Aquest estiu es formarà més de 500 joves en l’àmbit del lleure educatiu

L’oferta s’adreça als nois i noies que volen fer tasques de monitoratge, direcció i premonitoratge. Els cursos començaran a partir de mitjan juny i es programaran arreu de Catalunya.

L’EFA ha preparat una àmplia oferta de cursos de formació en l’àmbit del lleure educatiu aquest estiu, formarà més de 500 persones en cursos de directors, monitors i premonitors a partir de mitjan juny arreu del territori. Durant els mesos d’estiu l’Acellec multiplica l’oferta de cursos de formació coincidint amb l’aturada de les classes a batxillerat, cicles formatius i universitat . En concret, es programen cursos de direcció, de monitor de lleure i d’iniciació al monitoratge a Les Borges Blanques, Abrera, Sant Sadurní d’Anoia, Mora d’Ebre, Argentona, Martorell, Cambrils, Mataró, Saifores i Gandesa, entre d’altres municipis.

5.000 persones cada any

L’escola EFA forma cada any unes 5.000 persones a través dels 300 cursos i formacions que programa. Podreu consultar tota l’oferta de l’escola EFA. Una de les línies estratègiques de l’escola de formació de l’Acellec és ajudar a millorar les competències i les capacitats de les persones treballadores del lleure educatiu.