Cursos disponibles

L’adolescència és l’etapa de transició entre la infantesa i l’edat adulta, un moment de canvis físics i psicològics que pot generar incertesa i temors, i també una oportunitat per desenvolupar fortaleses i creixement personal. No està exempta de desafiaments tant per als adolescents com per als adults que els acompanyem en està etapa.

En aquest curs t’ensenyarem els conceptes claus i metodologies per a que el treball amb ells sigui enriquidor i els ajudi a desenvolupar les serves fortaleses

Evitar l’abús infantil als projectes educatius és una responsabilitat dels professionals que els desenvolupen. Per fer-ho, és molt important detectar i respondre a situacions que amenacen el benestar i el desenvolupament dels infants i joves. Els projectes educatius han d’assegurar un entorn segur pels infants i vetllar perquè no es donin situacions de vulnerabilitat.

Amb aquest curs podràs adquirir els coneixements i les competències necessàries per prevenir, detectar i actuar davant de situacions d’abús o de la revelació d’un abús.

El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

Proposta formativa basada en la disciplina de l’artteràpia, a través de tallers vivencials tractant d'identificar les pròpies capacitats i recursos i ampliant l'experiència per a l’acompanyament de persones en entorns socioeducatius.

Curs DEMO del projecte A Mida 2023

Sobre el Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat hi ha moltes opinions, hi convivim, i molts cops generalitzem i exagerem sense saber que ho fem.

En aquesta formació començarem analitzant falsos mites per ajudar a reduir estigmes i acabarem creant plans de treball per actuar com agents educatius.

En aquest curs volem ajudar-te a identificar un nen amb Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat (TDA/H) i saber com tractar-lo, aprenent varietat de recursos i tècniques per el seu tractament. 

Un pas més enllà en el procés avaluatiu dels curso, per fer-lo el més objectiu i equilibrat possible

Fa més de deu anys que oferim formació online des de l'escola Efa. En tot aquest temps el nombre de professionals que col·laboreu amb nosaltres, així com el nombre de cursos que oferim, ha crescut molt, especialment arrel de la pandèmia.

Sempre hem apostat per millorar la qualitat dels cursos que oferim, en estreta col·laboració amb les persones que els tutoritzeu. Ara ens plantegem un nou repte, amb el que també volem comptar amb vosaltres, la implantació d'un model comú d'avaluació.

Hem creat aquest espai per presentar-vos-el i que també el pugueu feu vostre, adaptant-lo a la realitat dels cursos que fem plegats.

Eines de disseny tecnopedagògic

prova office

Demo per a formadors/es

L'Escola Efa compta amb un equip estable i flexible, especialitzat en lleure educatiu. Els membres del claustre de lleure són un equip de professionals del sector amb experiència en docència que treballen en equip per donar el millor als gups de monitors/es i directors/es que s'estan formant.

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Les al·lèrgies i intoleràncies alimentàries (AIA’s) són reaccions adverses als aliments, atribuïbles a la ingesta, el contacte o la inhalació d’un aliment, o algun dels seus components.

L'única manera eficaç de prevenir les al·lèrgies i les intoleràncies alimentàries és suprimir de la dieta els aliments que les causen, i per poder fer-ho cal identificar-los. Per aquest motiu és imprescindible disposar d'informació detallada sobre la composició dels aliments i, en concret, dels ingredients que pertanyen als grups d'aliments identificats com a al·lergògenes potencials.

Evitar l’abús infantil als projectes educatius és una responsabilitat dels professionals que els desenvolupen. Per fer-ho, és molt important detectar i respondre a situacions que amenacen el benestar i el desenvolupament dels infants i joves. Els projectes educatius han d’assegurar un entorn segur pels infants i vetllar perquè no es donin situacions de vulnerabilitat.

Amb aquest curs podràs adquirir els coneixements i les competències necessàries per prevenir, detectar i actuar davant de situacions d’abús o de la revelació d’un abús.

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Aquesta formació té per objectiu enriquir els professionals que intervenen de manera directa amb infants, proporcionar-los eines pràctiques per facilitar la inclusió d'infants amb Trastorn de l'Espectre Autista (TEA) i dislèxia en entorns educatius no formals.

