Skip available courses

Available courses

Parlar davant una càmera és diferent a parlar en públic o comunicar-se a un grup. 

En aquest curs aprendrem eines per una bona comunicació, estruturarem un discurs en funció del temps i adquirerm confiança a l’hora de parlar davant de càmera.



Parlar davant una càmera és diferent a parlar en públic o comunicar-se a un grup. 

En aquest curs aprendrem eines per una bona comunicació, estruturarem un discurs en funció del temps i adquirerm confiança a l’hora de parlar davant de càmera.



Sobre el Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat hi ha moltes opinions, hi convivim, i molts cops generalitzem i exagerem sense saber que ho fem.

En aquesta formació començarem analitzant falsos mites per ajudar a reduir estigmes i acabarem creant plans de treball per actuar com agents educatius.

En aquest curs volem ajudar-te a identificar un nen amb Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat (TDA/H) i saber com tractar-lo, aprenent varietat de recursos i tècniques per el seu tractament. 

Parlar davant una càmera és diferent a parlar en públic o comunicar-se a un grup. 

En aquest curs aprendrem eines per una bona comunicació, estruturarem un discurs en funció del temps i adquirerm confiança a l’hora de parlar davant de càmera.



El patrimoni cultural ens ofereix una potent eina per a la comprensió de la història i el treball en valors però, per a que l’aprenentatge sigui significatiu, cal assegurar una bona tasca en la mediació. 

La figura del o la mediadora és clau per a dotar de significat a allò que el patrimoni cultural, material o immaterial, pot aportar-nos. I l’èxit del procés d’aprenentatge dependrà en gran mesura de les estratègies emprades per a fer-lo accessible, amè i significatiu. 

Com si d’una recepta gastronòmica es tractés, en aquest curs de 10 hores coneixerem els ingredients bàsics per a aconseguir una bona praxis en la mediació, equilibrada, i amb el seu punt just de sal.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Tots hem sentit a parlar sobre la dislèxia, però que és la discalcúlia? En aquesta formació farem una aproximació conceptual d’aquest trastorn, n’explicarem les principals característiques i donarem recursos per millorar l’atenció a aquest alumnes.

La discalcúlia o el trastorn específic de l’aprenentatge de les matemàtiques dificultat d’adquisició d’habilitats relacionades amb la numeració, els càlculs, l’estimació de quantitats o magnituds, la realització d’operacions aritmètiques i el raonament matemàtic. 


La dislèxia o trastorn específic de la lectura és una paraula que estem sentint en els darrers anys i que encara requereix de la nostra atenció per poder acompanyar a les persones amb dislèxia. El sistema educatiu està molt basat en la lecto-escriptura, què succeeix quan les dificultats es presenten en aquesta àrea? Com es senten les persones, com ho resolen? I el seu voltant, sap abordar-ho? En aquesta formació pots actualitzar-te i contribuir!



La intervenció dins el món educatiu té una gran rellevància en l'evolució dels nens i nenes diagnosticats amb algun trastorn de l'espectre autista, per tant els seus respectius educador/es poden contribuir activament en el seu desenvolupament i benestar.

Les criatures diagnosticades de TEA es troben dins el grup de persones amb necessitats dins del món de la diversitat, el que significa que precisen d'una metodologia adaptada, reforç escolar i adaptació del currículum escolar.

Hi ha diverses teràpies i intervencions conductuals dissenyades per remeiar els trets característics específics i aportar una millora substancial en la qualitat de vida dels infants diagnosticats amb TEA; partint de que els trastorns de l'espectre autista no tenen cura, per que no són cap malaltia.

La intervenció dins el món educatiu té una gran rellevància en l'evolució dels nens i nenes diagnosticats amb algun trastorn de l'espectre autista, per tant els seus respectius educador/es poden contribuir activament en el seu desenvolupament i benestar.

Les criatures diagnosticades de TEA es troben dins el grup de persones amb necessitats dins del món de la diversitat, el que significa que precisen d'una metodologia adaptada, reforç escolar i adaptació del currículum escolar.

Hi ha diverses teràpies i intervencions conductuals dissenyades per remeiar els trets característics específics i aportar una millora substancial en la qualitat de vida dels infants diagnosticats amb TEA; partint de que els trastorns de l'espectre autista no tenen cura, per que no són cap malaltia.

