Skip available courses

Available courses

Aquest curs forma part del pla de formació vinculat al projecte ACELLEC Digital, un projecte destinat a microempreses i a persones treballadores autònomes que ocupin fins a 10 treballadores a jornada sencera, i està subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya.

Aquest curs està orientat a iniciar-te en el desenvolupament del pla Social Mèdia de la teva empresa.

La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.

Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.

La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.

Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Els trastorns alimentaris com l'anorèxia nerviosa, bulímia nerviosa o el trastorn per afartament es caracteritzen normalment, per una alteració de la conducta davant els aliments, ja sigui per excés o per defecte.

Es consideren greus perquè tenen conseqüències físiques, psicològiques i socials. 

Habitualment considerem la franja entre els 12 i els 24 anys com la més vulnerable però ja ens comencem a trobar molts casos que ronden als 8-9 anys.

La família i l’educació formal han d'estar alerta i controlar els hàbits d'alimentació i els estats d’ànim de les criatures. 

L'ajuda terapèutica és necessària en pràcticament tots els casos. 

Els trastorns alimentaris com l'anorèxia nerviosa, bulímia nerviosa o el trastorn per afartament es caracteritzen normalment, per una alteració de la conducta davant els aliments, ja sigui per excés o per defecte.

Es consideren greus perquè tenen conseqüències físiques, psicològiques i socials. 

Habitualment considerem la franja entre els 12 i els 24 anys com la més vulnerable però ja ens comencem a trobar molts casos que ronden als 8-9 anys.

La família i l’educació formal han d'estar alerta i controlar els hàbits d'alimentació i els estats d’ànim de les criatures. 

L'ajuda terapèutica és necessària en pràcticament tots els casos. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.

Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.

La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.

Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.

La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.

Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.

Formació teórico-vivencial construida any rere any des de l'amor i el respecte a la nostra professió, per formadores professionals expertes mares de dia.

Dirigit a persones amb formació o experiència en l'àmbit educatiu o en la petita infància, que volen treballar de mare/pare de dia pel seu compte.

La intervenció dins el món educatiu té una gran rellevància en l'evolució dels nens i nenes diagnosticats amb algun trastorn de l'espectre autista, per tant els seus respectius educador/es poden contribuir activament en el seu desenvolupament i benestar.

Les criatures diagnosticades de TEA es troben dins el grup de persones amb necessitats dins del món de la diversitat, el que significa que precisen d'una metodologia adaptada, reforç escolar i adaptació del currículum escolar.

Hi ha diverses teràpies i intervencions conductuals dissenyades per remeiar els trets característics específics i aportar una millora substancial en la qualitat de vida dels infants diagnosticats amb TEA; partint de que els trastorns de l'espectre autista no tenen cura, per que no són cap malaltia.

Els trastorns alimentaris com l'anorèxia nerviosa, bulímia nerviosa o el trastorn per afartament es caracteritzen normalment, per una alteració de la conducta davant els aliments, ja sigui per excés o per defecte.

Es consideren greus perquè tenen conseqüències físiques, psicològiques i socials. 

Habitualment considerem la franja entre els 12 i els 24 anys com la més vulnerable però ja ens comencem a trobar molts casos que ronden als 8-9 anys.

La família i l’educació formal han d'estar alerta i controlar els hàbits d'alimentació i els estats d’ànim de les criatures. 

L'ajuda terapèutica és necessària en pràcticament tots els casos. 

Els equips que treballem en àmbits socials, educatius i culturals ens estem formant contínuament en l’àmbit de la lluita contra les discriminacions i l’inclusió:  l’antirracisme, els feminismes, la lluita de les persones LGTBI,... i un llarg etcètera. Tanmateix, no es tracta tant d’anar sumant ulleres, sinó de combinar-les. 1+1 no sempre és igual a 2! 

Sabem que treballem en realitats complexes, amb situacions canviants i ciutadania diversa des de diferents perspectives. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Els trastorns alimentaris com l'anorèxia nerviosa, bulímia nerviosa o el trastorn per afartament es caracteritzen normalment, per una alteració de la conducta davant els aliments, ja sigui per excés o per defecte.

Es consideren greus perquè tenen conseqüències físiques, psicològiques i socials. 

Habitualment considerem la franja entre els 12 i els 24 anys com la més vulnerable però ja ens comencem a trobar molts casos que ronden als 8-9 anys.

La família i l’educació formal han d'estar alerta i controlar els hàbits d'alimentació i els estats d’ànim de les criatures. 

L'ajuda terapèutica és necessària en pràcticament tots els casos. 

Aprofitar els conflictes per créixer, i resoldre’ls de manera satisfactòria per a totes les parts és tot un art, i necessita molta experiència. En aquest curs et donarem eines i recursos per treure’n el màxim profit, minimitzant el cost emocional de la gestió dels conflictes.

Què entenem per mediació? Què és un professional de joventut?

En aquest curs treballarem temes com la resolució de conflictes, la intel.ligència emocional i la comunicació, entre altres.

Endinsa't en l'àmbit de joventut a nivell professional!

La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.

Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.

La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.

Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.

Aquest curs forma part del pla de formació vinculat al projecte ACELLEC Digital, un projecte destinat a microempreses i a persones treballadores autònomes que ocupin fins a 10 treballadores a jornada sencera, i està subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya.

Aquest curs està orientat al coneixement i ús d'eines d'edició d'imatges per a la promoció de projectes socioculturals.

