Instagram per al teu negoci

Del 02/07/2024 al 31/07/2024

Hores online

Descripció:

Instagram és molt fàcil de fer servir i una de les xarxes socials més utilitzades en el món. Si tens un negoci, a més, t’obre una infinitat de possibilitats si saps com, quan i quins continguts penjar.

Arribar al teu públic objectiu és tot un repte que pots assolir amb èxit, si tens una bona estratègia i coneixes les eines que t’ofereix la mateixa plataforma. Amb aquest curs descobriràs com treure el màxim rendiment d'aquesta aplicació.

Dirigit a:

Persones que vulguin aprendre a utilitzar Instagram i conèixer la app amb més detall, i crear continguts atractius per promocionar el seu negoci.

Persones treballadores en actiu, aturades o autònomes.

Complir com a mínim algun dels següents requisits.

• Certificat de professionalitat nivell 1.
  • Títol Professional Bàsic (FP Bàsica).
  • Títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria (ESO) o equivalent.
  • Títol de Tècnic (FP Grau Mitjà) o equivalent.
  • Certificat de Professionalitat de nivell 2.
  • Haver superat la prova d'accés a cicles formatius de grau mitjà.
  • Haver superat qualsevol prova oficial d'accés a la Universitat.
  • Es valorarà experiència professional en el sector objecte d'aquest.

Continguts:

MÒDUL 1: Introducció a Instagram (3 hores)

Coneixements/ Capacitats cognitives i pràctiques

• Descripció de les Funcionalitats dInstagram.
    • Què busquen els usuaris.
    • Què busquen les empreses.
    • Algorisme d'Instagram.

Habilitats de gestió, personals i socials

• Preocupació pel bon ús de les xarxes socials

MÒDUL 2: Continguts (7 hores)

Coneixements/ Capacitats cognitives i pràctiques

• Definició del Content Màrqueting.
    • Finalitat del contingut.
    • Formats, imatge, vídeo.
    • Edició no professional.
    • Filtres. Hashtags. Stories.
    • IGTV (Instagram TV) i Reels.
    • Instagram Live.
    • Botiga a Instagram.
    • APPs.
    • Creator Studio.
    • Calendari de continguts.

Habilitats de gestió, personals i socials

• Valoració de la creativitat.

MÒDUL 3: Instagram com a eina de Màrqueting (5 hores)

Coneixements/ Capacitats cognitives i pràctiques

• Aplicació del Màrqueting a Instagram.
    • MDs (missatges directes), Networking i xarxa.
    • Comunitat i gestió.
    • Influencers, col·laboradors.
    • Sortejos, premis i bases legals.
    • Paid Media a Instagram.
    • Seguiment de resultats i correcció.
    • Novetats Instagram.

Habilitats de gestió, personals i socials

• Rigor en el seguiment de les campanyes.

Objectius:

• Identificar les funcionalitats principals d'Instagram.
  • Analitzar les principals eines d'elaboració de continguts disponibles al mercat i les seves potencialitats.
  • Diferenciar les alternatives de difusió que permet Instagram.

Metodologia:

La organització permet treballar de forma asincrònica. De forma que cada participant, dins dels límits d’inici i finalització de cada tasca, podrà realitzar el curs en el moment que més li convingui. Es dissenya preveient una càrrega de treball per l’alumne de 5 hores setmanals i es recomana connectar-se a la plataforma cada dos o tres dies.

La comunicació amb la tutora es podrà realitzar a través de la plataforma moodle en la que es realitza el curs. Els seus dubtes es podran fer arribar a través de correu electrònic obtenint resposta en un temps màxim de 48 hores (excepte si la consulta es realitza en divendres).

Observacions:

El curs no té cap cost directe per a l'alumne i està 100% subvencionada pel Consorci per a la Formació Continua de Catalunya. A l'hora de la inscripció s'haurà de presentar la capçalera de la nòmina, el rebut d'autònoms o el document DARDO, segons el cas particular.

Avaluació continuada i certificació

Per superar el curs s’han de realitzar totes les tasques en els terminis establerts (en el cas de que un alumne no pugui complir amb els terminis haurà de justificar-ho, prèviament, al tutor/a del curs, qui valorarà la possibilitat de fer una excepció). Els terminis sempre seran setmanals, els mòduls s’obriran cada dilluns i s’hauran de realitzar les tasques abans del diumenge a les 23:55h.

Per obtenir la certificació que atorga el Consorci per a la Formació Contínua i l’Escola Efa cal realitzar totes les activitats del curs, i obtenir la qualificació d'apte.

Inscriu-te aquí

Instagram per al teu negoci

Arriba al teu públic objectiu amb una bona estratègia i treu el màxim rendiment a l'eina

Inscriu-te aquí

Codi

T5.2-24

Impartit per

Cristina Oliva

Formadora i facilitadora de grups, primera infància i famílies

El que li mou, en la seva vida professional, és contribuir activament a acompanyar una generació d'infants més respectats emocionalment i en els seus processos evolutius, així com la visibilització i acceptació de la diversitat com a riquesa social.

Fa divulgació crítica, xerrades i conferències amb aquest objectiu, a banda de ser formadora de l'Escola EFA.

Va créixer a un esplai, on va ser monitora i després, coordinadora del mateix, durant molts anys, i és una enamorada de la riquesa i potencialitat de l'educació en el lleure.

Aquest curs forma part del programa de Formació continua.

Correu electrònic: info@escolaefa.cat