Curs de Premonitor d'Activitats de Lleure

Online Premonitors/es

Del 28 de desembre 2020 al 5 de gener del 2021.

En modalitat de videoconferències de 10 a 14h.

Preu socis

El curs de premonitors/es és un curs d'introducció al món de l'educació en el temps de lleure.

Persones entre 15 i 17 anys, interessades en formar-se com a monitors/es de lleure per desenvolupar-se com a professionals quan tinguin 18 anys.

1. Què és el lleure educatiu?  Què fa un monitor de lleure educatiu?
  2. Dels valors a les activitats. D’on surten les idees per fer les activitats?
  3. Com es preparen les activitats? La seguretat i la responsabilitat en l’execució.
  4. Recursos educatius: jocs, cançons i danses.
  5. Recursos educatius: contes, teatralització i tallers.

• Adquirir una visió àmplia i general del món del lleure.
  • Conviure amb els seus companys de curs amb la mateixa metodologia utilitzada en aquest món.
  • Practicar diverses tècniques educatives com jocs i tallers.

La comunicació amb el/la tutor/a es podrà realitzar a través de la plataforma moodle en la que es realitza el curs.

Per superar el curs s’han de realitzar totes les tasques en els terminis establerts (en el cas de que un alumne no pugui complir amb els terminis haurà de justificar-ho, prèviament, al tutor/a del curs, qui valorarà la possibilitat de fer una excepció).
La correcta realització de les tasques donarà dret a rebre la certificació que expedeix l’Escola Efa, Escola de Formació de l’Acellec.

Curs de Premonitor d'Activitats de Lleure

Per a joves de 15 a 17 anys