La intervenció dins el món educatiu té una gran rellevància en l'evolució dels nens i nenes diagnosticats amb algun trastorn de l'espectre autista, per tant els seus respectius educador/es poden contribuir activament en el seu desenvolupament i benestar.

Les criatures diagnosticades de TEA es troben dins el grup de persones amb necessitats dins del món de la diversitat, el que significa que precisen d'una metodologia adaptada, reforç escolar i adaptació del currículum escolar.

Hi ha diverses teràpies i intervencions conductuals dissenyades per remeiar els trets característics específics i aportar una millora substancial en la qualitat de vida dels infants diagnosticats amb TEA; partint de que els trastorns de l'espectre autista no tenen cura, per que no són cap malaltia.

Sobre el Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat hi ha moltes opinions, hi convivim, i molts cops generalitzem i exagerem sense saber que ho fem.

En aquesta formació començarem analitzant falsos mites per ajudar a reduir estigmes i acabarem creant plans de treball per actuar com agents educatius.

En aquest curs volem ajudar-te a identificar un nen amb Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat (TDA/H) i saber com tractar-lo, aprenent varietat de recursos i tècniques per el seu tractament. 

Sobre el Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat hi ha moltes opinions, hi convivim, i molts cops generalitzem i exagerem sense saber que ho fem.

En aquesta formació començarem analitzant falsos mites per ajudar a reduir estigmes i acabarem creant plans de treball per actuar com agents educatius.

En aquest curs volem ajudar-te a identificar un nen amb Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat (TDA/H) i saber com tractar-lo, aprenent varietat de recursos i tècniques per el seu tractament. 

A qui adrecem els projectes d’innovació social?

Com detectem necessitats reals? Les accions que dissenyem, tindran un impacte real sobre el públic objectiu a qui ens adrecem? I ells, què en pensen? Quins recursos hi adreço?

Aquestes preguntes són les que ens hem estat fent durant els darrers anys. La crisi econòmica i social viscuda ha obert les portes a millores en el disseny, implementació i avaluació de projectes d’innovació social. També ens ha ajuda a adonar-nos-en que treballar amb els usuaris finals i amb els stakeholders involucrats en el procés de disseny i implementació són condicions “sine qua non” per a l’èxit d’aquest tipus de projectes. Com ho fem però per canviar el marc d’actuació vigent? Com inclourem de manera efectiva i col·laborat iva a tots els implicats? Durant aquest curs intentarem donar unes pautes comunes d’actuació, treballarem amb casos reals (els vostres projectes) i en veurem exemples. Les sessions es realitzaran sota l’òptica del millor assoliment i inclusió dels ODS (i criteris de sostenibilitat) en els mateixos projectes i, també, sota una claríssima perspectiva de gènere. 

Aprofitar els conflictes per créixer, i resoldre’ls de manera satisfactòria per a totes les parts és tot un art, i necessita molta experiència. En aquest curs et donarem eines i recursos per treure’n el màxim profit, minimitzant el cost emocional de la gestió dels conflictes.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Aprofitar els conflictes per créixer, i resoldre’ls de manera satisfactòria per a totes les parts és tot un art, i necessita molta experiència. En aquest curs et donarem eines i recursos per treure’n el màxim profit, minimitzant el cost emocional de la gestió dels conflictes.

Ens adaptem a la situació actual de confinament i seguim treballant amb eines digitals per al teletreball.
Les utilitzem correctament?
Utilitzem les eines adequades?
Sabem totes les possibilitats que tenim al nostra abast per ser més àgils i treballar de manera col·laborativa?


La formació s’emmarca dins la col·laboració entre Escola Efa i el Programa PDA Bullying d’Equip SEER (Salut i Educació Emocional), neix com una iniciativa global que pretén donar una resposta oberta a tota la comunitat del lleure educatiu, responent així a la necessitat actual de progrés en l’abordatge del fenomen Bullying. 

L'Equip SEER defineix “Bullying” com: persecució moral i/o física, sempre psicològica, que neix a entorns educatius on un o més infants o joves exerceixen abús de poder sobre un/a altre/a.

Les al·lèrgies i intoleràncies alimentàries (AIA’s) són reaccions adverses als aliments, atribuïbles a la ingesta, el contacte o la inhalació d’un aliment, o algun dels seus components.

