Noticies

Nou curs de Dinamització comunitària

L'escola EFA amplia la seva formació en Certificats Professionals i inclou el nou curs de Dinamització comunitària, una formació 100% subvencionada pel SOC.

Certificat de Professionalitat en Dinamització Comunitària

El certificat professional de Dinamització comunitària és la formació que et permetrà programar, organitzar, dinamitzar i avaluar actuacions d'intervenció social encaminades al desenvolupament de la participació ciutadana i a l'articulació de processos comunitaris. 

Aquest curs forma part del Programa de Formació d'Oferta en Àrees Prioritàries (FOAP) i està dirigit a persones majors de 18 anys, prioritàriament en situació d’atur i inscrites al SOC, tot i que també hi ha places per a treballadores assalariades (o autònomes). 

Dissenyat per a totes aquelles persones interessades a enfocar la seva carrera professional dins del sector sociocultural, el curs té una durada de 6 mesos en modalitat presencial. A l'Escola EFA l'hem programat amb inici el 24 de febrer i compta amb un total de 535 hores de formació, de les quals 120 hores són pràctiques. Podeu veure la informació i fer la inscripció del curs clicant aquí.

                                                                   

Saps que són els Certificats de Professionals?

Els certificats de professionals són documents oficials que acrediten les competències professionals i garanteixen que la persona que l'obté té els coneixements, les habilitats i les aptituds per desenvolupar una activitat laboral d'acord amb les exigències del mercat de treball. 

Webinar informatiu del curs de Dinamització Comunitària

Perquè podeu entendre millor els continguts del curs organitzem un webinar informatiu el dijous 13 de febrer a les 11h. Podeu fer la inscripció al webinar aquí.

Data i hora del webinar

📅Dijous 13 de febrer
🕛A les 11 h
💻 Online