Els equips que treballem en àmbits socials, educatius i culturals ens estem formant contínuament en l’àmbit de la lluita contra les discriminacions i l’inclusió:  l’antirracisme, els feminismes, la lluita de les persones LGTBI,... i un llarg etcètera. Tanmateix, no es tracta tant d’anar sumant ulleres, sinó de combinar-les. 1+1 no sempre és igual a 2! 

Sabem que treballem en realitats complexes, amb situacions canviants i ciutadania diversa des de diferents perspectives. 

La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.

Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.

La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.

Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Les al·lèrgies i intoleràncies alimentàries (AIA’s) són reaccions adverses als aliments, atribuïbles a la ingesta, el contacte o la inhalació d’un aliment, o algun dels seus components.

L'única manera eficaç de prevenir les al·lèrgies i les intoleràncies alimentàries és suprimir de la dieta els aliments que les causen, i per poder fer-ho cal identificar-los. Per aquest motiu és imprescindible disposar d'informació detallada sobre la composició dels aliments i, en concret, dels ingredients que pertanyen als grups d'aliments identificats com a al·lergògenes potencials.

Els trastorns alimentaris com l'anorèxia nerviosa, bulímia nerviosa o el trastorn per afartament es caracteritzen normalment, per una alteració de la conducta davant els aliments, ja sigui per excés o per defecte.

Es consideren greus perquè tenen conseqüències físiques, psicològiques i socials. 

Habitualment considerem la franja entre els 12 i els 24 anys com la més vulnerable però ja ens comencem a trobar molts casos que ronden als 8-9 anys.

La família i l’educació formal han d'estar alerta i controlar els hàbits d'alimentació i els estats d’ànim de les criatures. 

L'ajuda terapèutica és necessària en pràcticament tots els casos. 

Els trastorns alimentaris com l'anorèxia nerviosa, bulímia nerviosa o el trastorn per afartament es caracteritzen normalment, per una alteració de la conducta davant els aliments, ja sigui per excés o per defecte.

Es consideren greus perquè tenen conseqüències físiques, psicològiques i socials. 

Habitualment considerem la franja entre els 12 i els 24 anys com la més vulnerable però ja ens comencem a trobar molts casos que ronden als 8-9 anys.

La família i l’educació formal han d'estar alerta i controlar els hàbits d'alimentació i els estats d’ànim de les criatures. 

L'ajuda terapèutica és necessària en pràcticament tots els casos. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Els trastorns alimentaris com l'anorèxia nerviosa, bulímia nerviosa o el trastorn per afartament es caracteritzen normalment, per una alteració de la conducta davant els aliments, ja sigui per excés o per defecte.

Es consideren greus perquè tenen conseqüències físiques, psicològiques i socials. 

Habitualment considerem la franja entre els 12 i els 24 anys com la més vulnerable però ja ens comencem a trobar molts casos que ronden als 8-9 anys.

La família i l’educació formal han d'estar alerta i controlar els hàbits d'alimentació i els estats d’ànim de les criatures. 

L'ajuda terapèutica és necessària en pràcticament tots els casos. 

Tots hem sentit a parlar sobre la dislèxia, però que és la discalcúlia? En aquesta formació farem una aproximació conceptual d’aquest trastorn, n’explicarem les principals característiques i donarem recursos per millorar l’atenció a aquest alumnes.

La discalcúlia o el trastorn específic de l’aprenentatge de les matemàtiques dificultat d’adquisició d’habilitats relacionades amb la numeració, els càlculs, l’estimació de quantitats o magnituds, la realització d’operacions aritmètiques i el raonament matemàtic. 


Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Els trastorns alimentaris com l'anorèxia nerviosa, bulímia nerviosa o el trastorn per afartament es caracteritzen normalment, per una alteració de la conducta davant els aliments, ja sigui per excés o per defecte.

Es consideren greus perquè tenen conseqüències físiques, psicològiques i socials. 

Habitualment considerem la franja entre els 12 i els 24 anys com la més vulnerable però ja ens comencem a trobar molts casos que ronden als 8-9 anys.

La família i l’educació formal han d'estar alerta i controlar els hàbits d'alimentació i els estats d’ànim de les criatures. 

L'ajuda terapèutica és necessària en pràcticament tots els casos. 

Els trastorns alimentaris com l'anorèxia nerviosa, bulímia nerviosa o el trastorn per afartament es caracteritzen normalment, per una alteració de la conducta davant els aliments, ja sigui per excés o per defecte.

Es consideren greus perquè tenen conseqüències físiques, psicològiques i socials. 

Habitualment considerem la franja entre els 12 i els 24 anys com la més vulnerable però ja ens comencem a trobar molts casos que ronden als 8-9 anys.

La família i l’educació formal han d'estar alerta i controlar els hàbits d'alimentació i els estats d’ànim de les criatures. 

L'ajuda terapèutica és necessària en pràcticament tots els casos. 

Parlar davant una càmera és diferent a parlar en públic o comunicar-se a un grup. 

En aquest curs aprendrem eines per una bona comunicació, estruturarem un discurs en funció del temps i adquirerm confiança a l’hora de parlar davant de càmera.



Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Els equips que treballem en àmbits socials, educatius i culturals ens estem formant contínuament en l’àmbit de la lluita contra les discriminacions i l’inclusió:  l’antirracisme, els feminismes, la lluita de les persones LGTBI,... i un llarg etcètera. Tanmateix, no es tracta tant d’anar sumant ulleres, sinó de combinar-les. 1+1 no sempre és igual a 2! 

Sabem que treballem en realitats complexes, amb situacions canviants i ciutadania diversa des de diferents perspectives. 

La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.

Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.

El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.


El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

This online training corresponds to the 25h of online training included in the 310 h of the "Curs de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil".


To sign in you need the username and  password given by Escola Efa.


Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.


Aquesta formació correspon a les 41 hores de formació on line integrades al curs de 320 hores de Directors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil. 

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.  

Eines de disseny tecnopedagògic

Dimecres, 30 de setembre de 2020, a les 10,00 hores, en primera convocatòria, i a les 10,10 hores en segona convocatòria. Format telemàtic.

prova office

Demo per a formadors/es

L'Escola Efa compta amb un equip estable i flexible, especialitzat en lleure educatiu. Els membres del claustre de lleure són un equip de professionals del sector amb experiència en docència que treballen en equip per donar el millor als gups de monitors/es i directors/es que s'estan formant.

Aquest curs forma part del pla de formació vinculat al projecte ACELLEC Digital, un projecte destinat a microempreses i a persones treballadores autònomes que ocupin fins a 10 treballadores a jornada sencera, i està subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya.

Aquest curs està orientat a l'aplicació de les TIC, TAC i TEP als projectes educatius i socioculturals.

Aquest curs forma part del pla de formació vinculat al projecte ACELLEC Digital, un projecte destinat a microempreses i a persones treballadores autònomes que ocupin fins a 10 treballadores a jornada sencera, i està subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya.

Aquest curs està orientat al coneixement i ús d'eines d'edició d'imatges per a la promoció de projectes socioculturals.

Aquest curs forma part del pla de formació vinculat al projecte ACELLEC Digital, un projecte destinat a microempreses i a persones treballadores autònomes que ocupin fins a 10 treballadores a jornada sencera, i està subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya.

Aquest curs està orientat a iniciar-te en el desenvolupament del pla Social Mèdia de la teva empresa.

Aquest curs forma part del pla de formació vinculat al projecte ACELLEC Digital, un projecte destinat a microempreses i a persones treballadores autònomes que ocupin fins a 10 treballadores a jornada sencera, i està subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya.

Aquest curs està orientat al coneixement i ús d'eines d'edició d'imatges per a la promoció de projectes socioculturals.

Aquest curs forma part del pla de formació vinculat al projecte ACELLEC Digital, un projecte destinat a microempreses i a persones treballadores autònomes que ocupin fins a 10 treballadores a jornada sencera, i està subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya.

Aquest curs està orientat a l'adquisició d'eines per informar i orientar als usuaris dels serveis educatius i socioculturals.

Aquest curs forma part del pla de formació vinculat al projecte ACELLEC Digital, un projecte destinat a microempreses i a persones treballadores autònomes que ocupin fins a 10 treballadores a jornada sencera, i està subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya.

Aquest curs està orientat a l'aplicació de les TIC, TAC i TEP als projectes educatius i socioculturals.

Detectar, reconduir i actuar davant de conductes potencialment agressives, és una de les responsabilitats dels equips d'educadores que intervenim en els diferents projectes educatius. Aquest curs et proporcionarà les tècniques i eines necessàries per actuar davant d'aquestes conductes, alhora que t'ajudarà evitar la seva aplicació.

La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.

Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.

Què entenem per mediació? Què és un professional de joventut?

En aquest curs treballarem temes com la resolució de conflictes, la intel.ligència emocional i la comunicació, entre altres.

Endinsa't en l'àmbit de joventut a nivell professional!

El patrimoni cultural ens ofereix una potent eina per a la comprensió de la història i el treball en valors però, per a que l’aprenentatge sigui significatiu, cal assegurar una bona tasca en la mediació. 

La figura del o la mediadora és clau per a dotar de significat a allò que el patrimoni cultural, material o immaterial, pot aportar-nos. I l’èxit del procés d’aprenentatge dependrà en gran mesura de les estratègies emprades per a fer-lo accessible, amè i significatiu. 

Com si d’una recepta gastronòmica es tractés, en aquest curs de 10 hores coneixerem els ingredients bàsics per a aconseguir una bona praxis en la mediació, equilibrada, i amb el seu punt just de sal.

La intel·ligència emocional és la capacitat de reconèixer els nostres propis sentiments i els dels altres, de motivar-nos i de gestionar les nostres relacions. Amb aquest curs aprendràs a identificar les teves emocions des d'una vessant teòrica i vivencial, per afrontar de manera conscient els reptes que ens trobem diàriament.

La intervenció dins el món educatiu té una gran rellevància en l'evolució dels nens i nenes diagnosticats amb algun trastorn de l'espectre autista, per tant els seus respectius educador/es poden contribuir activament en el seu desenvolupament i benestar.

Les criatures diagnosticades de TEA es troben dins el grup de persones amb necessitats dins del món de la diversitat, el que significa que precisen d'una metodologia adaptada, reforç escolar i adaptació del currículum escolar.

Hi ha diverses teràpies i intervencions conductuals dissenyades per remeiar els trets característics específics i aportar una millora substancial en la qualitat de vida dels infants diagnosticats amb TEA; partint de que els trastorns de l'espectre autista no tenen cura, per que no són cap malaltia.

