Del 1 al 14 de febrer del 2021
10 h
45 €
40 €
Empreses: l'import d'aquest curs és bonificable a través de FUNDAE.
Per a més informació clica aquí.
Cada cop hi ha més famílies que opten per l’adopció com a métode d’ampliar la familia . Aquesta realitat ens fa adonar-nos de igual que tenir un fill o una filla per embaràs directa, l’adopció és un métode més pel qual cal preparar-se . Ens presenta singularitats diferents per a les quals cal donar resposta educativament, des de casa com des de l’educació formal i no formal.
Se sap que els processos d’adopció fins i tot dins les persones implicades estan carregats d’inexactituts i mites que acaben afectant a les famílies i per tant als seus components (entre ells les criatures adoptades)
Cal reciclar-nos i formar-nos vers el canvi social que vivim.
Dins aquesta formació com ens centrem en el món educatiu parlarem sempre de les necessitats post-adoptives, tot i que és un tema que cal treballar psicològicament durant el mateix procés.
La organització permet treballar de forma asincrònica. De forma que cada participant, dins dels límits d’inici i finalització de cada tasca, podrà realitzar el curs en moment que més li convingui.
Es dissenya preveient una càrrega de treball per l’alumne de 5 hores setmanals i es recomana connectar-se a la plataforma, com mínim, cada dos dies.
La comunicació amb el/la tutor/a es podrà realitzar a través de la plataforma moodle en la que es realitza el curs. Els seus dubtes es podran fer arribar a través de correu electrònic obtenint resposta en un temps màxim de 48 hores (excepte si la consulta es realitza en divendres).
Avaluació continuada i certificació
Per superar el curs s’han de realitzar totes les tasques en els terminis establerts (en el cas de que un alumne no pugui complir amb els terminis haurà de justificar-ho, prèviament, al tutor/a del curs, qui valorarà la possibilitat de fer una excepció).
Els terminis sempre seran setmanals, els mòduls s’obriran cada dilluns i s’hauran de realitzar les tasques abans del diumenge a les 23:55h.
La correcta realització de les tasques donarà dret a rebre la certificació que expedeix l’Escola Efa, Escola de Formació de l’Acellec.
EF003-21
Clara Vergés, psicòloga, assessora, coach i formadora.
Correu electrònic: info@escolaefa.cat