 10 treballadores a jornada sencera, i està subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya.
Aquest curs està orientat a l'aplicació de les TIC, TAC i TEP als projectes educatius i socioculturals.

- Teacher: Yolanda Colás
Detectar, reconduir i actuar davant de conductes potencialment agressives, és una de les responsabilitats dels equips d'educadores que intervenim en els diferents projectes educatius. Aquest curs et proporcionarà les tècniques i eines necessàries per actuar davant d'aquestes conductes, alhora que t'ajudarà evitar la seva aplicació.

- Teacher: Anna Rallo Tió
- Teacher: Javier Sanhueza Cuellar
La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.
Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.

- Teacher: Clara Vergés i Torra
Què entenem per mediació? Què és un professional de joventut?
En aquest curs treballarem temes com la resolució de conflictes, la intel.ligència emocional i la comunicació, entre altres.
Endinsa't en l'àmbit de joventut a nivell professional!

- Teacher: Nuria Garcia
- Teacher: Clara Vergés i Torra
El patrimoni cultural ens ofereix una potent eina per a la comprensió de la història i el treball en valors però, per a que l’aprenentatge sigui significatiu, cal assegurar una bona tasca en la mediació.
La figura del o la mediadora és clau per a dotar de significat a allò que el patrimoni cultural, material o immaterial, pot aportar-nos. I l’èxit del procés d’aprenentatge dependrà en gran mesura de les estratègies emprades per a fer-lo accessible, amè i significatiu.
Com si d’una recepta gastronòmica es tractés, en aquest curs de 10 hores coneixerem els ingredients bàsics per a aconseguir una bona praxis en la mediació, equilibrada, i amb el seu punt just de sal.

- Teacher: Helena Minuesa
La intel·ligència emocional és la capacitat de reconèixer els nostres propis sentiments i els dels altres, de motivar-nos i de gestionar les nostres relacions. Amb aquest curs aprendràs a identificar les teves emocions des d'una vessant teòrica i vivencial, per afrontar de manera conscient els reptes que ens trobem diàriament.

- Teacher: Tània Muelas
La intervenció dins el món educatiu té una gran rellevància en l'evolució dels nens i nenes diagnosticats amb algun trastorn de l'espectre autista, per tant els seus respectius educador/es poden contribuir activament en el seu desenvolupament i benestar.
Les criatures diagnosticades de TEA es troben dins el grup de persones amb necessitats dins del món de la diversitat, el que significa que precisen d'una metodologia adaptada, reforç escolar i adaptació del currículum escolar.
Hi ha diverses teràpies i intervencions conductuals dissenyades per remeiar els trets característics específics i aportar una millora substancial en la qualitat de vida dels infants diagnosticats amb TEA; partint de que els trastorns de l'espectre autista no tenen cura, per que no són cap malaltia.

- Teacher: Clara Vergés i Torra
La intervenció dins el món educatiu té una gran rellevància en l'evolució dels nens i nenes diagnosticats amb algun trastorn de l'espectre autista, per tant els seus respectius educador/es poden contribuir activament en el seu desenvolupament i benestar.
Les criatures diagnosticades de TEA es troben dins el grup de persones amb necessitats dins del món de la diversitat, el que significa que precisen d'una metodologia adaptada, reforç escolar i adaptació del currículum escolar.
Hi ha diverses teràpies i intervencions conductuals dissenyades per remeiar els trets característics específics i aportar una millora substancial en la qualitat de vida dels infants diagnosticats amb TEA; partint de que els trastorns de l'espectre autista no tenen cura, per que no són cap malaltia.

- Teacher: Clara Vergés i Torra
Sobre el Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat hi ha moltes opinions, hi convivim, i molts cops generalitzem i exagerem sense saber que ho fem.
En aquesta formació començarem analitzant falsos mites per ajudar a reduir estigmes i acabarem creant plans de treball per actuar com agents educatius.
En aquest curs volem ajudar-te a identificar un nen amb Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat (TDA/H) i saber com tractar-lo, aprenent varietat de recursos i tècniques per el seu tractament.

- Teacher: Nuria Garcia
Sobre el Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat hi ha moltes opinions, hi convivim, i molts cops generalitzem i exagerem sense saber que ho fem.
En aquesta formació començarem analitzant falsos mites per ajudar a reduir estigmes i acabarem creant plans de treball per actuar com agents educatius.
En aquest curs volem ajudar-te a identificar un nen amb Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat (TDA/H) i saber com tractar-lo, aprenent varietat de recursos i tècniques per el seu tractament.

- Teacher: Nuria Garcia
Aprofitar els conflictes per créixer, i resoldre’ls de manera satisfactòria per a totes les parts és tot un art, i necessita molta experiència. En aquest curs et donarem eines i recursos per treure’n el màxim profit, minimitzant el cost emocional de la gestió dels conflictes.

