Lideratge d'equips

Online Gestió empresarial

Del 24 de novembre del 2020 al 5 de gener del 2021.

Preu socis

Si ets líder d'un equip de persones, aquest curs t'ajudarà a canviar la forma d'observar-lo per trobar les oportunitats de millora que s'amaguen rera el dia a dia dels equips. També et permetrà millorar el teu propi lideratge, amb el qual arribaràs al màxim potencial del teu equip.

Coordinadors i coordinadores, caps de departament i qualsevol professional que lideri equips de persones i vulgui millorar el seu potencial.

1. Liderar-se un mateix per poder liderar als altres

4.8. Negociador
4.9. Honest

5. Resolució de conflictes en l'empresa

• Liderar equips amb consciencia i control d’un mateix.
  • Conèixer definir i identificar situacions de lideratge.
  • Definir objectius per un grup al qual has de liderar.
  • Incorporar eines de motivació en el lideratge d’equips.
  • Incorporar al lideratge de grup tècniques de negociació davant conflictes.

La organització permet treballar de forma asincrònica. De forma que cada participant, dins dels límits d’inici i finalització de cada tasca, podrà realitzar el curs en el moment que més li convingui.
Es dissenya preveient una càrrega de treball per l’alumne de 5 hores setmanals i es recomana connectar-se a la plataforma, com a mínim, cada dos dies.

La comunicació amb el/la tutor/a es podrà realitzar a través de la plataforma moodle en la que es realitza el curs. Els seus dubtes es podran fer arribar a través del correu electrònic obtenint resposta en un temps màxim de 48 hores (excepte si la consulta es realitza en divendres).

Per superar el curs s’han de realitzar totes les tasques en els terminis establerts (en el cas de que un alumne no pugui complir amb els terminis haurà de justificar-ho, prèviament, al tutor/a del curs i qui valorarà la possibilitat de fer una excepció).
La correcta realització de les tasques donarà dret a rebre la certificació que expedeix l’Escola Efa, Escola de Formació de l’Acellec.

Lideratge d'equips

Per a LÍDERS D'EQUIP en constant evolució

E129-20

Albert Soler, Enginyer de Telecomunicacions. Ha passat bona part de la seva carrera professional en el sector tecnològic, i en els darrers 10 anys s'ha format en el camp del desenvolupament personal. Actualment és soci i formador de [útil] en habilitats com lideratge, cohesió d’equips de treball, intel·ligència emocional, coaching i mindfulness.