La intervenció dins el món educatiu té una gran rellevància en l'evolució dels nens i nenes diagnosticats amb algun trastorn de l'espectre autista, per tant els seus respectius educador/es poden contribuir activament en el seu desenvolupament i benestar.

Les criatures diagnosticades de TEA es troben dins el grup de persones amb necessitats dins del món de la diversitat, el que significa que precisen d'una metodologia adaptada, reforç escolar i adaptació del currículum escolar.

Hi ha diverses teràpies i intervencions conductuals dissenyades per remeiar els trets característics específics i aportar una millora substancial en la qualitat de vida dels infants diagnosticats amb TEA; partint de que els trastorns de l'espectre autista no tenen cura, per que no són cap malaltia.

Sobre el Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat hi ha moltes opinions, hi convivim, i molts cops generalitzem i exagerem sense saber que ho fem.

En aquesta formació començarem analitzant falsos mites per ajudar a reduir estigmes i acabarem creant plans de treball per actuar com agents educatius.

En aquest curs volem ajudar-te a identificar un nen amb Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat (TDA/H) i saber com tractar-lo, aprenent varietat de recursos i tècniques per el seu tractament. 

Sobre el Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat hi ha moltes opinions, hi convivim, i molts cops generalitzem i exagerem sense saber que ho fem.

En aquesta formació començarem analitzant falsos mites per ajudar a reduir estigmes i acabarem creant plans de treball per actuar com agents educatius.

En aquest curs volem ajudar-te a identificar un nen amb Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat (TDA/H) i saber com tractar-lo, aprenent varietat de recursos i tècniques per el seu tractament. 

Aprofitar els conflictes per créixer, i resoldre’ls de manera satisfactòria per a totes les parts és tot un art, i necessita molta experiència. En aquest curs et donarem eines i recursos per treure’n el màxim profit, minimitzant el cost emocional de la gestió dels conflictes.

Aprofitar els conflictes per créixer, i resoldre’ls de manera satisfactòria per a totes les parts és tot un art, i necessita molta experiència. En aquest curs et donarem eines i recursos per treure’n el màxim profit, minimitzant el cost emocional de la gestió dels conflictes.

La intervenció dins el món educatiu té una gran rellevància en l'evolució dels nens i nenes diagnosticats amb algun trastorn de l'espectre autista, per tant els seus respectius educador/es poden contribuir activament en el seu desenvolupament i benestar.

Les criatures diagnosticades de TEA es troben dins el grup de persones amb necessitats dins del món de la diversitat, el que significa que precisen d'una metodologia adaptada, reforç escolar i adaptació del currículum escolar.

Hi ha diverses teràpies i intervencions conductuals dissenyades per remeiar els trets característics específics i aportar una millora substancial en la qualitat de vida dels infants diagnosticats amb TEA; partint de que els trastorns de l'espectre autista no tenen cura, per que no són cap malaltia.

La dislèxia o trastorn específic de la lectura és una paraula que estem sentint en els darrers anys i que encara requereix de la nostra atenció per poder acompanyar a les persones amb dislèxia. El sistema educatiu està molt basat en la lecto-escriptura, què succeeix quan les dificultats es presenten en aquesta àrea? Com es senten les persones, com ho resolen? I el seu voltant, sap abordar-ho? En aquesta formació pots actualitzar-te i contribuir!



Sobre el Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat hi ha moltes opinions, hi convivim, i molts cops generalitzem i exagerem sense saber que ho fem.

En aquesta formació començarem analitzant falsos mites per ajudar a reduir estigmes i acabarem creant plans de treball per actuar com agents educatius.

En aquest curs volem ajudar-te a identificar un nen amb Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat (TDA/H) i saber com tractar-lo, aprenent varietat de recursos i tècniques per el seu tractament. 

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

El nostre entorn ens exposa a riscos laborals d'origen psicosocial: estrès, mobbing i les seves variants. Aquest curs et donarà recursos per avaluar aquests riscos i aprendràs mesures preventives per minimitzar el seu impacte al teu dia a dia.

En aquest curs aprendreu a evitar accidents o minimitzar-ne les lesions que se'n deriven, partint de les primeres atencions en cas d'accident. D'aquesta primera actuació dependrà l'estat i la recuperació de la víctima.

És tant important saber què fer, com prendre consciència d'allò que no s’ha de fer a una persona que necessita ajuda. Aquest curs us permetrà adquirir els coneixements i habilitats suficients per aplicar i avaluar les tècniques de Suport Vital Bàsic.

Si ets líder d'un equip de persones, aquest curs t'ajudarà a canviar la forma d'observar-lo per trobar les oportunitats de millora que s'amaguen rera el dia a dia dels equips. També et permetrà millorar el teu propi lideratge, amb el qual arribaràs al màxim potencial del teu equip.

Aprofitar els conflictes per créixer, i resoldre’ls de manera satisfactòria per a totes les parts és tot un art, i necessita molta experiència. En aquest curs et donarem eines i recursos per treure’n el màxim profit, minimitzant el cost emocional de la gestió dels conflictes.

Les al·lèrgies i intoleràncies alimentàries (AIA’s) són reaccions adverses als aliments, atribuïbles a la ingesta, el contacte o la inhalació d’un aliment, o algun dels seus components.