L'única manera eficaç de prevenir les al·lèrgies i les intoleràncies alimentàries és suprimir de la dieta els aliments que les causen, i per poder fer-ho cal identificar-los. Per aquest motiu és imprescindible disposar d'informació detallada sobre la composició dels aliments i, en concret, dels ingredients que pertanyen als grups d'aliments identificats com a al·lergògenes potencials.

En aquest curs aprendreu a evitar accidents o minimitzar-ne les lesions que se'n deriven, partint de les primeres atencions en cas d'accident. D'aquesta primera actuació dependrà l'estat i la recuperació de la víctima.

És tant important saber què fer, com prendre consciència d'allò que no s’ha de fer a una persona que necessita ajuda. Aquest curs us permetrà adquirir els coneixements i habilitats suficients per aplicar i avaluar les tècniques de Suport Vital Bàsic.

En aquest curs aprendreu a evitar accidents o minimitzar-ne les lesions que se'n deriven, partint de les primeres atencions en cas d'accident. D'aquesta primera actuació dependrà l'estat i la recuperació de la víctima.

És tant important saber què fer, com prendre consciència d'allò que no s’ha de fer a una persona que necessita ajuda. Aquest curs us permetrà adquirir els coneixements i habilitats suficients per aplicar i avaluar les tècniques de Suport Vital Bàsic.

La formació s’emmarca dins la col·laboració entre Escola Efa i el Programa PDA Bullying d’Equip SEER (Salut i Educació Emocional), neix com una iniciativa global que pretén donar una resposta oberta a tota la comunitat del lleure educatiu, responent així a la necessitat actual de progrés en l’abordatge del fenomen Bullying. 

L'Equip SEER defineix “Bullying” com: persecució moral i/o física, sempre psicològica, que neix a entorns educatius on un o més infants o joves exerceixen abús de poder sobre un/a altre/a.

Les al·lèrgies i intoleràncies alimentàries (AIA’s) són reaccions adverses als aliments, atribuïbles a la ingesta, el contacte o la inhalació d’un aliment, o algun dels seus components.

L'única manera eficaç de prevenir les al·lèrgies i les intoleràncies alimentàries és suprimir de la dieta els aliments que les causen, i per poder fer-ho cal identificar-los. Per aquest motiu és imprescindible disposar d'informació detallada sobre la composició dels aliments i, en concret, dels ingredients que pertanyen als grups d'aliments identificats com a al·lergògenes potencials.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Aprofitar els conflictes per créixer, i resoldre’ls de manera satisfactòria per a totes les parts és tot un art, i necessita molta experiència. En aquest curs et donarem eines i recursos per treure’n el màxim profit, minimitzant el cost emocional de la gestió dels conflictes.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Si ets líder d'un equip de persones, aquest curs t'ajudarà a canviar la forma d'observar-lo per trobar les oportunitats de millora que s'amaguen rera el dia a dia dels equips. També et permetrà millorar el teu propi lideratge, amb el qual arribaràs al màxim potencial del teu equip.

En aquest curs aprendreu a evitar accidents o minimitzar-ne les lesions que se'n deriven, partint de les primeres atencions en cas d'accident. D'aquesta primera actuació dependrà l'estat i la recuperació de la víctima.

És tant important saber què fer, com prendre consciència d'allò que no s’ha de fer a una persona que necessita ajuda. Aquest curs us permetrà adquirir els coneixements i habilitats suficients per aplicar i avaluar les tècniques de Suport Vital Bàsic.

El nostre entorn ens exposa a riscos laborals d'origen psicosocial: estrès, mobbing i les seves variants. Aquest curs et donarà recursos per avaluar aquests riscos i aprendràs mesures preventives per minimitzar el seu impacte al teu dia a dia.

Els equips que treballem en àmbits socials, educatius i culturals ens estem formant contínuament en l’àmbit de la lluita contra les discriminacions i l’inclusió:  l’antirracisme, els feminismes, la lluita de les persones LGTBI,... i un llarg etcètera. Tanmateix, no es tracta tant d’anar sumant ulleres, sinó de combinar-les. 1+1 no sempre és igual a 2! 

Sabem que treballem en realitats complexes, amb situacions canviants i ciutadania diversa des de diferents perspectives. 

Els equips que treballem en àmbits socials, educatius i culturals ens estem formant contínuament en l’àmbit de la lluita contra les discriminacions i l’inclusió:  l’antirracisme, els feminismes, la lluita de les persones LGTBI,... i un llarg etcètera. Tanmateix, no es tracta tant d’anar sumant ulleres, sinó de combinar-les. 1+1 no sempre és igual a 2! 