El curs se centra a oferir estratègies i recursos per dissenyar propostes adaptades a les necessitats específiques d'aquests infants. Els participants aprendran a reconèixer conceptes clau i a promoure un ambient empàtic i inclusiu, col·laborant amb famílies i altres professionals per fomentar la sensibilitat i la comprensió de la diversitat.

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

La formació s’emmarca dins la col•laboració entre Escola Efa i el Programa PDA Bullying d’Equip SEER (Salut i Educació Emocional), neix com una iniciativa global que pretén donar una resposta oberta a tota la comunitat del lleure educatiu, responent així a la necessitat actual de progrés en l’abordatge del fenomen Bullying. 

L'Equip SEER defineix “Bullying” com: persecució moral i/o física, sempre psicològica, que neix a entorns educatius on un o més infants o joves exerceixen abús de poder sobre un/a altre/a.

Els equips que treballem en àmbits socials, educatius i culturals ens estem formant contínuament en l’àmbit de la lluita contra les discriminacions i l’inclusió:  l’antirracisme, els feminismes, la lluita de les persones LGTBI,... i un llarg etcètera. Tanmateix, no es tracta tant d’anar sumant ulleres, sinó de combinar-les. 1+1 no sempre és igual a 2! 

Sabem que treballem en realitats complexes, amb situacions canviants i ciutadania diversa des de diferents perspectives. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

La intervenció dins el món educatiu té una gran rellevància en l'evolució dels nens i nenes diagnosticats amb algun trastorn de l'espectre autista, per tant els seus respectius educador/es poden contribuir activament en el seu desenvolupament i benestar.

Les criatures diagnosticades de TEA es troben dins el grup de persones amb necessitats dins del món de la diversitat, el que significa que precisen d'una metodologia adaptada, reforç escolar i adaptació del currículum escolar.

Hi ha diverses teràpies i intervencions conductuals dissenyades per remeiar els trets característics específics i aportar una millora substancial en la qualitat de vida dels infants diagnosticats amb TEA; partint de que els trastorns de l'espectre autista no tenen cura, per que no són cap malaltia.

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

La intervenció dins el món educatiu té una gran rellevància en l'evolució dels nens i nenes diagnosticats amb algun trastorn de l'espectre autista, per tant els seus respectius educador/es poden contribuir activament en el seu desenvolupament i benestar.

Les criatures diagnosticades de TEA es troben dins el grup de persones amb necessitats dins del món de la diversitat, el que significa que precisen d'una metodologia adaptada, reforç escolar i adaptació del currículum escolar.

Hi ha diverses teràpies i intervencions conductuals dissenyades per remeiar els trets característics específics i aportar una millora substancial en la qualitat de vida dels infants diagnosticats amb TEA; partint de que els trastorns de l'espectre autista no tenen cura, per que no són cap malaltia.

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Els trastorns alimentaris com l'anorèxia nerviosa, bulímia nerviosa o el trastorn per afartament es caracteritzen normalment, per una alteració de la conducta davant els aliments, ja sigui per excés o per defecte.

Es consideren greus perquè tenen conseqüències físiques, psicològiques i socials. 

Habitualment considerem la franja entre els 12 i els 24 anys com la més vulnerable però ja ens comencem a trobar molts casos que ronden als 8-9 anys.

La família i l’educació formal han d'estar alerta i controlar els hàbits d'alimentació i els estats d’ànim de les criatures. 

L'ajuda terapèutica és necessària en pràcticament tots els casos. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.

Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.

Les tendències futures dels menjadors escolars estan influenciades per una consciència creixent sobre la importància d'una alimentació saludable, sostenible i equitativa per als estudiants.

En aquest curs treballarem algunes de les principals tendències que s'entreveuen per als menjadors escolars, sempre des del punt de vista de la sostenibilitat i el compromís social, perquè entenem la sostenibilitat de manera àmplia i creiem fermament que aquesta depèn de molts factors i que es materialitza, no només en el producte que servim, sinó també amb les relacions comercials que es donen des del camp al plat.