L'única manera eficaç de prevenir les al·lèrgies i les intoleràncies alimentàries és suprimir de la dieta els aliments que les causen, i per poder fer-ho cal identificar-los. Per aquest motiu és imprescindible disposar d'informació detallada sobre la composició dels aliments i, en concret, dels ingredients que pertanyen als grups d'aliments identificats com a al·lergògenes potencials.

La formació s’emmarca dins la col·laboració entre Escola Efa i el Programa PDA Bullying d’Equip SEER (Salut i Educació Emocional), neix com una iniciativa global que pretén donar una resposta oberta a tota la comunitat del lleure educatiu, responent així a la necessitat actual de progrés en l’abordatge del fenomen Bullying. 

L'Equip SEER defineix “Bullying” com: persecució moral i/o física, sempre psicològica, que neix a entorns educatius on un o més infants o joves exerceixen abús de poder sobre un/a altre/a.

En aquest curs aprendreu a evitar accidents o minimitzar-ne les lesions que se'n deriven, partint de les primeres atencions en cas d'accident. D'aquesta primera actuació dependrà l'estat i la recuperació de la víctima.

És tant important saber què fer, com prendre consciència d'allò que no s’ha de fer a una persona que necessita ajuda. Aquest curs us permetrà adquirir els coneixements i habilitats suficients per aplicar i avaluar les tècniques de Suport Vital Bàsic.

En aquest curs aprendreu a evitar accidents o minimitzar-ne les lesions que se'n deriven, partint de les primeres atencions en cas d'accident. D'aquesta primera actuació dependrà l'estat i la recuperació de la víctima.

És tant important saber què fer, com prendre consciència d'allò que no s’ha de fer a una persona que necessita ajuda. Aquest curs us permetrà adquirir els coneixements i habilitats suficients per aplicar i avaluar les tècniques de Suport Vital Bàsic.

Les al·lèrgies i intoleràncies alimentàries (AIA’s) són reaccions adverses als aliments, atribuïbles a la ingesta, el contacte o la inhalació d’un aliment, o algun dels seus components.

L'única manera eficaç de prevenir les al·lèrgies i les intoleràncies alimentàries és suprimir de la dieta els aliments que les causen, i per poder fer-ho cal identificar-los. Per aquest motiu és imprescindible disposar d'informació detallada sobre la composició dels aliments i, en concret, dels ingredients que pertanyen als grups d'aliments identificats com a al·lergògenes potencials.

La formació s’emmarca dins la col·laboració entre Escola Efa i el Programa PDA Bullying d’Equip SEER (Salut i Educació Emocional), neix com una iniciativa global que pretén donar una resposta oberta a tota la comunitat del lleure educatiu, responent així a la necessitat actual de progrés en l’abordatge del fenomen Bullying. 

L'Equip SEER defineix “Bullying” com: persecució moral i/o física, sempre psicològica, que neix a entorns educatius on un o més infants o joves exerceixen abús de poder sobre un/a altre/a.

Aquest curs forma part del pla de formació vinculat al projecte ACELLEC Digital, un projecte destinat a microempreses i a persones treballadores autònomes que ocupin fins a 10 treballadores a jornada sencera, i està subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya.

En aquest curs coneixeràs eines de gestió telemàtiques per a la teva empresa.

Aquest curs és una eina de sensibilització per desemmascarar la violència masclista i els estereotips de gènere, tan presents a la nostra societat. També pretén dotar d’eines d’intervenció davant aquest tipus de situacions.

La comunicació forma part del teu dia a dia. Dominar les teves habilitats comunicatives et facilitarà la relació amb altres persones i serà un bon recurs per assolir els reptes amb els que t'aniràs trobant. Si vols millorar la teva comunicació i la teva forma d’expressar-te, en aquesta formació et proporcionarem els coneixements i les habilitats necessàries.

Mai abans ens havíem trobat davant d'un canvi de paradigma com el que estem vivint des de fa un any. Com hem fet sempre, hem trobat la forma d'adaptar-nos a la nova situació i moltes de les feines que abans feiem al despatx, envoltats de companys i companyes, ara les fem sols a casa utilitzant eines digitals per al teletreball.


Malgrat tot...

Les utilitzem correctament?

Utilitzem les eines més adequades per a la nostra situació?

Coneixem totes les possibilitats que tenim al nostra abast per ser més àgils i treballar de manera col·laborativa?

El joc és una eina molt poderosa a través de la qual podem potenciar habilitats personals com la concentració o l'esforç, afrontar i superar reptes de forma cooperativa, estimular la creativitat... Aquest curs et permetrà iniciar-te en el món de la gamificació i utilitzar els seus beneficis per enfortir el teu equip.

Aprofitar els conflictes per créixer, i resoldre’ls de manera satisfactòria per a totes les parts és tot un art, i necessita molta experiència. En aquest curs et donarem eines i recursos per treure’n el màxim profit, minimitzant el cost emocional de la gestió dels conflictes.

Quan parlem de Mindfulness parlem d’atenció plena, de ser conscient del moment present parant atenció de forma intencionada, sense jutjar i sense tractar de controlar. La seva pràctica habitual t’ajudarà a reduir l’estrès i l’ansietat, potenciarà la teva atenció i concentració en el teu dia a dia.


Amb aquest curs et donem l’oportunitat de tornar a prendre el control de la teva vida i respondre de forma conscient a les situacions i reptes de la vida quotidiana.