Sabem que treballem en realitats complexes, amb situacions canviants i ciutadania diversa des de diferents perspectives. 

El patrimoni cultural ens ofereix una potent eina per a la comprensió de la història i el treball en valors però, per a que l’aprenentatge sigui significatiu, cal assegurar una bona tasca en la mediació. 

La figura del o la mediadora és clau per a dotar de significat a allò que el patrimoni cultural, material o immaterial, pot aportar-nos. I l’èxit del procés d’aprenentatge dependrà en gran mesura de les estratègies emprades per a fer-lo accessible, amè i significatiu. 

Com si d’una recepta gastronòmica es tractés, en aquest curs de 10 hores coneixerem els ingredients bàsics per a aconseguir una bona praxis en la mediació, equilibrada, i amb el seu punt just de sal.

El patrimoni cultural ens ofereix una potent eina per a la comprensió de la història i el treball en valors però, per a que l’aprenentatge sigui significatiu, cal assegurar una bona tasca en la mediació. 

La figura del o la mediadora és clau per a dotar de significat a allò que el patrimoni cultural, material o immaterial, pot aportar-nos. I l’èxit del procés d’aprenentatge dependrà en gran mesura de les estratègies emprades per a fer-lo accessible, amè i significatiu. 

Com si d’una recepta gastronòmica es tractés, en aquest curs de 10 hores coneixerem els ingredients bàsics per a aconseguir una bona praxis en la mediació, equilibrada, i amb el seu punt just de sal.

El patrimoni cultural ens ofereix una potent eina per a la comprensió de la història i el treball en valors però, per a que l’aprenentatge sigui significatiu, cal assegurar una bona tasca en la mediació. 

La figura del o la mediadora és clau per a dotar de significat a allò que el patrimoni cultural, material o immaterial, pot aportar-nos. I l’èxit del procés d’aprenentatge dependrà en gran mesura de les estratègies emprades per a fer-lo accessible, amè i significatiu. 

Com si d’una recepta gastronòmica es tractés, en aquest curs de 10 hores coneixerem els ingredients bàsics per a aconseguir una bona praxis en la mediació, equilibrada, i amb el seu punt just de sal.

La intel·ligència emocional és la capacitat de reconèixer els nostres propis sentiments i els dels altres, de motivar-nos i de gestionar les nostres relacions. Amb aquest curs aprendràs a identificar les teves emocions des d'una vessant teòrica i vivencial, per afrontar de manera conscient els reptes que ens trobem diàriament.

L’educació equitativa i de qualitat, parteix de la base que cada criatura és diferent i cal donar-li una resposta personalitzada i també de qualitat. 

La intenció final d'aquesta formació serà suprimir barreres per a l’aprenentatge i la participació. Aprenentatge on desenvoluparem el seu potencial, i participació on desenvoluparem la seva part social i emocional.



La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.

Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.

La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.

Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.

La formació s’emmarca dins la col•laboració entre Escola Efa i el Programa PDA Bullying d’Equip SEER (Salut i Educació Emocional), neix com una iniciativa global que pretén donar una resposta oberta a tota la comunitat del lleure educatiu, responent així a la necessitat actual de progrés en l’abordatge del fenomen Bullying. 

L'Equip SEER defineix “Bullying” com: persecució moral i/o física, sempre psicològica, que neix a entorns educatius on un o més infants o joves exerceixen abús de poder sobre un/a altre/a.

Sobre el Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat hi ha moltes opinions, hi convivim, i molts cops generalitzem i exagerem sense saber que ho fem.

En aquesta formació començarem analitzant falsos mites per ajudar a reduir estigmes i acabarem creant plans de treball per actuar com agents educatius.

En aquest curs volem ajudar-te a identificar un nen amb Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat (TDA/H) i saber com tractar-lo, aprenent varietat de recursos i tècniques per el seu tractament. 

Sobre el Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat hi ha moltes opinions, hi convivim, i molts cops generalitzem i exagerem sense saber que ho fem.

En aquesta formació començarem analitzant falsos mites per ajudar a reduir estigmes i acabarem creant plans de treball per actuar com agents educatius.

En aquest curs volem ajudar-te a identificar un nen amb Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat (TDA/H) i saber com tractar-lo, aprenent varietat de recursos i tècniques per el seu tractament. 