Quan ens sentim al límit o tenim la sensació que perdem el control de la situació és possible que explotem, ens enfadem, amenacem, cridem, castiguem… treballarem sobre què sentim en aquests moments, què podem fer i també practicarem com fer-ho. Poder comunicar-ho a qui tenim al davant de forma respectuosa (infants, adolescents o adults). És un taller que aporta reflexió, pràctica amb situacions que us trobeu en els vostres dies.

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

La intel·ligència emocional és la capacitat de reconèixer els nostres propis sentiments i els dels altres, de motivar-nos i de gestionar les nostres relacions. Amb aquest curs aprendràs a identificar les teves emocions des d'una vessant teòrica i vivencial, per afrontar de manera conscient els reptes que ens trobem diàriament.

La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.

Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.

Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.

Un curs per identificar els aspectes claus de les mesures de millora de la qualitat i la sostenibilitat de 

l’alimentació i conèixer aspectes bàsics de la nutrició i l’alimentació saludable vinculats al menjador escolar.

Un curs per identificar els aspectes claus de les mesures de millora de la qualitat i la sostenibilitat de 

l’alimentació i conèixer aspectes bàsics de la nutrició i l’alimentació saludable vinculats al menjador escolar.

La formació s’emmarca dins la col•laboració entre Escola Efa i el Programa PDA Bullying d’Equip SEER (Salut i Educació Emocional), neix com una iniciativa global que pretén donar una resposta oberta a tota la comunitat del lleure educatiu, responent així a la necessitat actual de progrés en l’abordatge del fenomen Bullying. 

L'Equip SEER defineix “Bullying” com: persecució moral i/o física, sempre psicològica, que neix a entorns educatius on un o més infants o joves exerceixen abús de poder sobre un/a altre/a.

La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.

Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.

Quan parlem de Mindfulness parlem d’atenció plena, de ser conscient del moment present parant atenció de forma intencionada, sense jutjar i sense tractar de controlar. La seva pràctica habitual t’ajudarà a reduir l’estrès i l’ansietat, potenciarà la teva atenció i concentració en el teu dia a dia.


Amb aquest curs et donem l’oportunitat de tornar a prendre el control de la teva vida i respondre de forma conscient a les situacions i reptes de la vida quotidiana.

Quan ens sentim al límit o tenim la sensació que perdem el control de la situació és possible que explotem, ens enfadem, amenacem, cridem, castiguem… treballarem sobre què sentim en aquests moments, què podem fer i també practicarem com fer-ho. Poder comunicar-ho a qui tenim al davant de forma respectuosa (infants, adolescents o adults). És un taller que aporta reflexió, pràctica amb situacions que us trobeu en els vostres dies.

Quan parlem de Mindfulness parlem d’atenció plena, de ser conscient del moment present parant atenció de forma intencionada, sense jutjar i sense tractar de controlar. La seva pràctica habitual t’ajudarà a reduir l’estrès i l’ansietat, potenciarà la teva atenció i concentració en el teu dia a dia.


Amb aquest curs et donem l’oportunitat de tornar a prendre el control de la teva vida i respondre de forma conscient a les situacions i reptes de la vida quotidiana.

Quan ens sentim al límit o tenim la sensació que perdem el control de la situació és possible que explotem, ens enfadem, amenacem, cridem, castiguem… treballarem sobre què sentim en aquests moments, què podem fer i també practicarem com fer-ho. Poder comunicar-ho a qui tenim al davant de forma respectuosa (infants, adolescents o adults). És un taller que aporta reflexió, pràctica amb situacions que us trobeu en els vostres dies.

Quan parlem de Mindfulness parlem d’atenció plena, de ser conscient del moment present parant atenció de forma intencionada, sense jutjar i sense tractar de controlar. La seva pràctica habitual t’ajudarà a reduir l’estrès i l’ansietat, potenciarà la teva atenció i concentració en el teu dia a dia.


Amb aquest curs et donem l’oportunitat de tornar a prendre el control de la teva vida i respondre de forma conscient a les situacions i reptes de la vida quotidiana.

Quan parlem de Mindfulness parlem d’atenció plena, de ser conscient del moment present parant atenció de forma intencionada, sense jutjar i sense tractar de controlar. La seva pràctica habitual t’ajudarà a reduir l’estrès i l’ansietat, potenciarà la teva atenció i concentració en el teu dia a dia.