- Teacher: Gemma Ros
Aprofitar els conflictes per créixer, i resoldre’ls de manera satisfactòria per a totes les parts és tot un art, i necessita molta experiència. En aquest curs et donarem eines i recursos per treure’n el màxim profit, minimitzant el cost emocional de la gestió dels conflictes.

- Teacher: Gemma Ros
La intervenció dins el món educatiu té una gran rellevància en l'evolució dels nens i nenes diagnosticats amb algun trastorn de l'espectre autista, per tant els seus respectius educador/es poden contribuir activament en el seu desenvolupament i benestar.
Les criatures diagnosticades de TEA es troben dins el grup de persones amb necessitats dins del món de la diversitat, el que significa que precisen d'una metodologia adaptada, reforç escolar i adaptació del currículum escolar.
Hi ha diverses teràpies i intervencions conductuals dissenyades per remeiar els trets característics específics i aportar una millora substancial en la qualitat de vida dels infants diagnosticats amb TEA; partint de que els trastorns de l'espectre autista no tenen cura, per que no són cap malaltia.

- Teacher: Clara Vergés i Torra
La dislèxia o trastorn específic de la lectura és una paraula que estem sentint en els darrers anys i que encara requereix de la nostra atenció per poder acompanyar a les persones amb dislèxia. El sistema educatiu està molt basat en la lecto-escriptura, què succeeix quan les dificultats es presenten en aquesta àrea? Com es senten les persones, com ho resolen? I el seu voltant, sap abordar-ho? En aquesta formació pots actualitzar-te i contribuir!

- Teacher: Nuria Garcia
Sobre el Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat hi ha moltes opinions, hi convivim, i molts cops generalitzem i exagerem sense saber que ho fem.
En aquesta formació començarem analitzant falsos mites per ajudar a reduir estigmes i acabarem creant plans de treball per actuar com agents educatius.
En aquest curs volem ajudar-te a identificar un nen amb Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat (TDA/H) i saber com tractar-lo, aprenent varietat de recursos i tècniques per el seu tractament.

- Teacher: Clara Vergés i Torra
Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments.

- Teacher: Anna Burgués
- Teacher: Anna Pons
Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments.

- Teacher: Anna Burgués
- Teacher: Anna Pons
Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments.

- Teacher: Anna Burgués
- Teacher: Anna Pons
Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments.

- Teacher: Anna Burgués
- Teacher: Anna Pons
El nostre entorn ens exposa a riscos laborals d'origen psicosocial: estrès, mobbing i les seves variants. Aquest curs et donarà recursos per avaluar aquests riscos i aprendràs mesures preventives per minimitzar el seu impacte al teu dia a dia.

- Teacher: Tània Muelas
En aquest curs aprendreu a evitar accidents o minimitzar-ne les lesions que se'n deriven, partint de les primeres atencions en cas d'accident. D'aquesta primera actuació dependrà l'estat i la recuperació de la víctima.
És tant important saber què fer, com prendre consciència d'allò que no s’ha de fer a una persona que necessita ajuda. Aquest curs us permetrà adquirir els coneixements i habilitats suficients per aplicar i avaluar les tècniques de Suport Vital Bàsic.

- Teacher: Ruth Sanchez
Si ets líder d'un equip de persones, aquest curs t'ajudarà a canviar la forma d'observar-lo per trobar les oportunitats de millora que s'amaguen rera el dia a dia dels equips. També et permetrà millorar el teu propi lideratge, amb el qual arribaràs al màxim potencial del teu equip.

- Teacher: Albert Soler i Arpa
Aprofitar els conflictes per créixer, i resoldre’ls de manera satisfactòria per a totes les parts és tot un art, i necessita molta experiència. En aquest curs et donarem eines i recursos per treure’n el màxim profit, minimitzant el cost emocional de la gestió dels conflictes.

- Teacher: Gemma Ros
Les al·lèrgies i intoleràncies alimentàries (AIA’s) són reaccions adverses als aliments, atribuïbles a la ingesta, el contacte o la inhalació d’un aliment, o algun dels seus components.
L'única manera eficaç de prevenir les al·lèrgies i les intoleràncies alimentàries és suprimir de la dieta els aliments que les causen, i per poder fer-ho cal identificar-los. Per aquest motiu és imprescindible disposar d'informació detallada sobre la composició dels aliments i, en concret, dels ingredients que pertanyen als grups d'aliments identificats com a al·lergògenes potencials.

- Teacher: Anna Burgués
- Teacher: Anna Pons
La formació s’emmarca dins la col·laboració entre Escola Efa i el Programa PDA Bullying d’Equip SEER (Salut i Educació Emocional), neix com una iniciativa global que pretén donar una resposta oberta a tota la comunitat del lleure educatiu, responent així a la necessitat actual de progrés en l’abordatge del fenomen Bullying.
L'Equip SEER defineix “Bullying” com: persecució moral i/o física, sempre psicològica, que neix a entorns educatius on un o més infants o joves exerceixen abús de poder sobre un/a altre/a.

