Omet cursos disponibles

Cursos disponibles

La memòria de pràctiques és un treball personal on, de manera endreçada i esquemàtica, s’exposa l’experiència personal de pràctiques com a monitors/es.

El Curs de monitor/a prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.

Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.

On comencen i on acaben les polítiques de joventut? Quan ens falten els diners, com ho fem per triar els programes més necessaris?

Quins han de ser els criteris prioritaris en les nostres intervencions? Què aporten els programes de joventut a les polítiques socials, a les polítiques culturals o a les polítiques d’ocupació? Com s’ha de posicionar un professional de joventut en les polítiques públiques?

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Aquesta formació correspon a les 41 hores de formació on line integrades al curs de 320 hores de Directors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

L'Escola Efa compta amb un equip estable i flexible, especialitzat en lleure educatiu. Els membres del claustre de lleure són un equip de professionals del sector amb experiència en docència que treballen en equip per donar el millor als gups de monitors/es i directors/es que s'estan formant.