La intervenció dins el món educatiu té una gran rellevància en l'evolució dels nens i nenes diagnosticats amb algun trastorn de l'espectre autista, per tant els seus respectius educador/es poden contribuir activament en el seu desenvolupament i benestar.

Les criatures diagnosticades de TEA es troben dins el grup de persones amb necessitats dins del món de la diversitat, el que significa que precisen d'una metodologia adaptada, reforç escolar i adaptació del currículum escolar.

Hi ha diverses teràpies i intervencions conductuals dissenyades per remeiar els trets característics específics i aportar una millora substancial en la qualitat de vida dels infants diagnosticats amb TEA; partint de que els trastorns de l'espectre autista no tenen cura, per que no són cap malaltia.

La intervenció dins el món educatiu té una gran rellevància en l'evolució dels nens i nenes diagnosticats amb algun trastorn de l'espectre autista, per tant els seus respectius educador/es poden contribuir activament en el seu desenvolupament i benestar.

Les criatures diagnosticades de TEA es troben dins el grup de persones amb necessitats dins del món de la diversitat, el que significa que precisen d'una metodologia adaptada, reforç escolar i adaptació del currículum escolar.

Hi ha diverses teràpies i intervencions conductuals dissenyades per remeiar els trets característics específics i aportar una millora substancial en la qualitat de vida dels infants diagnosticats amb TEA; partint de que els trastorns de l'espectre autista no tenen cura, per que no són cap malaltia.

Les al·lèrgies i intoleràncies alimentàries (AIA’s) són reaccions adverses als aliments, atribuïbles a la ingesta, el contacte o la inhalació d’un aliment, o algun dels seus components.

L'única manera eficaç de prevenir les al·lèrgies i les intoleràncies alimentàries és suprimir de la dieta els aliments que les causen, i per poder fer-ho cal identificar-los. Per aquest motiu és imprescindible disposar d'informació detallada sobre la composició dels aliments i, en concret, dels ingredients que pertanyen als grups d'aliments identificats com a al·lergògenes potencials.

Les al·lèrgies i intoleràncies alimentàries (AIA’s) són reaccions adverses als aliments, atribuïbles a la ingesta, el contacte o la inhalació d’un aliment, o algun dels seus components.

L'única manera eficaç de prevenir les al·lèrgies i les intoleràncies alimentàries és suprimir de la dieta els aliments que les causen, i per poder fer-ho cal identificar-los. Per aquest motiu és imprescindible disposar d'informació detallada sobre la composició dels aliments i, en concret, dels ingredients que pertanyen als grups d'aliments identificats com a al·lergògenes potencials.

Les al·lèrgies i intoleràncies alimentàries (AIA’s) són reaccions adverses als aliments, atribuïbles a la ingesta, el contacte o la inhalació d’un aliment, o algun dels seus components.

L'única manera eficaç de prevenir les al·lèrgies i les intoleràncies alimentàries és suprimir de la dieta els aliments que les causen, i per poder fer-ho cal identificar-los. Per aquest motiu és imprescindible disposar d'informació detallada sobre la composició dels aliments i, en concret, dels ingredients que pertanyen als grups d'aliments identificats com a al·lergògenes potencials.

Els trastorns alimentaris com l'anorèxia nerviosa, bulímia nerviosa o el trastorn per afartament es caracteritzen normalment, per una alteració de la conducta davant els aliments, ja sigui per excés o per defecte.

Es consideren greus perquè tenen conseqüències físiques, psicològiques i socials. 

Habitualment considerem la franja entre els 12 i els 24 anys com la més vulnerable però ja ens comencem a trobar molts casos que ronden als 8-9 anys.

La família i l’educació formal han d'estar alerta i controlar els hàbits d'alimentació i els estats d’ànim de les criatures. 

L'ajuda terapèutica és necessària en pràcticament tots els casos. 

L’educació equitativa i de qualitat, parteix de la base que cada criatura és diferent i cal donar-li una resposta personalitzada i també de qualitat. 

La intenció final d'aquesta formació serà suprimir barreres per a l’aprenentatge i la participació. Aprenentatge on desenvoluparem el seu potencial, i participació on desenvoluparem la seva part social i emocional.



Sobre el Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat hi ha moltes opinions, hi convivim, i molts cops generalitzem i exagerem sense saber que ho fem.