- Teacher: Javier Castillo
- Teacher: Ramiro Ortegon
En aquest curs aprendreu a evitar accidents o minimitzar-ne les lesions que se'n deriven, partint de les primeres atencions en cas d'accident. D'aquesta primera actuació dependrà l'estat i la recuperació de la víctima.
És tant important saber què fer, com prendre consciència d'allò que no s’ha de fer a una persona que necessita ajuda. Aquest curs us permetrà adquirir els coneixements i habilitats suficients per aplicar i avaluar les tècniques de Suport Vital Bàsic.

En aquest curs aprendreu a evitar accidents o minimitzar-ne les lesions que se'n deriven, partint de les primeres atencions en cas d'accident. D'aquesta primera actuació dependrà l'estat i la recuperació de la víctima.
És tant important saber què fer, com prendre consciència d'allò que no s’ha de fer a una persona que necessita ajuda. Aquest curs us permetrà adquirir els coneixements i habilitats suficients per aplicar i avaluar les tècniques de Suport Vital Bàsic.

- Teacher: Ruth Sanchez
Les al·lèrgies i intoleràncies alimentàries (AIA’s) són reaccions adverses als aliments, atribuïbles a la ingesta, el contacte o la inhalació d’un aliment, o algun dels seus components.
L'única manera eficaç de prevenir les al·lèrgies i les intoleràncies alimentàries és suprimir de la dieta els aliments que les causen, i per poder fer-ho cal identificar-los. Per aquest motiu és imprescindible disposar d'informació detallada sobre la composició dels aliments i, en concret, dels ingredients que pertanyen als grups d'aliments identificats com a al·lergògenes potencials.

- Teacher: Anna Burgués
- Teacher: Anna Pons
La formació s’emmarca dins la col·laboració entre Escola Efa i el Programa PDA Bullying d’Equip SEER (Salut i Educació Emocional), neix com una iniciativa global que pretén donar una resposta oberta a tota la comunitat del lleure educatiu, responent així a la necessitat actual de progrés en l’abordatge del fenomen Bullying.
L'Equip SEER defineix “Bullying” com: persecució moral i/o física, sempre psicològica, que neix a entorns educatius on un o més infants o joves exerceixen abús de poder sobre un/a altre/a.

- Teacher: Javier Castillo
- Teacher: Ramiro Ortegon
- Teacher: Ferran Angulo
- Teacher: Clara Vergés i Torra
Aquest curs forma part del pla de formació vinculat al projecte ACELLEC Digital, un projecte destinat a microempreses i a persones treballadores autònomes que ocupin fins a 10 treballadores a jornada sencera, i està subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya.
En aquest curs coneixeràs eines de gestió telemàtiques per a la teva empresa.

- Teacher: Yolanda Colás
- Teacher: Emma Pivetta
El lleure està a l'abast de totes les persones? Som professionals de l'educació en el lleure, però tenim eines per poder realitzar activitats i dinamitzar a persones amb necessitats d’atenció especial? Podem adequar millor les activitats que dissenyem per a que siguin aptes a les necessitats i possibilitats de totes les persones usuàries que volen gaudir del lleure?
Descobreix com fer-ho!

En els darreres temps estan augmentant un nou tipus d’addiccions que ja no es vinculen al consum de substàncies, sinó a actes socialment acceptats. Estem parlant de l’ús sense control de les noves tecnologies presents als mòbils, tàblets, ordinadors i vídeojocs entre d’altres, que està fent augmentar el nombre d’infants i adolescents addictes a aquest tipus de tecnologies.
Amb aquest curs aprendràs a identificar els factors de risc i les bases d’aquestes noves addicions.

L'Animació Sociocultural és una metodologia d’intervenció que promou la relació i la participació social i cultural. Aquesta pràctica educativa és fonamental per al desenvolupament democràtic i sostenible de les comunitats locals, així com per al desenvolupament harmònic de les persones que hi pertanyen.
Aquest curs et permetrà conèixer els bases d’aquesta metodologia i diferents estratègies de participació, canvi i transformació social.

Instagram és molt fàcil de fer servir i una de les xarxes socials més utilitzades en el món. Si tens un negoci, a més, t’obre una infinitat de possibilitats si saps com, quan i quins continguts penjar.
Arribar al teu públic objectiu és tot un repte que pots assolir amb èxit, si tens una bona estratègia i coneixes les eines que t’ofereix la mateixa plataforma. Amb aquest curs descobriràs com treure el màxim rendiment d'aquesta aplicació.

- Teacher: Cristina Oliva
Parlar en públic de forma eficaç requereix dominar tots els aspectes de la comunicació verbal i no verbal, superar la por escènica. És imprescindible practicar diferents tècniques per transmetre seguretat i ser convincent.
En aquest curs, pots aconseguir el repte de convertir-te en un orador que deixa empremta.
Si parlar en públic és una assignatura pendent per millorar en la teva carrera professional apunta't. T'ajudarem a pujar a l'escenari des del respecte i la confiança!