La intel·ligència emocional és la capacitat de reconèixer els nostres propis sentiments i els dels altres, de motivar-nos i de gestionar les nostres relacions. Amb aquest curs aprendràs a identificar les teves emocions des d'una vessant teòrica i vivencial, per afrontar de manera conscient els reptes que ens trobem diàriament.

En els darreres temps estan augmentant un nou tipus d’addiccions que ja no es vinculen al consum de substàncies, sinó a actes socialment acceptats. Estem parlant de l’ús sense control de les noves tecnologies presents als mòbils, tàblets, ordinadors i vídeojocs entre d’altres, que està fent augmentar el nombre d’infants i adolescents addictes a aquest tipus de tecnologies.

Amb aquest curs aprendràs a identificar els factors de risc i les bases d’aquestes noves addicions.

La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.

Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.

Amb aquest curs aprendràs a fomentar la igualtat d’oportunitats entre homes i dones i a promoure una cultura laboral no discriminatòria. A través dels diversos mòduls, aprofundiràs en les desigualtats de gènere i en com revertir-les, coneixeràs la importància d’incorporar la mirada interseccional a la feina i descobriràs eines per millorar els usos del temps i la conciliació en el sí de la teva organització.

Detectar, reconduir i actuar davant de conductes potencialment agressives, és una de les responsabilitats dels equips d'educadores que intervenim en els diferents projectes educatius. Aquest curs et proporcionarà les tècniques i eines necessàries per actuar davant d'aquestes conductes, alhora que t'ajudarà evitar la seva aplicació.

Les al·lèrgies i intoleràncies alimentàries (AIA’s) són reaccions adverses als aliments, atribuïbles a la ingesta, el contacte o la inhalació d’un aliment, o algun dels seus components.

L'única manera eficaç de prevenir les al·lèrgies i les intoleràncies alimentàries és suprimir de la dieta els aliments que les causen, i per poder fer-ho cal identificar-los. Per aquest motiu és imprescindible disposar d'informació detallada sobre la composició dels aliments i, en concret, dels ingredients que pertanyen als grups d'aliments identificats com a al·lergògenes potencials.

Aquest curs és una eina de sensibilització per desemmascarar la violència masclista i els estereotips de gènere, tan presents a la nostra societat. També pretén dotar d’eines d’intervenció davant aquest tipus de situacions.

Què entenem per mediació? Què és un professional de joventut?

En aquest curs treballarem temes com la resolució de conflictes, la intel.ligència emocional i la comunicació, entre altres.

Endinsa't en l'àmbit de joventut a nivell professional!

Aprofitar els conflictes per créixer, i resoldre’ls de manera satisfactòria per a totes les parts és tot un art, i necessita molta experiència. En aquest curs et donarem eines i recursos per treure’n el màxim profit, minimitzant el cost emocional de la gestió dels conflictes.

Quan parlem de Mindfulness parlem d’atenció plena, de ser conscient del moment present parant atenció de forma intencionada, sense jutjar i sense tractar de controlar. La seva pràctica habitual t’ajudarà a reduir l’estrès i l’ansietat, potenciarà la teva atenció i concentració en el teu dia a dia.


Amb aquest curs et donem l’oportunitat de tornar a prendre el control de la teva vida i respondre de forma conscient a les situacions i reptes de la vida quotidiana.

El joc és una eina molt poderosa a través de la qual podem potenciar habilitats personals com la concentració o l'esforç, afrontar i superar reptes de forma cooperativa, estimular la creativitat... Aquest curs et permetrà iniciar-te en el món de la gamificació i utilitzar els seus beneficis per enfortir el teu equip.

Mai abans ens havíem trobat davant d'un canvi de paradigma com el que estem vivint des de fa un any. Com hem fet sempre, hem trobat la forma d'adaptar-nos a la nova situació i moltes de les feines que abans feiem al despatx, envoltats de companys i companyes, ara les fem sols a casa utilitzant eines digitals per al teletreball.


Malgrat tot...

Les utilitzem correctament?

Utilitzem les eines més adequades per a la nostra situació?

Coneixem totes les possibilitats que tenim al nostra abast per ser més àgils i treballar de manera col·laborativa?

La comunicació forma part del teu dia a dia. Dominar les teves habilitats comunicatives et facilitarà la relació amb altres persones i serà un bon recurs per assolir els reptes amb els que t'aniràs trobant. Si vols millorar la teva comunicació i la teva forma d’expressar-te, en aquesta formació et proporcionarem els coneixements i les habilitats necessàries.

La intel·ligència emocional és la capacitat de reconèixer els nostres propis sentiments i els dels altres, de motivar-nos i de gestionar les nostres relacions. Amb aquest curs aprendràs a identificar les teves emocions des d'una vessant teòrica i vivencial, per afrontar de manera conscient els reptes que ens trobem diàriament.

En aquest curs aprendreu a evitar accidents o minimitzar-ne les lesions que se'n deriven, partint de les primeres atencions en cas d'accident. D'aquesta primera actuació dependrà l'estat i la recuperació de la víctima.

És tant important saber què fer, com prendre consciència d'allò que no s’ha de fer a una persona que necessita ajuda. Aquest curs us permetrà adquirir els coneixements i habilitats suficients per aplicar i avaluar les tècniques de Suport Vital Bàsic.

La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.

Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.

