Tècniques d'autoestima i creativitat per la resolució de conflictes

Dijous, 16 de juliol de 16:00 a 20:00
Divendres, 17 de juliol de 16:00 a 20:00
Dissabte, 18 de juliol de 09:00 a 13:00

Es plantejaran sessions amb una base pràctica que permetrà efectuar un aprenentatge vivencial i significatiu. Es fomentarà la participació activa de l'alumne a través de jocs i dinàmiques. Treballarem amb alguns recursos tècnics i didàctics com vídeos, fulls, llapis i colors, pissarra, music, etc. L'exigència serà gradual i enfocada cap a l'aprofitament de les capacitats i habilitats dels participants.

Totes les persones interessades.

Mínim de 8 alumnes i un màxim de 18 alumnes.

1. Jocs per a la convivència

-Trencant el gel i presentant-nos.
-El Amor propi en diferents situacions.
-Manera de relacionar-me amb altres persones i les coses.
-Punts forts i febles de la meva personalitat.
-Guanyant confiança en el que dic, el que faig i el que sento.

2. .Joc i exercicis de Creativitat teatral en grup

-Prejudicis, tabús i creences inculcades.
-Participo, gaudeixo per i per a mi.
-Penso en mi però aportant i compartint en grup.
-Formant part d'un equip i pensant com a equip.

3.-El treball associatiu

-Intercanvi d'opinions i maneres de pensar, parers, plantejament i treball de situacions i conflictes (dominància, exclusió, violència, agressivitat, menyspreu, etc).
-Recerca i propostes de solucions al conflicte.
-Aprofitament de nostres potencials (idiomes, capacitats artístiques, habilitats manuals, coneixements, etc).

• Reforçar la confiança en les nostres pròpies capacitats i habilitats, treballant les nostres debilitats i virtuts per intentar entendre'ns a nosaltres mateix@s i a les persones del nostre entorn.
  • Aprendre, acceptar, descobrir i reconèixer les nostres actituds i maneres de reaccionar davant d'altres persones o situacions.
  • Motivar la integració i intercanvi d'experiències e impressions dels participants a partir de exercicis de creativitat i el reforçament de l’autoestoestima.
  • Treballar els conflictes a través de diferents dinàmiques i exercicis teatrals de socidrama i teatre de l’Oprimit.

Els participants que assisteixin al menys al 75% de la formació obtindran un certificació pròpia de l’escola Efa.

Cal portar: Cada participant haurà de portar roba i calçat còmodes, així com també un objecte petit preferit.

Tècniques d'autoestima i creativitat per la resolució de conflictes

F016-20

Escola Efa

Vallirana 69 Baixos 2º

William Arunategui: Pedagog teatral, actor, mim, animador i formador socioteatral.