Amb aquest curs et donem l’oportunitat de tornar a prendre el control de la teva vida i respondre de forma conscient a les situacions i reptes de la vida quotidiana.

Els trastorns alimentaris com l'anorèxia nerviosa, bulímia nerviosa o el trastorn per afartament es caracteritzen normalment, per una alteració de la conducta davant els aliments, ja sigui per excés o per defecte.

Es consideren greus perquè tenen conseqüències físiques, psicològiques i socials. 

Habitualment considerem la franja entre els 12 i els 24 anys com la més vulnerable però ja ens comencem a trobar molts casos que ronden als 8-9 anys.

La família i l’educació formal han d'estar alerta i controlar els hàbits d'alimentació i els estats d’ànim de les criatures. 

L'ajuda terapèutica és necessària en pràcticament tots els casos. 

La formació s’emmarca dins la col•laboració entre Escola Efa i el Programa PDA Bullying d’Equip SEER (Salut i Educació Emocional), neix com una iniciativa global que pretén donar una resposta oberta a tota la comunitat del lleure educatiu, responent així a la necessitat actual de progrés en l’abordatge del fenomen Bullying. 

L'Equip SEER defineix “Bullying” com: persecució moral i/o física, sempre psicològica, que neix a entorns educatius on un o més infants o joves exerceixen abús de poder sobre un/a altre/a.

Un curs per identificar els aspectes claus de les mesures de millora de la qualitat i la sostenibilitat de 

l’alimentació i conèixer aspectes bàsics de la nutrició i l’alimentació saludable vinculats al menjador escolar.

Parlar davant una càmera és diferent a parlar en públic o comunicar-se a un grup. 

En aquest curs aprendrem eines per una bona comunicació, estruturarem un discurs en funció del temps i adquirerm confiança a l’hora de parlar davant de càmera.



A qui adrecem els projectes d’innovació social?

Com detectem necessitats reals? Les accions que dissenyem, tindran un impacte real sobre el públic objectiu a qui ens adrecem? I ells, què en pensen? Quins recursos hi adreço?

Aquestes preguntes són les que ens hem estat fent durant els darrers anys. La crisi econòmica i social viscuda ha obert les portes a millores en el disseny, implementació i avaluació de projectes d’innovació social. També ens ha ajuda a adonar-nos-en que treballar amb els usuaris finals i amb els stakeholders involucrats en el procés de disseny i implementació són condicions “sine qua non” per a l’èxit d’aquest tipus de projectes. Com ho fem però per canviar el marc d’actuació vigent? Com inclourem de manera efectiva i col·laborat iva a tots els implicats? Durant aquest curs intentarem donar unes pautes comunes d’actuació, treballarem amb casos reals (els vostres projectes) i en veurem exemples. Les sessions es realitzaran sota l’òptica del millor assoliment i inclusió dels ODS (i criteris de sostenibilitat) en els mateixos projectes i, també, sota una claríssima perspectiva de gènere. 

Aprofitar els conflictes per créixer, i resoldre’ls de manera satisfactòria per a totes les parts és tot un art, i necessita molta experiència. En aquest curs et donarem eines i recursos per treure’n el màxim profit, minimitzant el cost emocional de la gestió dels conflictes.

Quan ens sentim al límit o tenim la sensació que perdem el control de la situació és possible que explotem, ens enfadem, amenacem, cridem, castiguem… treballarem sobre què sentim en aquests moments, què podem fer i també practicarem com fer-ho. Poder comunicar-ho a qui tenim al davant de forma respectuosa (infants, adolescents o adults). És un taller que aporta reflexió, pràctica amb situacions que us trobeu en els vostres dies.

La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.

Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.

Els equips que treballem en àmbits socials, educatius i culturals ens estem formant contínuament en l’àmbit de la lluita contra les discriminacions i l’inclusió:  l’antirracisme, els feminismes, la lluita de les persones LGTBI,... i un llarg etcètera. Tanmateix, no es tracta tant d’anar sumant ulleres, sinó de combinar-les. 1+1 no sempre és igual a 2! 