L’educació equitativa i de qualitat, parteix de la base que cada criatura és diferent i cal donar-li una resposta personalitzada i també de qualitat.
La intenció final d'aquesta formació serà suprimir barreres per a l’aprenentatge i la participació. Aprenentatge on desenvoluparem el seu potencial, i participació on desenvoluparem la seva part social i emocional.

Si ets líder d'un equip de persones, aquest curs t'ajudarà a canviar la forma d'observar-lo per trobar les oportunitats de millora que s'amaguen rera el dia a dia dels equips. També et permetrà millorar el teu propi lideratge, amb el qual arribaràs al màxim potencial del teu equip.

- Teacher: Albert Soler i Arpa
La dislèxia o trastorn específic de la lectura és una paraula que estem sentint en els darrers anys i que encara requereix de la nostra atenció per poder acompanyar a les persones amb dislèxia. El sistema educatiu està molt basat en la lecto-escriptura, què succeeix quan les dificultats es presenten en aquesta àrea? Com es senten les persones, com ho resolen? I el seu voltant, sap abordar-ho? En aquesta formació pots actualitzar-te i contribuir!

Sobre el Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat hi ha moltes opinions, hi convivim, i molts cops generalitzem i exagerem sense saber que ho fem.
En aquesta formació començarem analitzant falsos mites per ajudar a reduir estigmes i acabarem creant plans de treball per actuar com agents educatius.
En aquest curs volem ajudar-te a identificar un nen amb Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat (TDA/H) i saber com tractar-lo, aprenent varietat de recursos i tècniques per el seu tractament.

- Teacher: Clara Vergés i Torra
Amb aquest curs aprendràs a fomentar la igualtat d’oportunitats entre homes i dones i a promoure una cultura laboral no discriminatòria. A través dels diversos mòduls, aprofundiràs en les desigualtats de gènere i en com revertir-les, coneixeràs la importància d’incorporar la mirada interseccional a la feina i descobriràs eines per millorar els usos del temps i la conciliació en el sí de la teva organització.

La intervenció dins el món educatiu té una gran rellevància en l'evolució dels nens i nenes diagnosticats amb algun trastorn de l'espectre autista, per tant els seus respectius educador/es poden contribuir activament en el seu desenvolupament i benestar.
Les criatures diagnosticades de TEA es troben dins el grup de persones amb necessitats dins del món de la diversitat, el que significa que precisen d'una metodologia adaptada, reforç escolar i adaptació del currículum escolar.
Hi ha diverses teràpies i intervencions conductuals dissenyades per remeiar els trets característics específics i aportar una millora substancial en la qualitat de vida dels infants diagnosticats amb TEA; partint de que els trastorns de l'espectre autista no tenen cura, per que no són cap malaltia.

El patrimoni cultural ens ofereix una potent eina per a la comprensió de la història i el treball en valors però, per a que l’aprenentatge sigui significatiu, cal assegurar una bona tasca en la mediació.
La figura del o la mediadora és clau per a dotar de significat a allò que el patrimoni cultural, material o immaterial, pot aportar-nos. I l’èxit del procés d’aprenentatge dependrà en gran mesura de les estratègies emprades per a fer-lo accessible, amè i significatiu.
Com si d’una recepta gastronòmica es tractés, en aquest curs de 10 hores coneixerem els ingredients bàsics per a aconseguir una bona praxis en la mediació, equilibrada, i amb el seu punt just de sal.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments.

Aquest curs és una eina de sensibilització per desemmascarar la violència masclista i els estereotips de gènere, tan presents a la nostra societat. També pretén dotar d’eines d’intervenció davant aquest tipus de situacions.

El joc és una eina molt poderosa a través de la qual podem potenciar habilitats personals com la concentració o l'esforç, afrontar i superar reptes de forma cooperativa, estimular la creativitat... Aquest curs et permetrà iniciar-te en el món de la gamificació i utilitzar els seus beneficis per enfortir el teu equip.

La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.
Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.

En aquest curs aprendreu a evitar accidents o minimitzar-ne les lesions que se'n deriven, partint de les primeres atencions en cas d'accident. D'aquesta primera actuació dependrà l'estat i la recuperació de la víctima.
És tant important saber què fer, com prendre consciència d'allò que no s’ha de fer a una persona que necessita ajuda. Aquest curs us permetrà adquirir els coneixements i habilitats suficients per aplicar i avaluar les tècniques de Suport Vital Bàsic.

- Teacher: Ruth Sanchez
La intel·ligència emocional és la capacitat de reconèixer els nostres propis sentiments i els dels altres, de motivar-nos i de gestionar les nostres relacions. Amb aquest curs aprendràs a identificar les teves emocions des d'una vessant teòrica i vivencial, per afrontar de manera conscient els reptes que ens trobem diàriament.

