La nostra experta, la Mariona Sebastian, recomana evitar sempre els tres errors més habituals que es repeteixen en l’atenció al client.
En la societat en la que estem, tots som clients d'algú. Del forn on comprem aquell pa especial que cada cop és més difícil de trobar, del bar on anem cada matí a buscar la nostra dosis de cafeïna o d’aquella fruiteria on sempre ens aconsellen quina fruita hem de deixar fora de la nevera perquè encara està un pèl verda.
Per desgràcia, però, no sempre ens tracten com ens agradaria. Segur que has tingut alguna experiència com a client, de la qual has sortit pensant en el poc tacte que han tingut amb tu, i en que acaben de perdre un client de la forma més absurda.
I és que l'atenció a les persones és tot un art que val la pena dominar, especialment quan aquestes persones són, a més, els teus clients.
Per assegurar-te que la imatge que dones com empresa és positiva quan tu mateix o els teus treballadors ateneu als vostres clients, tant important és saber què heu de fer, com el que no hauríeu de fer mai.
La nostra experta, la Mariona Sebastian, recomana evitar sempre els tres errors més habituals que es repeteixen en l’atenció al client:
Si vols oferir un servei excel·lent als client, inscriu-te al nostre curs 100% subvencionat, que comencem el proper dijous 19 d’octubre.