Sabem que treballem en realitats complexes, amb situacions canviants i ciutadania diversa des de diferents perspectives. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Un curs per identificar els aspectes claus de les mesures de millora de la qualitat i la sostenibilitat de 

l’alimentació i conèixer aspectes bàsics de la nutrició i l’alimentació saludable vinculats al menjador escolar.

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Les al·lèrgies i intoleràncies alimentàries (AIA’s) són reaccions adverses als aliments, atribuïbles a la ingesta, el contacte o la inhalació d’un aliment, o algun dels seus components.

L'única manera eficaç de prevenir les al·lèrgies i les intoleràncies alimentàries és suprimir de la dieta els aliments que les causen, i per poder fer-ho cal identificar-los. Per aquest motiu és imprescindible disposar d'informació detallada sobre la composició dels aliments i, en concret, dels ingredients que pertanyen als grups d'aliments identificats com a al·lergògenes potencials.

La comunicació forma part del teu dia a dia. Dominar les teves habilitats comunicatives et facilitarà la relació amb altres persones i serà un bon recurs per assolir els reptes amb els que t'aniràs trobant. Si vols millorar la teva comunicació i la teva forma d’expressar-te, en aquesta formació et proporcionarem els coneixements i les habilitats necessàries.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Aquest curs és una eina de sensibilització per desemmascarar la violència masclista i els estereotips de gènere, tan presents a la nostra societat. També pretén dotar d’eines d’intervenció davant aquest tipus de situacions.

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Evitar l’abús infantil als projectes educatius és una responsabilitat dels professionals que els desenvolupen. Per fer-ho, és molt important detectar i respondre a situacions que amenacen el benestar i el desenvolupament dels infants i joves. Els projectes educatius han d’assegurar un entorn segur pels infants i vetllar perquè no es donin situacions de vulnerabilitat.

Amb aquest curs podràs adquirir els coneixements i les competències necessàries per prevenir, detectar i actuar davant de situacions d’abús o de la revelació d’un abús.

Els trastorns alimentaris com l'anorèxia nerviosa, bulímia nerviosa o el trastorn per afartament es caracteritzen normalment, per una alteració de la conducta davant els aliments, ja sigui per excés o per defecte.

Es consideren greus perquè tenen conseqüències físiques, psicològiques i socials. 

Habitualment considerem la franja entre els 12 i els 24 anys com la més vulnerable però ja ens comencem a trobar molts casos que ronden als 8-9 anys.

La família i l’educació formal han d'estar alerta i controlar els hàbits d'alimentació i els estats d’ànim de les criatures. 

L'ajuda terapèutica és necessària en pràcticament tots els casos. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Formació teórica-vivencial construida des de l'amor i el respecte a la nostra professió, per formadores professionals expertes mares de dia.

Dirigit a persones amb formació en l'àmbit educatiu o en la petita infància, que volguin treballar de mare/pare de dia.

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

La figura del monitor/a de suport a l'aula, garanteix la participació dins l’escola d’alumnes amb necessitats educatives especials.

Aquest és un curs que permet adquirir les nocions bàsiques en les principals competències d’aquest perfil professional.

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Curs Impartit per Iadin, Institut d'assessorament dietètic i nutricional S.L.

Curs dirigit a treballadors/es de cuines col·lectives, empreses alimentàries, menjadors escolars i totes aquelles persones que tinguin un contacte directe o indirecte amb aliments. 

Un curs per identificar els aspectes claus de les mesures de millora de la qualitat i la sostenibilitat de 

l’alimentació i conèixer aspectes bàsics de la nutrició i l’alimentació saludable vinculats al menjador escolar.

Proposta formativa basada en la disciplina de l’artteràpia, a través de tallers vivencials tractant d'identificar les pròpies capacitats i recursos i ampliant l'experiència per a l’acompanyament de persones en entorns socioeducatius.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

Aquesta formació correspon a les 25 hores de formació on line integrades al curs de 310 hores de Monitors/es d'Activitats de Lleure Infantil i Juvenil.

Per accedir al curs necessites el nom d'usuari i contrasenya que et facilitarem des de l'Escola Efa.

El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.