En aquesta formació començarem analitzant falsos mites per ajudar a reduir estigmes i acabarem creant plans de treball per actuar com agents educatius.

En aquest curs volem ajudar-te a identificar un nen amb Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat (TDA/H) i saber com tractar-lo, aprenent varietat de recursos i tècniques per el seu tractament. 

La formació s’emmarca dins la col•laboració entre Escola Efa i el Programa PDA Bullying d’Equip SEER (Salut i Educació Emocional), neix com una iniciativa global que pretén donar una resposta oberta a tota la comunitat del lleure educatiu, responent així a la necessitat actual de progrés en l’abordatge del fenomen Bullying. 

L'Equip SEER defineix “Bullying” com: persecució moral i/o física, sempre psicològica, que neix a entorns educatius on un o més infants o joves exerceixen abús de poder sobre un/a altre/a.

La intervenció dins el món educatiu té una gran rellevància en l'evolució dels nens i nenes diagnosticats amb algun trastorn de l'espectre autista, per tant els seus respectius educador/es poden contribuir activament en el seu desenvolupament i benestar.

Les criatures diagnosticades de TEA es troben dins el grup de persones amb necessitats dins del món de la diversitat, el que significa que precisen d'una metodologia adaptada, reforç escolar i adaptació del currículum escolar.

Hi ha diverses teràpies i intervencions conductuals dissenyades per remeiar els trets característics específics i aportar una millora substancial en la qualitat de vida dels infants diagnosticats amb TEA; partint de que els trastorns de l'espectre autista no tenen cura, per que no són cap malaltia.

La intervenció dins el món educatiu té una gran rellevància en l'evolució dels nens i nenes diagnosticats amb algun trastorn de l'espectre autista, per tant els seus respectius educador/es poden contribuir activament en el seu desenvolupament i benestar.

Les criatures diagnosticades de TEA es troben dins el grup de persones amb necessitats dins del món de la diversitat, el que significa que precisen d'una metodologia adaptada, reforç escolar i adaptació del currículum escolar.

Hi ha diverses teràpies i intervencions conductuals dissenyades per remeiar els trets característics específics i aportar una millora substancial en la qualitat de vida dels infants diagnosticats amb TEA; partint de que els trastorns de l'espectre autista no tenen cura, per que no són cap malaltia.

Els trastorns alimentaris com l'anorèxia nerviosa, bulímia nerviosa o el trastorn per afartament es caracteritzen normalment, per una alteració de la conducta davant els aliments, ja sigui per excés o per defecte.

Es consideren greus perquè tenen conseqüències físiques, psicològiques i socials. 

Habitualment considerem la franja entre els 12 i els 24 anys com la més vulnerable però ja ens comencem a trobar molts casos que ronden als 8-9 anys.

La família i l’educació formal han d'estar alerta i controlar els hàbits d'alimentació i els estats d’ànim de les criatures. 

L'ajuda terapèutica és necessària en pràcticament tots els casos. 

La formació s’emmarca dins la col•laboració entre Escola Efa i el Programa PDA Bullying d’Equip SEER (Salut i Educació Emocional), neix com una iniciativa global que pretén donar una resposta oberta a tota la comunitat del lleure educatiu, responent així a la necessitat actual de progrés en l’abordatge del fenomen Bullying. 

L'Equip SEER defineix “Bullying” com: persecució moral i/o física, sempre psicològica, que neix a entorns educatius on un o més infants o joves exerceixen abús de poder sobre un/a altre/a.

L'etapa 0-3 és el moment de posar les bases pels futurs aprenentatges i per aquest motiu els especialistes han de conèixer la importància del seu rol i comptar amb recursos suficients per desenvolupar la seva tasca de forma segura i efectiva.

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.

Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.

La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.

Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.

a dislèxia o trastorn específic de la lectura és una paraula que estem sentint en els darrers anys i que encara requereix de la nostra atenció per poder acompanyar a les persones amb dislèxia. El sistema educatiu està molt basat en la lecto-escriptura, què succeeix quan les dificultats es presenten en aquesta àrea? Com es senten les persones, com ho resolen? I el seu voltant, sap abordar-ho? En aquesta formació pots actualitzar-te i contribuir!



La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.

Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.

La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.

Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.

La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.

Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.

La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.

Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.

