Formació contínua subvencionada

L'oferta formativa subvencionada de l'Escola EFA està pensada per a professionals del sector del lleure, la cultura i l'educació que creuen en la formació contínua.
Cada persona és un món i tenim necessitats diferents, per aquest motiu a l'Escola Efa preparem una oferta de cursos variada

Per a molts professionals del sector ja som l’escola de referència i els ajudem a millorar les seves competències acompanyats pels nostres formadors experts, i envoltats d’altres companys i companyes amb la mateixa dedicació professional.

És per això que la formació contínua, adreçada a persones treballadores en actiu, és un dels nostres pilars més importants. Amb ella apostem per la qualitat i el rigor professional i conjuguem la voluntat de servei i atenció social amb la realitat del mercat laboral. En aquest sentit, aprofitem la convocatòria d’ajuts del Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya, per complementar la nostra oferta formativa, amb cursos 100% subvencionats.

Si treballes en el sector del lleure educatiu i sociocultural et convidem a conèixer la nostra oferta formativa i el nostre servei d’intermediació i orientació laboral

Tens la oportunitat de formar-te en cursos subvencionats que no tenen cap cost directe per a l'alumne, estan 100% subvencionats pel Consorci per a la Formació Continua de Catalunya.

Informa't de la OFERTA FORMATIVA

Contacta amb nosaltres si vols que t'orientem.  93 418 02 57 / 635 54 61 98 o al correu electrònic info@escolaefa.cat