Qui som?

L’Escola EFA és una iniciativa de l'Associació Catalana d’Empreses del Lleure, l’Educació i la Cultura, l'Acellec.

L’Escola EFA la gestiona la Fundació Catalana del Lleure Educatiu i Sociocultural.

L’impuls de l’educació i la cultura és la raó de ser de l’Escola Efa, i la formació de professionals per treballar aquests continguts des del temps de lleure i la proximitat amb els ciutadans el mitjà per aconseguir-ho.

La missió de l’Escola Efa és atendre les necessitats formatives i de qualificació dels professionals del lleure educatiu i sociocultural, atents sempre a la demanda de servei ciutadà i a la realitat econòmica i empresarial del país. Fem bandera de la qualitat i del rigor professional i conjuguem la voluntat de servei i atenció social amb la realitat del mercat laboral.

La nostra és una escola permanentment oberta a la innovació, activa en la recerca dels millors recursos formatius, emprenedora per obrir nous camps de treball i amb visió de futur per donar resposta a les demandes del mercat laboral i del sector.

En un catàleg no hi cap tot el que us podem oferir. Tot allò que no hi trobeu ens ho podeu demanar directament. Trobarem la clau que obre la porta del vostre projecte.

La formació dóna valor a l’empresa
El coneixement és el fonament del professional
Formació per treballar amb les persones
Lleure educatiu – Animació sociocultural - Gestió Cultural – Empresa