Formulari d'inscripció

Director i directora de lleure

camp obligatori

Dades d'identificació

format: xx-xx-xxxx

L'escola es possarà en contacte amb tu per fer les adaptacions corresponents

Dades de contacte

Documentació

Heu d'adjuntar un pdf o una imatge del vostre document d'identitat (ambdues cares) amb una mida màxima de 10MB
Pot tenir format pdf, jpg, png

Estudis / Laboral

Per inscriure't a aquest curs has de poder acreditar una de les 2 opcions.

Opció 1 Tinc el títol de monitor o monitora de lleure.

Opció 2 Puc acreditar simultàniament

Altres dades

Treballo per una empresa sòcia de l'Acellec

Ja he fet formació amb l'Escola Efa

Sóc soci/a de Ceesc
(Col·legi d'Educadors i Educadores Socials de Catalunya)

Sóc soci/a de Acppj
(Associació Catalana de Professionals de les Polítiques de Joventut)

Sóc alumne del centre El Musical de Bellaterra?

Sóc soci d'una entitat associada a la federació d'Ateneus de Catalunya?

Preu i opcions de pagament

L’Escola Efa es reserva el dret d'anul·lació dels cursos en cas que no hi hagi prou inscrits/es per poder realitzar el curs, retornant l'import del curs íntegre mitjançant transferència bancària.

L’alumne pot donar-se de baixa amb 15 dies d’antelació i se li retornarà el 70% de la quota. Una vegada passat aquest termini no es reemborsarà cap import, excepte si és per una causa mèdica documentalment justificada.

El preu del curs és 310 330

Aquesta opció de pagament et dirigirà a un entorn segur de pagament online.  Hauràs d'informar de les dades de la teva targeta de crèdit (número de targeta, caducitat de la targeta i codi de seguretat).
 Al finalitzar aquest tràmit la teva plaça al curs estarà CONFIRMADA.

Aquesta opció de pagament requereix que ens indiquis en quina empresa/entitat treballes.
Des de l'Escola Efa contactarem amb els responsables de formació per confirmar la inscripció.
Al finalitzar aquest tràmit la teva plaça al curs estarà RESERVADA.
  Et confirmarem la inscripció mitjançant un correu electrònic quan haguem contactat amb l'empresa/entitat.

Si necessites una atenció especial marca aquesta opció indicant la teva situació, en breu contactarem amb tu per trobar la millor opció.

Altres informacions

Autoritzacions i text legal

Autoritzo l’ús de les meves dades per rebre informació relacionada amb l’activitat que desenvolupa l’Escola Efa i l’Acellec.

Autoritzo que la meva imatge pugui aparèixer en fotografies corresponents a activitats lectives, complementàries i extres organitzades pel centre i publicades en pàgines web del centre, filmacions destinades a difusió pública no comercial, revistes o publicacions d’impremta o electròniques d’àmbit educatiu i presentacions digitals.

Autoritzo que el material elaborat per mi pugui ser publicat en blogs, wikis i altres espais de comunicació pública amb finalitat educativa.

La Fundació Catalana del Lleure Educatiu i Sociocultural, com a responsable del tractament, tractarà les teves dades amb la finalitat de gestionar la inscripció a aquesta activitat formativa. La base legítima és el teu consentiment, el qual pots revocar en qualsevol moment comunicant-lo a acellec@acellec.cat. No es cediran dades a tercers excepte per obligació legal. Pots accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com exercir altres drets consultant la informació addicional i detallada sobre protecció de dades a la nostra Política de Privacitat

He llegit i accepto les condicions contingudes en la política de privacitat sobre el tractament de les meves dades per gestionar la inscripció a aquesta activitat formativa