En els darreres temps estan augmentant un nou tipus d’addiccions que ja no es vinculen al consum de substàncies, sinó a actes socialment acceptats. Estem parlant de l’ús sense control de les noves tecnologies presents als mòbils, tàblets, ordinadors i vídeojocs entre d’altres, que està fent augmentar el nombre d’infants i adolescents addictes a aquest tipus de tecnologies.

Amb aquest curs aprendràs a identificar els factors de risc i les bases d’aquestes noves addicions.

Les al·lèrgies i intoleràncies alimentàries (AIA’s) són reaccions adverses als aliments, atribuïbles a la ingesta, el contacte o la inhalació d’un aliment, o algun dels seus components.

L'única manera eficaç de prevenir les al·lèrgies i les intoleràncies alimentàries és suprimir de la dieta els aliments que les causen, i per poder fer-ho cal identificar-los. Per aquest motiu és imprescindible disposar d'informació detallada sobre la composició dels aliments i, en concret, dels ingredients que pertanyen als grups d'aliments identificats com a al·lergògenes potencials.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Detectar, reconduir i actuar davant de conductes potencialment agressives, és una de les responsabilitats dels equips d'educadores que intervenim en els diferents projectes educatius. Aquest curs et proporcionarà les tècniques i eines necessàries per actuar davant d'aquestes conductes, alhora que t'ajudarà evitar la seva aplicació.

Què entenem per mediació? Què és un professional de joventut?

En aquest curs treballarem temes com la resolució de conflictes, la intel.ligència emocional i la comunicació, entre altres.

Endinsa't en l'àmbit de joventut a nivell professional!

El patrimoni cultural ens ofereix una potent eina per a la comprensió de la història i el treball en valors però, per a que l’aprenentatge sigui significatiu, cal assegurar una bona tasca en la mediació. 

La figura del o la mediadora és clau per a dotar de significat a allò que el patrimoni cultural, material o immaterial, pot aportar-nos. I l’èxit del procés d’aprenentatge dependrà en gran mesura de les estratègies emprades per a fer-lo accessible, amè i significatiu. 

Com si d’una recepta gastronòmica es tractés, en aquest curs de 10 hores coneixerem els ingredients bàsics per a aconseguir una bona praxis en la mediació, equilibrada, i amb el seu punt just de sal.

Sobre el Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat hi ha moltes opinions, hi convivim, i molts cops generalitzem i exagerem sense saber que ho fem.

En aquesta formació començarem analitzant falsos mites per ajudar a reduir estigmes i acabarem creant plans de treball per actuar com agents educatius.

En aquest curs volem ajudar-te a identificar un nen amb Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat (TDA/H) i saber com tractar-lo, aprenent varietat de recursos i tècniques per el seu tractament. 

Aprofitar els conflictes per créixer, i resoldre’ls de manera satisfactòria per a totes les parts és tot un art, i necessita molta experiència. En aquest curs et donarem eines i recursos per treure’n el màxim profit, minimitzant el cost emocional de la gestió dels conflictes.

La dislèxia o trastorn específic de la lectura és una paraula que estem sentint en els darrers anys i que encara requereix de la nostra atenció per poder acompanyar a les persones amb dislèxia. El sistema educatiu està molt basat en la lecto-escriptura, què succeeix quan les dificultats es presenten en aquesta àrea? Com es senten les persones, com ho resolen? I el seu voltant, sap abordar-ho? En aquesta formació pots actualitzar-te i contribuir!



En aquest curs aprendreu a evitar accidents o minimitzar-ne les lesions que se'n deriven, partint de les primeres atencions en cas d'accident. D'aquesta primera actuació dependrà l'estat i la recuperació de la víctima.

És tant important saber què fer, com prendre consciència d'allò que no s’ha de fer a una persona que necessita ajuda. Aquest curs us permetrà adquirir els coneixements i habilitats suficients per aplicar i avaluar les tècniques de Suport Vital Bàsic.

L’educació equitativa i de qualitat, parteix de la base que cada criatura és diferent i cal donar-li una resposta personalitzada i també de qualitat. 

La intenció final d'aquesta formació serà suprimir barreres per a l’aprenentatge i la participació. Aprenentatge on desenvoluparem el seu potencial, i participació on desenvoluparem la seva part social i emocional.



Sobre el Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat hi ha moltes opinions, hi convivim, i molts cops generalitzem i exagerem sense saber que ho fem.

En aquesta formació començarem analitzant falsos mites per ajudar a reduir estigmes i acabarem creant plans de treball per actuar com agents educatius.

En aquest curs volem ajudar-te a identificar un nen amb Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat (TDA/H) i saber com tractar-lo, aprenent varietat de recursos i tècniques per el seu tractament. 

La intervenció dins el món educatiu té una gran rellevància en l'evolució dels nens i nenes diagnosticats amb algun trastorn de l'espectre autista, per tant els seus respectius educador/es poden contribuir activament en el seu desenvolupament i benestar.

Les criatures diagnosticades de TEA es troben dins el grup de persones amb necessitats dins del món de la diversitat, el que significa que precisen d'una metodologia adaptada, reforç escolar i adaptació del currículum escolar.

Hi ha diverses teràpies i intervencions conductuals dissenyades per remeiar els trets característics específics i aportar una millora substancial en la qualitat de vida dels infants diagnosticats amb TEA; partint de que els trastorns de l'espectre autista no tenen cura, per que no són cap malaltia.