La intervenció dins el món educatiu té una gran rellevància en l'evolució dels nens i nenes diagnosticats amb algun trastorn de l'espectre autista, per tant els seus respectius educador/es poden contribuir activament en el seu desenvolupament i benestar.

Les criatures diagnosticades de TEA es troben dins el grup de persones amb necessitats dins del món de la diversitat, el que significa que precisen d'una metodologia adaptada, reforç escolar i adaptació del currículum escolar.

Hi ha diverses teràpies i intervencions conductuals dissenyades per remeiar els trets característics específics i aportar una millora substancial en la qualitat de vida dels infants diagnosticats amb TEA; partint de que els trastorns de l'espectre autista no tenen cura, per que no són cap malaltia.

La intervenció dins el món educatiu té una gran rellevància en l'evolució dels nens i nenes diagnosticats amb algun trastorn de l'espectre autista, per tant els seus respectius educador/es poden contribuir activament en el seu desenvolupament i benestar.

Les criatures diagnosticades de TEA es troben dins el grup de persones amb necessitats dins del món de la diversitat, el que significa que precisen d'una metodologia adaptada, reforç escolar i adaptació del currículum escolar.

Hi ha diverses teràpies i intervencions conductuals dissenyades per remeiar els trets característics específics i aportar una millora substancial en la qualitat de vida dels infants diagnosticats amb TEA; partint de que els trastorns de l'espectre autista no tenen cura, per que no són cap malaltia.

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Sobre el Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat hi ha moltes opinions, hi convivim, i molts cops generalitzem i exagerem sense saber que ho fem.

En aquesta formació començarem analitzant falsos mites per ajudar a reduir estigmes i acabarem creant plans de treball per actuar com agents educatius.

En aquest curs volem ajudar-te a identificar un nen amb Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat (TDA/H) i saber com tractar-lo, aprenent varietat de recursos i tècniques per el seu tractament. 

L’educació equitativa i de qualitat, parteix de la base que cada criatura és diferent i cal donar-li una resposta personalitzada i també de qualitat. 

La intenció final d'aquesta formació serà suprimir barreres per a l’aprenentatge i la participació. Aprenentatge on desenvoluparem el seu potencial, i participació on desenvoluparem la seva part social i emocional.



On comencen i on acaben les polítiques de joventut? Quan ens falten els diners, com ho fem per triar els programes més necessaris? 

Quins han de ser els criteris prioritaris en les nostres intervencions? Què aporten els programes de joventut a les polítiques socials, a les polítiques culturals o a les polítiques d’ocupació? Com s’ha de posicionar un professional de joventut en les polítiques públiques? 

L'etapa 0-3 és el moment de posar les bases pels futurs aprenentatges i per aquest motiu els especialistes han de conèixer la importància del seu rol i comptar amb recursos suficients per desenvolupar la seva tasca de forma segura i efectiva.

La formació s’emmarca dins la col•laboració entre Escola Efa i el Programa PDA Bullying d’Equip SEER (Salut i Educació Emocional), neix com una iniciativa global que pretén donar una resposta oberta a tota la comunitat del lleure educatiu, responent així a la necessitat actual de progrés en l’abordatge del fenomen Bullying. 

L'Equip SEER defineix “Bullying” com: persecució moral i/o física, sempre psicològica, que neix a entorns educatius on un o més infants o joves exerceixen abús de poder sobre un/a altre/a.

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Tots hem sentit a parlar sobre la dislèxia, però que és la discalcúlia? En aquesta formació farem una aproximació conceptual d’aquest trastorn, n’explicarem les principals característiques i donarem recursos per millorar l’atenció a aquest alumnes.

La discalcúlia o el trastorn específic de l’aprenentatge de les matemàtiques dificultat d’adquisició d’habilitats relacionades amb la numeració, els càlculs, l’estimació de quantitats o magnituds, la realització d’operacions aritmètiques i el raonament matemàtic. 


Sobre el Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat hi ha moltes opinions, hi convivim, i molts cops generalitzem i exagerem sense saber que ho fem.

En aquesta formació començarem analitzant falsos mites per ajudar a reduir estigmes i acabarem creant plans de treball per actuar com agents educatius.

En aquest curs volem ajudar-te a identificar un nen amb Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat (TDA/H) i saber com tractar-lo, aprenent varietat de recursos i tècniques per el seu tractament. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

La formació s’emmarca dins la col•laboració entre Escola Efa i el Programa PDA Bullying d’Equip SEER (Salut i Educació Emocional), neix com una iniciativa global que pretén donar una resposta oberta a tota la comunitat del lleure educatiu, responent així a la necessitat actual de progrés en l’abordatge del fenomen Bullying. 

