Ergonomia i Higiene Postural

Online   Subvencionat Salut

Del 15/02/2022 al 27/03/2022

La higiene postural és el conjunt de normes la funció principal de les quals és mantenir la postura correcta del cos durant les realització de les activitats de la vida diària. Prevenir i evitar lesions al sistema musculoesquelètic i mals d'esquena.

1. Ergonomia i higiene postural.

2. Disseny del lloc de treball.

3. Metodologia de valoració de riscos laborals.

4. Sistemes de prevenció.

- Donar importància al concepte d’ergonomia i la seva relació amb el disseny del lloc de treball.

- Conservar una bona higiene postural i aplicar la normativa vigent en prevenció de riscos i salut laboral derivats de l’organització del treball.

La organització permet treballar de forma asincrònica. De forma que cada participant, dins dels límits d’inici i finalització de cada tasca, podrà realitzar el curs en el moment que més li convingui.

Es dissenya preveient una càrrega de treball per l’alumne de 5 hores setmanals i es recomana connectar-se a la plataforma, com a mínim, cada dos dies.

Per superar el curs s’han de realitzar totes les tasques en els terminis establerts (en el cas de que un alumne no pugui complir amb els terminis haurà de justificar-ho, prèviament, al tutor/a del curs, qui valorarà la possibilitat de fer una excepció).

Ergonomia i Higiene Postural

Prevenir i evitar lesions al sistema musculoesquelètic i mals d'esquena.

T4.1-22

Cristian Raventós.