Fitxers d'imatge, so i vídeo. Primeres passes

Online   Subvencionat Actic

Del 29/03/2022 al 10/04/2022

Aprèn a buscar, gestionar i guardar imatges, vídeos i fitxers d'audio de forma fàcil i segura.

Aquest curs forma part de l’oferta formativa de l’escola Efa que t’ajudarà a preparar-te per a la certificació ACTIC de nivell bàsic de la Generalitat de Catalunya.

A totes aquelles persones, majors de 16 anys, amb uns coneixements mínims de les tecnologies d’informació i comunicació, que vulguin millorar-los i superar la prova d'acreditació ACTIC de la Generalitat de Catalunya.

• Traspassar informació gràfica i sonora entre dispositius
  • Convertir formats
  • Obtenir i tractar imatges fixes i en moviment
  • Obtenir i tractar informació sonora
  • Emmagatzemar i accedir a informació multimèdia

• Tractar la informació gràfica, sonora i imatges fixes i en moviment

La organització permet treballar de forma asincrònica. De forma que cada participant, dins dels límits d’inici i finalització de cada tasca, podrà realitzar el curs en el moment que més li convingui. Es dissenya preveient una càrrega de treball per l’alumne de 5 hores setmanals, i es recomana connectar-se a la plataforma, com a mínim, cada dos dies.

La comunicació amb el/la tutor/a es podrà realitzar a través de la plataforma moodle en la que es realitza el curs. Els dubtes es podran fer arribar a través de correu electrònic obtenint resposta en un temps màxim de 48 hores (excepte si la consulta es realitza en divendres).

Per superar el curs s’han de realitzar totes les tasques en els terminis establerts (en el cas de que un alumne no pugui complir amb els terminis haurà de justificar-ho, prèviament, al tutor/a del curs, qui valorarà la possibilitat de fer una excepció).

Fitxers d'imatge, so i vídeo. Primeres passes

Tractament de la informació gràfica, sonora i de la imatge en moviment. Preparació certificació ACTIC/C5. Nivell bàsic

ACTIC5.1-21

Montse Guiral, maestra y formadora en el ámbito educativo-tecnològico. Co-fundadora de la iniciativa EDUKEM-NOS, un centre de robòtica educativa, que té per objectiu apropar les noves tecnologies, la robòtica i la programació a la socientat, als infants i al sector educatiu.