- Teacher: Tània Muelas
La comunicació forma part del teu dia a dia. Dominar les teves habilitats comunicatives et facilitarà la relació amb altres persones i serà un bon recurs per assolir els reptes amb els que t'aniràs trobant. Si vols millorar la teva comunicació i la teva forma d’expressar-te, en aquesta formació et proporcionarem els coneixements i les habilitats necessàries.

- Teacher: Gemma Ros
Mai abans ens havíem trobat davant d'un canvi de paradigma com el que estem vivint des de fa un any. Com hem fet sempre, hem trobat la forma d'adaptar-nos a la nova situació i moltes de les feines que abans feiem al despatx, envoltats de companys i companyes, ara les fem sols a casa utilitzant eines digitals per al teletreball.
Malgrat tot...
Les utilitzem correctament?
Utilitzem les eines més adequades per a la nostra situació?
Coneixem totes les possibilitats que tenim al nostra abast per ser més àgils i treballar de manera col·laborativa?

Quan parlem de Mindfulness parlem d’atenció plena, de ser conscient del moment present parant atenció de forma intencionada, sense jutjar i sense tractar de controlar. La seva pràctica habitual t’ajudarà a reduir l’estrès i l’ansietat, potenciarà la teva atenció i concentració en el teu dia a dia.
Amb aquest curs et donem l’oportunitat de tornar a prendre el control de la teva vida i respondre de forma conscient a les situacions i reptes de la vida quotidiana.

Aprofitar els conflictes per créixer, i resoldre’ls de manera satisfactòria per a totes les parts és tot un art, i necessita molta experiència. En aquest curs et donarem eines i recursos per treure’n el màxim profit, minimitzant el cost emocional de la gestió dels conflictes.

Què entenem per mediació? Què és un professional de joventut?
En aquest curs treballarem temes com la resolució de conflictes, la intel.ligència emocional i la comunicació, entre altres.
Endinsa't en l'àmbit de joventut a nivell professional!

Les al·lèrgies i intoleràncies alimentàries (AIA’s) són reaccions adverses als aliments, atribuïbles a la ingesta, el contacte o la inhalació d’un aliment, o algun dels seus components.
L'única manera eficaç de prevenir les al·lèrgies i les intoleràncies alimentàries és suprimir de la dieta els aliments que les causen, i per poder fer-ho cal identificar-los. Per aquest motiu és imprescindible disposar d'informació detallada sobre la composició dels aliments i, en concret, dels ingredients que pertanyen als grups d'aliments identificats com a al·lergògenes potencials.

- Teacher: Anna Burgués
Detectar, reconduir i actuar davant de conductes potencialment agressives, és una de les responsabilitats dels equips d'educadores que intervenim en els diferents projectes educatius. Aquest curs et proporcionarà les tècniques i eines necessàries per actuar davant d'aquestes conductes, alhora que t'ajudarà evitar la seva aplicació.

La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.
Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.

L'economia és una eina que hauria d'estar al servei de les persones, amb l'objectiu de perseguir el seu benestar i felicitat.
En aquest curs aprendràs les bases fonamentals de les principals propostes de models econòmics que tenen en compte els límits planetaris i posen la persona al centre de l’activitat econòmica. Per fer front als reptes que tenim com a societat, l’emergència climàtica i social, cal una nova mirada de l’economia que confronti el model capitalista amb els seus límits. Conèixer iniciatives reals de construcció d’activitat econòmica sostenibles i ètiques ens ajuda a desenvolupar l’esperit crític envers l’actualitat econòmica i a fer possible el necessari canvi de model.

- Teacher: Montse Junyent Ferrer
Amb aquest curs aprendràs a fomentar la igualtat d’oportunitats entre homes i dones i a promoure una cultura laboral no discriminatòria. A través dels diversos mòduls, aprofundiràs en les desigualtats de gènere i en com revertir-les, coneixeràs la importància d’incorporar la mirada interseccional a la feina i descobriràs eines per millorar els usos del temps i la conciliació en el sí de la teva organització.

- Teacher: Júlia Altés Baiges
Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments.

- Teacher: Anna Burgués
La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.
Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.

- Teacher: Uxue Zabaco
Instagram és molt fàcil de fer servir i una de les xarxes socials més utilitzades en el món. Si tens un negoci, a més, t’obre una infinitat de possibilitats si saps com, quan i quins continguts penjar.
Arribar al teu públic objectiu és tot un repte que pots assolir amb èxit, si tens una bona estratègia i coneixes les eines que t’ofereix la mateixa plataforma. Amb aquest curs descobriràs com treure el màxim rendiment d'aquesta aplicació.

- Teacher: Cristina Oliva
Coneixes els avantatges d'escriure textos utilitzant l'ordinador? Aprèn a redactar textos amb diferents aplicacions informàtiques, personalitzar-los i imprimir-los sense dificultats.
Aquest curs forma part de l’oferta formativa de l’escola Efa que t’ajudarà a preparar-te per a la certificació ACTIC de nivell bàsic de la Generalitat de Catalunya.