La intel·ligència emocional és la capacitat de reconèixer els nostres propis sentiments i els dels altres, de motivar-nos i de gestionar les nostres relacions. Amb aquest curs aprendràs a identificar les teves emocions des d'una vessant teòrica i vivencial, per afrontar de manera conscient els reptes que ens trobem diàriament.

La formació s’emmarca dins la col·laboració entre Escola Efa i el Programa PDA Bullying d’Equip SEER (Salut i Educació Emocional), neix com una iniciativa global que pretén donar una resposta oberta a tota la comunitat del lleure educatiu, responent així a la necessitat actual de progrés en l’abordatge del fenomen Bullying. 

L'Equip SEER defineix “Bullying” com: persecució moral i/o física, sempre psicològica, que neix a entorns educatius on un o més infants o joves exerceixen abús de poder sobre un/a altre/a.

Aquest curs és una eina de sensibilització per desemmascarar la violència masclista i els estereotips de gènere, tan presents a la nostra societat. També pretén dotar d’eines d’intervenció davant aquest tipus de situacions.

El joc és una eina molt poderosa a través de la qual podem potenciar habilitats personals com la concentració o l'esforç, afrontar i superar reptes de forma cooperativa, estimular la creativitat... Aquest curs et permetrà iniciar-te en el món de la gamificació i utilitzar els seus beneficis per enfortir el teu equip.

En els darreres temps estan augmentant un nou tipus d’addiccions que ja no es vinculen al consum de substàncies, sinó a actes socialment acceptats. Estem parlant de l’ús sense control de les noves tecnologies presents als mòbils, tàblets, ordinadors i vídeojocs entre d’altres, que està fent augmentar el nombre d’infants i adolescents addictes a aquest tipus de tecnologies.

Amb aquest curs aprendràs a identificar els factors de risc i les bases d’aquestes noves addicions.

La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.

Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.

En aquest curs aprendreu a evitar accidents o minimitzar-ne les lesions que se'n deriven, partint de les primeres atencions en cas d'accident. D'aquesta primera actuació dependrà l'estat i la recuperació de la víctima.

És tant important saber què fer, com prendre consciència d'allò que no s’ha de fer a una persona que necessita ajuda. Aquest curs us permetrà adquirir els coneixements i habilitats suficients per aplicar i avaluar les tècniques de Suport Vital Bàsic.

La intel·ligència emocional és la capacitat de reconèixer els nostres propis sentiments i els dels altres, de motivar-nos i de gestionar les nostres relacions. Amb aquest curs aprendràs a identificar les teves emocions des d'una vessant teòrica i vivencial, per afrontar de manera conscient els reptes que ens trobem diàriament.

La comunicació forma part del teu dia a dia. Dominar les teves habilitats comunicatives et facilitarà la relació amb altres persones i serà un bon recurs per assolir els reptes amb els que t'aniràs trobant. Si vols millorar la teva comunicació i la teva forma d’expressar-te, en aquesta formació et proporcionarem els coneixements i les habilitats necessàries.

Mai abans ens havíem trobat davant d'un canvi de paradigma com el que estem vivint des de fa un any. Com hem fet sempre, hem trobat la forma d'adaptar-nos a la nova situació i moltes de les feines que abans feiem al despatx, envoltats de companys i companyes, ara les fem sols a casa utilitzant eines digitals per al teletreball.


Malgrat tot...

Les utilitzem correctament?

Utilitzem les eines més adequades per a la nostra situació?

Coneixem totes les possibilitats que tenim al nostra abast per ser més àgils i treballar de manera col·laborativa?

Quan parlem de Mindfulness parlem d’atenció plena, de ser conscient del moment present parant atenció de forma intencionada, sense jutjar i sense tractar de controlar. La seva pràctica habitual t’ajudarà a reduir l’estrès i l’ansietat, potenciarà la teva atenció i concentració en el teu dia a dia.


Amb aquest curs et donem l’oportunitat de tornar a prendre el control de la teva vida i respondre de forma conscient a les situacions i reptes de la vida quotidiana.

Aprofitar els conflictes per créixer, i resoldre’ls de manera satisfactòria per a totes les parts és tot un art, i necessita molta experiència. En aquest curs et donarem eines i recursos per treure’n el màxim profit, minimitzant el cost emocional de la gestió dels conflictes.

Què entenem per mediació? Què és un professional de joventut?

En aquest curs treballarem temes com la resolució de conflictes, la intel.ligència emocional i la comunicació, entre altres.

Endinsa't en l'àmbit de joventut a nivell professional!

Les al·lèrgies i intoleràncies alimentàries (AIA’s) són reaccions adverses als aliments, atribuïbles a la ingesta, el contacte o la inhalació d’un aliment, o algun dels seus components.

L'única manera eficaç de prevenir les al·lèrgies i les intoleràncies alimentàries és suprimir de la dieta els aliments que les causen, i per poder fer-ho cal identificar-los. Per aquest motiu és imprescindible disposar d'informació detallada sobre la composició dels aliments i, en concret, dels ingredients que pertanyen als grups d'aliments identificats com a al·lergògenes potencials.

Detectar, reconduir i actuar davant de conductes potencialment agressives, és una de les responsabilitats dels equips d'educadores que intervenim en els diferents projectes educatius. Aquest curs et proporcionarà les tècniques i eines necessàries per actuar davant d'aquestes conductes, alhora que t'ajudarà evitar la seva aplicació.

La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.

Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.