L'Equip SEER defineix “Bullying” com: persecució moral i/o física, sempre psicològica, que neix a entorns educatius on un o més infants o joves exerceixen abús de poder sobre un/a altre/a.

La intervenció dins el món educatiu té una gran rellevància en l'evolució dels nens i nenes diagnosticats amb algun trastorn de l'espectre autista, per tant els seus respectius educador/es poden contribuir activament en el seu desenvolupament i benestar.

Les criatures diagnosticades de TEA es troben dins el grup de persones amb necessitats dins del món de la diversitat, el que significa que precisen d'una metodologia adaptada, reforç escolar i adaptació del currículum escolar.

Hi ha diverses teràpies i intervencions conductuals dissenyades per remeiar els trets característics específics i aportar una millora substancial en la qualitat de vida dels infants diagnosticats amb TEA; partint de que els trastorns de l'espectre autista no tenen cura, per que no són cap malaltia.

L’educació equitativa i de qualitat, parteix de la base que cada criatura és diferent i cal donar-li una resposta personalitzada i també de qualitat. 

La intenció final d'aquesta formació serà suprimir barreres per a l’aprenentatge i la participació. Aprenentatge on desenvoluparem el seu potencial, i participació on desenvoluparem la seva part social i emocional.



L'etapa 0-3 és el moment de posar les bases pels futurs aprenentatges i per aquest motiu els especialistes han de conèixer la importància del seu rol i comptar amb recursos suficients per desenvolupar la seva tasca de forma segura i efectiva.

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

La intervenció dins el món educatiu té una gran rellevància en l'evolució dels nens i nenes diagnosticats amb algun trastorn de l'espectre autista, per tant els seus respectius educador/es poden contribuir activament en el seu desenvolupament i benestar.

Les criatures diagnosticades de TEA es troben dins el grup de persones amb necessitats dins del món de la diversitat, el que significa que precisen d'una metodologia adaptada, reforç escolar i adaptació del currículum escolar.

Hi ha diverses teràpies i intervencions conductuals dissenyades per remeiar els trets característics específics i aportar una millora substancial en la qualitat de vida dels infants diagnosticats amb TEA; partint de que els trastorns de l'espectre autista no tenen cura, per que no són cap malaltia.

Sobre el Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat hi ha moltes opinions, hi convivim, i molts cops generalitzem i exagerem sense saber que ho fem.

En aquesta formació començarem analitzant falsos mites per ajudar a reduir estigmes i acabarem creant plans de treball per actuar com agents educatius.

En aquest curs volem ajudar-te a identificar un nen amb Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat (TDA/H) i saber com tractar-lo, aprenent varietat de recursos i tècniques per el seu tractament. 

La formació s’emmarca dins la col•laboració entre Escola Efa i el Programa PDA Bullying d’Equip SEER (Salut i Educació Emocional), neix com una iniciativa global que pretén donar una resposta oberta a tota la comunitat del lleure educatiu, responent així a la necessitat actual de progrés en l’abordatge del fenomen Bullying. 

L'Equip SEER defineix “Bullying” com: persecució moral i/o física, sempre psicològica, que neix a entorns educatius on un o més infants o joves exerceixen abús de poder sobre un/a altre/a.

On comencen i on acaben les polítiques de joventut? Quan ens falten els diners, com ho fem per triar els programes més necessaris? 

Quins han de ser els criteris prioritaris en les nostres intervencions? Què aporten els programes de joventut a les polítiques socials, a les polítiques culturals o a les polítiques d’ocupació? Com s’ha de posicionar un professional de joventut en les polítiques públiques? 

La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.

Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.

La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.

Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 41 hores de formació on line integrades al curs de 320 hores de Directors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil. 

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.  

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

This online training corresponds to the 25h of online training included in the 310 h of the "Curs de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil".


To sign in you need the username and  password given by Escola Efa.


Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.


Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

prova office

Demo per a formadors/es

L'Escola Efa compta amb un equip estable i flexible, especialitzat en lleure educatiu. Els membres del claustre de lleure són un equip de professionals del sector amb experiència en docència que treballen en equip per donar el millor als gups de monitors/es i directors/es que s'estan formant.