- Teacher: Montse Guiral
En aquest curs aprendreu a evitar accidents o minimitzar-ne les lesions que se'n deriven, partint de les primeres atencions en cas d'accident. D'aquesta primera actuació dependrà l'estat i la recuperació de la víctima.
És tant important saber què fer, com prendre consciència d'allò que no s’ha de fer a una persona que necessita ajuda. Aquest curs us permetrà adquirir els coneixements i habilitats suficients per aplicar i avaluar les tècniques de Suport Vital Bàsic.

- Teacher: Ruth Sanchez
La comunicació forma part del teu dia a dia. Dominar les teves habilitats comunicatives et facilitarà la relació amb altres persones i serà un bon recurs per assolir els reptes amb els que t'aniràs trobant. Si vols millorar la teva comunicació i la teva forma d’expressar-te, en aquesta formació et proporcionarem els coneixements i les habilitats necessàries.

- Teacher: Gemma Ros
El lleure està a l'abast de totes les persones? Som professionals de l'educació en el lleure, però tenim eines per poder realitzar activitats i dinamitzar a persones amb necessitats d’atenció especial? Podem adequar millor les activitats que dissenyem per a que siguin aptes a les necessitats i possibilitats de totes les persones usuàries que volen gaudir del lleure?
Descobreix com fer-ho!

- Teacher: Cristian Lago
- Teacher: Elisabet Vergés
Saps què és un full de càlcul i com pot ajudar-te en el teu dia a dia? Aprèn a utilitzar l'excel i treure'n profit a partir dels formats i fórmules bàsiques.
Aquest curs forma part de l’oferta formativa de l’escola Efa que t’ajudarà a preparar-te per a la certificació ACTIC de nivell bàsic de la Generalitat de Catalunya.

- Teacher: Montse Guiral
Coneix i aprofundeix en els diferents processos, estructures i funcions de la dinamització, així com en els aspectes bio-psicològics que intervenen en la motivació i la participació de les persones que conviuen.

- Teacher: Anna Estela
Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments.

- Teacher: Anna Burgués
La intervenció dins el món educatiu té una gran rellevància en l'evolució dels nens i nenes diagnosticats amb algun trastorn de l'espectre autista, per tant els seus respectius educador/es poden contribuir activament en el seu desenvolupament i benestar.
Les criatures diagnosticades de TEA es troben dins el grup de persones amb necessitats dins del món de la diversitat, el que significa que precisen d'una metodologia adaptada, reforç escolar i adaptació del currículum escolar.
Hi ha diverses teràpies i intervencions conductuals dissenyades per remeiar els trets característics específics i aportar una millora substancial en la qualitat de vida dels infants diagnosticats amb TEA; partint de que els trastorns de l'espectre autista no tenen cura, per que no són cap malaltia.

- Teacher: Nuria Garcia
- Teacher: Clara Vergés i Torra
Sobre el Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat hi ha moltes opinions, hi convivim, i molts cops generalitzem i exagerem sense saber que ho fem.
En aquesta formació començarem analitzant falsos mites per ajudar a reduir estigmes i acabarem creant plans de treball per actuar com agents educatius.
En aquest curs volem ajudar-te a identificar un nen amb Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat (TDA/H) i saber com tractar-lo, aprenent varietat de recursos i tècniques per el seu tractament.

- Teacher: Clara Vergés i Torra
La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.
Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.

- Teacher: Blai Tomas
La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.
Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.

- Teacher: Clara Vergés i Torra
La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.
Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.

- Teacher: Clara Vergés i Torra
El “màrqueting digital” o “màrqueting en línia” és una eina per donar a conèixer el teu negoci i els teus serveis a través dels mitjans i els diferents canals d’internet. Coneixes com ha evolucionat al llarg dels darrers anys? I les últimes tendències i els aspectes més importants que has de tenir més en compte?
Aquest curs et permetrà conèixer l’evolució i què pots fer per augmentar la teva presència a les xarxes i els teus beneficis.

- Teacher: Anna Cabanillas
La dislèxia o trastorn específic de la lectura és una paraula que estem sentint en els darrers anys i que encara requereix de la nostra atenció per poder acompanyar a les persones amb dislèxia. El sistema educatiu està molt basat en la lecto-escriptura, què succeeix quan les dificultats es presenten en aquesta àrea? Com es senten les persones, com ho resolen? I el seu voltant, sap abordar-ho? En aquesta formació pots actualitzar-te i contribuir!

- Teacher: Nuria Garcia
En els darreres temps estan augmentant un nou tipus d’addiccions que ja no es vinculen al consum de substàncies, sinó a actes socialment acceptats. Estem parlant de l’ús sense control de les noves tecnologies presents als mòbils, tàblets, ordinadors i vídeojocs entre d’altres, que està fent augmentar el nombre d’infants i adolescents addictes a aquest tipus de tecnologies.
Amb aquest curs aprendràs a identificar els factors de risc i les bases d’aquestes noves addicions.

