Formació contínua

Per a molts professionals del sector ja som l’escola de referència i els ajudem a millorar les seves competències acompanyats pels nostres formadors experts, i envoltats d’altres companys i companyes amb la mateixa dedicació professional.

És per això que la formació contínua, adreçada a persones treballadores en actiu, és un dels nostres pilars més importants. Amb ella apostem per la qualitat i el rigor professional i conjuguem la voluntat de servei i atenció social amb la realitat del mercat laboral. En aquest sentit, aprofitem la convocatòria d’ajuts del Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya, per complementar la nostra oferta formativa, amb cursos 100% subvencionats.

Si treballes en el sector del lleure educatiu i sociocultural et convidem a conèixer la nostra oferta formativa i el nostre servei d’intermediació i orientació laboral. Tanmateix, el Consorci disposa d’un cercador propi amb l’oferta formativa de tots els sectors.

Si el que vols és conèixer quins els serveis que oferim a les empreses del sector, has de saber que fem cursos a mida, consultoria en formació i oferim un servei especialitzat de coaching per a empreses. Contacta amb nosaltres demana’ns allò que necessites per optimitzar el teu projecte i el teu equip. I si no saps què necessites, però ho estàs buscant, t’ajudem a trobar-ho!

Contacta amb la Júlia Matons al telèfon 635 54 61 98 o al correu electrònic info@escolaefa.cat