Iniciació al monitoratge de lleure

Hores online

Preu socis

Descripció:

El curs de premonitors/es és un curs d'introducció al món de l'educació en el temps de lleure.

Dirigit a:

Persones entre 15 i 17 anys, interessades en formar-se com a monitors/es de lleure per desenvolupar-se com a professionals quan tinguin 18 anys.

Continguts:

1. Què és el lleure educatiu?  Què fa un monitor de lleure educatiu?
  2. Dels valors a les activitats. D’on surten les idees per fer les activitats?
  3. Com es preparen les activitats? La seguretat i la responsabilitat en l’execució.
  4. Recursos educatius: jocs, cançons i danses.
  5. Recursos educatius: contes, teatralització i tallers.

Objectius:

• Adquirir una visió àmplia i general del món del lleure.
  • Conviure amb els seus companys de curs amb la mateixa metodologia utilitzada en aquest món.
  • Practicar diverses tècniques educatives com jocs i tallers.

Metodologia:

Dilluns, dimarts, dimecres i dijous de 10 a 14h en streaming.

* Possibilitat de dur a terme una experiència de pràctiques de 20h.

Observacions:

La organització en aquest curs permet treballar de forma sincrònica.

La comunicació amb el/la tutor/a es podrà realitzar a través de la plataforma moodle en la que es realitza el curs. Els seus dubtes es podran fer arribar a través de correu electrònic obtenint resposta en un temps màxim de 48 hores (excepte si la consulta es realitza en divendres).

Avaluació continuada i certificació
Per superar el curs s’han de realitzar totes les tasques en els terminis establerts (en el cas de que un alumne no pugui complir amb els terminis haurà de justificar-ho, prèviament, al tutor/a del curs, qui valorarà la possibilitat de fer una excepció).
Els terminis sempre seran setmanals, els mòduls s’obriran cada dilluns i s’hauran de realitzar les tasques abans del diumenge a les 23:55h.

La correcta realització de les tasques donarà dret a rebre la certificació que expedeix l’Escola Efa, Escola de Formació de l’Acellec.

Inscriu-te aquí

Iniciació al monitoratge de lleure