- Teacher: Clara Vergés i Torra
Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments.

- Teacher: Anna Burgués
Gaudir d’un estil de vida saludable és important per mantenir el benestar, tant físic com mental. Al llarg de la vida, és normal trobar-nos moments durant els quals els nivells d'ansietat són més elevats. El nostre cos i la nostra ment estan preparats per resistir aquests moments, sempre i quan no es mantinguin constants en el temps.
Podem reforçar la nostra resistència a l’estrès i l’ansietat a través de diferents tècniques de relaxació. Amb aquest curs, i una mica d’entrenament, aprendràs a fer-ho.

- Teacher: Núria Duran
Què entenem per mediació? Què és un professional de joventut?
En aquest curs treballarem temes com la resolució de conflictes, la intel.ligència emocional i la comunicació, entre altres.
Endinsa't en l'àmbit de joventut a nivell professional!

- Teacher: Nuria Garcia
- Teacher: Clara Vergés i Torra
Què entenem per mediació? Què és un professional de joventut?
En aquest curs treballarem temes com la resolució de conflictes, la intel.ligència emocional i la comunicació, entre altres.
Endinsa't en l'àmbit de joventut a nivell professional!

- Teacher: Nuria Garcia
- Teacher: Clara Vergés i Torra
Aprofundir en els conceptes fonamentals relacionats amb la comunicació i la discapacitat psíquica i física.
Realitzar una concreció del suport que les persones amb discapacitat psíquica i física que precisen per poder ampliar el seu camp comunicatiu i emocional.

- Teacher: Nuria Garcia
L'Animació Sociocultural és una metodologia d’intervenció que promou la relació i la participació social i cultural. Aquesta pràctica educativa és fonamental per al desenvolupament democràtic i sostenible de les comunitats locals, així com per al desenvolupament harmònic de les persones que hi pertanyen.
Aquest curs et permetrà conèixer els bases d’aquesta metodologia i diferents estratègies de participació, canvi i transformació social.

- Teacher: Anna Estela
Aquest curs és una eina de sensibilització per desemmascarar la violència masclista i els estereotips de gènere, tan presents a la nostra societat. També pretén dotar d’eines d’intervenció davant aquest tipus de situacions.

- Teacher: Laia Porta
Si ets líder d'un equip de persones, aquest curs t'ajudarà a canviar la forma d'observar-lo per trobar les oportunitats de millora que s'amaguen rera el dia a dia dels equips. També et permetrà millorar el teu propi lideratge, amb el qual arribaràs al màxim potencial del teu equip.

- Teacher: Albert Soler i Arpa
La intervenció dins el món educatiu té una gran rellevància en l'evolució dels nens i nenes diagnosticats amb algun trastorn de l'espectre autista, per tant els seus respectius educador/es poden contribuir activament en el seu desenvolupament i benestar.
Les criatures diagnosticades de TEA es troben dins el grup de persones amb necessitats dins del món de la diversitat, el que significa que precisen d'una metodologia adaptada, reforç escolar i adaptació del currículum escolar.
Hi ha diverses teràpies i intervencions conductuals dissenyades per remeiar els trets característics específics i aportar una millora substancial en la qualitat de vida dels infants diagnosticats amb TEA; partint de que els trastorns de l'espectre autista no tenen cura, per que no són cap malaltia.

- Teacher: Nuria Garcia
- Teacher: Clara Vergés i Torra
La CNV és essencialment empatia, una qualitat valuosa i profundament humana que tots i totes podem desenvolupar. La CNV promou, doncs, l’entesa empàtica, primer cap a un mateix (autoempatia) i, després, cap a l’altre.
Per poder arribar a aquesta connexió el primer pas a fer és poder desempallegar-nos de la comunicació apresa més violenta i aempàtica, plena de judicis i culpabilització. La comunicació violenta no connecta ni amb les emocions pròpies ni amb les dels altres.
Vols connectar i obrir un canal de comunicació positiva amb les altres persones? Ens desempalleguem dels retrets i les acusacions, les amenaces, les ordres, les advertències, les comparacions o el sarcasme?

- Teacher: Tània Muelas
La intel·ligència emocional és la capacitat de reconèixer els nostres propis sentiments i els dels altres, de motivar-nos i de gestionar les nostres relacions. Amb aquest curs aprendràs a identificar les teves emocions des d'una vessant teòrica i vivencial, per afrontar de manera conscient els reptes que ens trobem diàriament.

- Teacher: Tània Muelas
Parlar en públic de forma eficaç requereix dominar tots els aspectes de la comunicació verbal i no verbal, superar la por escènica. És imprescindible practicar diferents tècniques per transmetre seguretat i ser convincent.
En aquest curs, pots aconseguir el repte de convertir-te en un orador que deixa empremta.
Si parlar en públic és una assignatura pendent per millorar en la teva carrera professional apunta't. T'ajudarem a pujar a l'escenari des del respecte i la confiança!

- Teacher: Blanca Pascual
Les al·lèrgies i intoleràncies alimentàries (AIA’s) són reaccions adverses als aliments, atribuïbles a la ingesta, el contacte o la inhalació d’un aliment, o algun dels seus components.
L'única manera eficaç de prevenir les al·lèrgies i les intoleràncies alimentàries és suprimir de la dieta els aliments que les causen, i per poder fer-ho cal identificar-los. Per aquest motiu és imprescindible disposar d'informació detallada sobre la composició dels aliments i, en concret, dels ingredients que pertanyen als grups d'aliments identificats com a al·lergògenes potencials.

- Teacher: Anna Burgués
Quan parlem de Mindfulness parlem d’atenció plena, de ser conscient del moment present parant atenció de forma intencionada, sense jutjar i sense tractar de controlar. La seva pràctica habitual t’ajudarà a reduir l’estrès i l’ansietat, potenciarà la teva atenció i concentració en el teu dia a dia.
Amb aquest curs et donem l’oportunitat de tornar a prendre el control de la teva vida i respondre de forma conscient a les situacions i reptes de la vida quotidiana.

- Teacher: Núria Duran
Amb aquest curs aprendràs a fomentar la igualtat d’oportunitats entre homes i dones i a promoure una cultura laboral no discriminatòria. A través dels diversos mòduls, aprofundiràs en les desigualtats de gènere i en com revertir-les, coneixeràs la importància d’incorporar la mirada interseccional a la feina i descobriràs eines per millorar els usos del temps i la conciliació en el sí de la teva organització.

- Teacher: Júlia Altés Baiges

- Teacher: Anna Estela
- Teacher: Cristina Oliva
- Teacher: Francesc Pérez
- Teacher: Anna Santiago
La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.
Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.

- Teacher: Uxue Zabaco
La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.
Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.

- Teacher: Clara Vergés i Torra
La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.
Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.

- Teacher: Clara Vergés i Torra
En aquest curs aprendreu a evitar accidents o minimitzar-ne les lesions que se'n deriven, partint de les primeres atencions en cas d'accident. D'aquesta primera actuació dependrà l'estat i la recuperació de la víctima.
És tant important saber què fer, com prendre consciència d'allò que no s’ha de fer a una persona que necessita ajuda. Aquest curs us permetrà adquirir els coneixements i habilitats suficients per aplicar i avaluar les tècniques de Suport Vital Bàsic.

- Teacher: Ruth Sanchez
Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments.

- Teacher: Mònica Álvarez Soler
Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments.

- Teacher: Anna Burgués
La formació s’emmarca dins la col·laboració entre Escola Efa i el Programa PDA Bullying d’Equip SEER (Salut i Educació Emocional), neix com una iniciativa global que pretén donar una resposta oberta a tota la comunitat del lleure educatiu, responent així a la necessitat actual de progrés en l’abordatge del fenomen Bullying.
L'Equip SEER defineix “Bullying” com: persecució moral i/o física, sempre psicològica, que neix a entorns educatius on un o més infants o joves exerceixen abús de poder sobre un/a altre/a.

- Teacher: Ramiro Ortegon
Saps què és un full de càlcul i com pot ajudar-te en el teu dia a dia? Aprèn a utilitzar l'excel i treure'n profit a partir dels formats i fórmules bàsiques.
Aquest curs forma part de l’oferta formativa de l’escola Efa que t’ajudarà a preparar-te per a la certificació ACTIC de nivell bàsic de la Generalitat de Catalunya.

- Teacher: Montse Guiral
Internet és un espai on pots trobar tot allò que necessites, si saps com buscar-ho. Aprèn les nocions bàsiques per fer cerques de forma segura i a utilitzar el correu electrònic i aplicacions en línia.
Aquest curs forma part de l’oferta formativa de l’escola Efa que t’ajudarà a preparar-te per a la certificació ACTIC de nivell bàsic de la Generalitat de Catalunya.

- Teacher: Montse Guiral
- Teacher: Gemma Ortiz
Instagram és molt fàcil de fer servir i una de les xarxes socials més utilitzades en el món. Si tens un negoci, a més, t’obre una infinitat de possibilitats si saps com, quan i quins continguts penjar.
Arribar al teu públic objectiu és tot un repte que pots assolir amb èxit, si tens una bona estratègia i coneixes les eines que t’ofereix la mateixa plataforma. Amb aquest curs descobriràs com treure el màxim rendiment d'aquesta aplicació.

- Teacher: Cristina Oliva
El lleure està a l'abast de totes les persones? Som professionals de l'educació en el lleure, però tenim eines per poder realitzar activitats i dinamitzar a persones amb necessitats d’atenció especial? Podem adequar millor les activitats que dissenyem per a que siguin aptes a les necessitats i possibilitats de totes les persones usuàries que volen gaudir del lleure?
Descobreix com fer-ho!

- Teacher: Cristian Lago
- Teacher: Elisabet Vergés